22 Ocak 2013

BBW Balkabağı ve Tarçınlı Yüz Maskesi..

Hemen dışarı çıkmadan geçen hafta yaptığım B&BW alışverişimde aldığım yüz maskesinden de bahsedeyim. Biliyorsunuz çeşitli maskeleri denemeyi çok seviyorum. Bunu da satış görevlisi çok övdü, kendisi de kullanıyormuş. Kokusu biraz değişik dedi hakikaten biraz değişik ve ağır bir kokusu var, tam balkabağı gibi kokuyor. Bana çok kötü gelmedi ama almak isterseniz de mutlaka koklayıp alın, eğer kokulara hassassanız ağır gelecektir kokusu. Fiyatı da 35 TL. idi ama ürün çok fazla ve kullan kullan bitmeyecek türden, tam 113 gr. Azmış gibi durmasına rağmen aslında çok fazla, çünkü incecik bir tabaka bütün yüze yetiyor. Ben ürünü krem gibi sürüp, daha sonra silmiyorum yüzümden. Çünkü nemlendirici krem gibi hemen emiyor. Zaten maskenin amacı da yoğun nem vermesi. Siz isterseniz daha yoğun sürüp, 10-15 dakika sonra fazlasını peçete ile alabilirsiniz.


Görüldüğü gibi koca bir kutu, bunu sürekli kullanmakla bile 1 senede ancak bitirebilirim. Ben alırken ikinci ürüne % 50 indirim vardı. Bir tane de ayak peelingi aldım, o yarı fiyatına geldi. Onu da daha sonra anlatacağım. 
Sevgiler..

5 yorum:

  1. cildim baya kurudur tam bana göre gibi! bide ben hem bal kabağını hem tarçını çok severim tam yemelik görünüyor yaa tatlı gibi:)))

    YanıtlaSil
  2. canım güle güle sürüştür:) benim cildim kurudur benlik bir ürünmüş hem de tarçınlı:))

    YanıtlaSil
  3. nefis gorunuyor, ama cildim yagli oldugundan uymaz bana :((

    YanıtlaSil
  4. Bana uyar diye düşünüyorum bu ürün ama denemek lazım tabi

    YanıtlaSil
  5. @melislicious..bana çok iyi geldi şimdilik.. fırsatın olursa deneyebilirsin..
    @çiğdemdenmakyajlıkareler.. teşekkürler..
    @kitten.. benim cildim karma fena gelmedi ..
    @kozmetikperisi.. bu tarz ürünlerin kesinlikle minik testerlarının olması lazım mağazalarda büyük hata yapıyorlar tr'ye giren firmalar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...