24 Ocak 2013

Günün Ojesi China Glaze Lubi Heels..

Günaydın. Dün akşam ojelerimi gözden geçirirken uzun süredir China Glaze sürmediğimi fark ettim.Aslında son alışverişimden henüz sürmediğim bir tane China Glaze'im olduğuna eminim ama bulamıyorum hangisi, kayıtlara bakmam lazım. O arada gözüme bu takıldı, kendisini çok severek almıştım ve hem adını hem de rengini çok severim. Hadi dedim bunu süreyim, iyi de yapmışım çünkü 2 gündür sürdüğüm ojelerden hiç memnun kalmamıştım. Bugün yine tırnaklarımı beğendim bir anda.


Klasik China Glaze ojesi, ilk katta tırnak üzerinde boşluk bırakacakmış gibi bir hisse kapılıyor insan ama ikinci katta gayet güzel kapatıyor. Ben emin olmak için üçüncü katı sürdüm. Ojenin nasıl tarif edeceğimi bilemediğim ve ancak kuru diyebildiğim bir dokusu var. Sürerken de fırçaya bol bol almak istiyor insan çünkü oje akışkan değil eve akışkan değil, O nedenle de kapatmayacakmış hissi uyandırıyor.  Oje siyah mat zemin üzerinde, minik kırmızı ışıltılardan oluşuyor. Yine tırnakta bıraktığı his de mat ojeler ile aynı. Ben bu ojeyi çok seviyorum.

Yılanlı yüzüğümü de bir süredir takmadığım aklıma gelince hemen taktım tabi.


Yarın istanbul'da hava da soğuyormuş ama benim canım yine neonlar falan sürmek istiyor artık yarın ruh halime göre bakacağım.
Sevgiler.

19 yorum:

  1. Offf... bunun rengi muhteşemmiş!!! Çok seviyorum böyle siyah bazlı yanar döner renkleri!

    Bu arada, dün Flormar'ın matte serisinden bir oje denedim ve nefret ettim yapısından :( Sence de çok kalın değil mi? İlk kat yol yol oluyor, ikinci katı sürünce dalga dalga kalıyor... zaten matlaşması bir tuhaf... acaba bendeki oje mi sorunluydu diye düşündüm...

    YanıtlaSil
  2. @bveç... aa çok şaşırdım ben denediğim 4 renkten de çok memnun kaldım ama haklısın ilk kat kötü oluyor ama ikinci katta düzeliyor tuhaf bir şekilde. açık renklerden birimiydi senin sürdüğün? beyazda olabilir o dediğin.

    YanıtlaSil
  3. I LOVE DARK NAILS SO FOR ME THESE ARE PERFECTION!:)

    YanıtlaSil
  4. @ZxMStyle-squared.. thanks dear..:-))

    YanıtlaSil
  5. Hayır Audrey, 10 numaralı, vişne çürüğü gibi bir renk. Neyse, çok sorun değil, yalnızca bana mı denk geldi diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş..kırmızı-siyah uyumuna bayılırım. Bu arada @bveç'e aynen katılıyorum.Ben de hiç memnun değilim Flormar matlardan..3 katta bile cizgi çizgi duruyor..tırnağımda plastik varmış gibi..yeşili rengini çıkarmak zulüm gibiydi..simli ojelerde bile bu kadar acı çekmedim...

    YanıtlaSil
  7. çok güzelllll flormar matte yapısı pek hoş değil bendekide ama güzel duruyor çok dikkatli sürmek lazım gabriniden bir mat oje denemiştim oda öyleydi sanırım bu matlar böyle yılanlı yüzük süpperrr

    YanıtlaSil
  8. Nilgün, evet evet, plastik gibi ve aynen, çıkarması da eziyetti... demek ki mat ojeler bizlik değil :)

    YanıtlaSil
  9. @bveç.. evet o rengi de denemek istiyordum alayım hafta sonu sonucu yazarım tabi..
    @nilgün.. teşekkürler.. o yeşil blogda var ben çıkartırken pek sorun yaşamadım ve çizgilenme olmadı öbür renkleri de deneyeceğim bakalım..
    @@eliftuna.. Flormarın matları diğerlerine göre daha iyi geldi ama haklısın temel olarak yapı aynı sonuçta..

    YanıtlaSil
  10. kırmızı-siyah içerikli ojeler çok hoş oluyor.opi'nin son serisinde var bi tane ama pahalı geliyor henüz :( bu, en azından renge doymak açısından hoş bi alternatif olabilirmiş

    YanıtlaSil
  11. @bveç.. sürmesi zor olabiliyor bu ojelerin evet..
    @kontes.. Opi de çok pahalı hakikaten güzel renkleri de var ama almam yani o kadar da değil..:-))

    YanıtlaSil
  12. @kozmetikperisi.. ışıltılarına bayılıyorum ben de...:-))

    YanıtlaSil
  13. coook güzelmiş. texture oje tarzına giriyor sanırım bunlar. ne mat ne de parlak. Bir dokusu var anladığım kadarıyla.
    çok beğendim inanılmaz gotik ve zarif duruyor

    YanıtlaSil
  14. @nailedit.. texture değil tam olarak onların serisi farklı ama dokusunun diğer ojelerdend eğişik olduğu doğru.. teşekkürler iltifat için..:-))

    YanıtlaSil
  15. cok güzel bir renk ve tirnaklarini zaten cok begeniyorumm

    YanıtlaSil
  16. Bu oje rengine bayilmistim hakikaten enfessss bir renk offffff yasa bak aklım kaldı bana masraf çıkardın :)

    YanıtlaSil
  17. @diloşş.. Teşekkürler..;))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...