16 Ocak 2013

Makyaj Fırçalarım -Favoriler..

Favorilerden bahsetmişken makyaj fırçalarını atlamak olmaz. Aslında makyaj fırçalarından favori seçmek çok zor, hepsi benim bebeklerim ama içlerinden en en olanlardan seçtim birkaç tane.

 Üstteki sırada çok sık, neredeyse her gün kullandığım çeşitli fırçalar var. Bazılarından bahsetmiştim, bazılarını da anlatacağım sonra. İçlerinde Mac, Sephora, Estee lauder, Nars, Yves Rocher ve Essence gibi markalar var. Alt sıra bunların en sevdiklerimi gösteriyor. Sırasıyla Yves Rocher Kabuki, Nars blender, Nars Kabuki, Estee Lauder allık, Sephora allık ve Sephora Bronzer var. En sondaki fırça pazardan alınmadır ve bütün maskelerimi onunla sürdüğüm için de favorilerim içindedir.

 Daha yakından görünüşler..


Bunlara yakın  zamanda Mac 130 da eklendi ama onu 2012'ye ait olmadığı için çekmedim. O fırça için ayrı bir post daha hazırlayacağım ve 187 ile karşılaştırmalı yazacağım. Üst resimdeki minik ve mor Essence fırça ise 4.5 TL.'lik fiyatına rağmen çok iyi bir blender fırçasıdır, o nedenle favorilerim içindedir. 
Sevgiler..


9 yorum:

  1. M.A.C'in fırçaları süper :) Bir de Bobby Brown'ın fırçalarını denemeyenlere tavsiye ederim :))

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @selinartun.. booby brown hiç kullanmadım ama ününü duydum sende varmı??

    YanıtlaSil
  3. bir fırça delisi olarak, bunlara bayıldım şekerim bir ara makyaj malzemesinden çok fırça alıyordum ki sadece bir kaçını kullanmaya başladığımı görünce bıraktım ama hala fırça görünce bayılıyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. Gözüm nars'a takıldı canım:) hepsi çok güzel :*

    YanıtlaSil
  5. @ozkemtuana..ben de ucuz pahali iyi marka kotu marka demeden kullanabilecegim her fircayi aliyorum cok fenaaa :))

    @Yelda.. Canim Nars fircalari ozel olarak anlatmistim daha once kendisi favorilerin favorisidir kalbimde :))

    YanıtlaSil
  6. Ben de 187 hayaliyle yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  7. @makyajkelebeği.. 187 de var bende ama son aldığım 130 onu solladı resmen.. yine de bir karşılaştırma yazısı yazacağım haftaya..

    YanıtlaSil
  8. bende fırça istiyorum :'( yaptığın kusursuz makyajın nededi ortada zaten mükemmel fırçalar çok :-*

    YanıtlaSil
  9. @senabilen.. sen istanbula gel de sana uygun fiyatlı falan güzel bir fırça seti alalım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...