9 Ocak 2013

Günün Ojesi FlorMar üstü Jolly Jewels 115 Numara..

Günaydın. Bu Jolly Jewels koleksiyonunu almalara ve sürmelere doyamadım bildiğiniz gibi. Denemem için yollanan 110 numara ile birlikte sanırım 8 tane ettiler. Bugün de 115 numaralı ojesini FlorMar Pretty P03 numaralı ojenin üzerine sürdüm. İlk defa beyaz bir oje seçiyorum, genelde bu ojeyi Konad veya sünger tekniği ile süsleme yapacağım zaman kullanıyorum. Ama malum dışarısı bembeyaz, benim de gözüm ilk defa olarak beyaza gitti ve direk bu ojenin üzerine sürdüm.

 Jolly Jewels 115 numarayı aslında tek başına da sürebilirmişim çünkü küçük parmağımda görülüyor, tek başına da mat beyaz bazlı bir oje. Tek başına sürülürse tırnağı tamamen kapatması için birkaç kat sürmek gerekecekti, Böyle jel kıvamlı ojeler biliyorsunuz çok fazla katta güzel durmuyor ve hemen de bozuluyor. Üstelik fazla katta içindeki simler de üst üste binip ya görünmez oluyor ya da çirkin duruyor. O nedenle beyaz taban üzerine, tek kat sürüp bıraktım. Top Coat sürmedim çünkü bozulma gibi bir sorun yaşamayacağıma eminim. Beyaza çok alışkın olmamama rağmen bu kar üzerinde renkli ışıkları andıran oje çok hoşuma gitti.
İçindeki kırmızı , sarı, yeşil ve mor ışıltılar da birbirinden güzeller. Biraz da bonibonları andırıyorlar.


Hava soğuk olunca sıra eldiven koleksiyonuma da geldi tabi. Normalde parmaksız giyerim hatta dün Instagram'da parmaksız eldivenlerimden birini de paylaştım. Ama bu sabah dondurma olmamak için bu kırmızı eldiveni kullandım. Yüzüklerim de yine büyük ve beyaz-kırmızı, kar temasına uygun..
Bu arada beni Instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım @realaudrey. Bu isimle aratıp takibe alabilirsiniz.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. evet bu ojesıde çok şeeker yakışana yakışıyor Sanada güZel olmuŞ yüzüKler falan harikAlaR...

    YanıtlaSil
  2. Audrey, kırmızı eldivenler nereden? Ve deri mi?

    Çok beğendim, leopar kabanımla kullanmak için ben de kendime almak isterim :)

    YanıtlaSil
  3. @matruşka.. teşekkürler..
    @no-go.. eldivenler evet deri.. Lalelide eskiden deri ürünler satan dükkanlar vardı oradan almıştım.. hala bulunurmu bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  4. Eldiven aşkına Laleli'ye gitmem, ama cevap verme nezaketin için teşekkürler Audrey :)

    YanıtlaSil
  5. Love love love the nail polish sparkles.
    Such a great buy!

    Follow one another? Let me know :D

    Kenneillia M.
    http://thestylevow.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @no-go.. rica ederim vermez olurmuyum hiçç?? Lalelişart değil artık pek çok yerde vardır ben de meraklıyım bakıyorum zaten bulursa haber veririm yine sana..

    YanıtlaSil
  7. @kenneillia Mighty.. thnx.. love to check your blog out and follow you..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...