4 Ocak 2013

Inglot Paleti ile Günün Makyajı..

Bir önceki yazımda aldığım Inglot palet ile bir makyaj uygulaması göstereceğimi söylemiştim. Bu makyajı dün yaptım yani taze taze hemen veriyorum yayına. 

Önce paleti hatırlayalım...

Offf ruju hiç sürememişim nedense ve resmi çektikten sonra fark ettim ki yapacak bir şey yok.. Siz renge odaklanın. Ruju karışım yapıp, üst üste sürdüğüm  için böyle oldu. Sanırım Kanebo kırmızı ruj üzerine Essence Twilight Renesmee's Red Lip Gloss sürmüştüm. Göz makyajında ise  crease bölgesinde Inglot pembe far, göz kapağında ise (bu bölgenin adı tam nedir bilen varmı?) Inglot turuncu far görülüyor. Kalem Avon Süper Shock Eye Liner ve mascara olarak da Clinique kullandım. Kaş altına da Jill Iredale aydınlatıcı kullandım.
Ruju görmezden gelirseniz ki sonradan düzelttim neyse ki fena bir makyaj olmadı bence. Daha çok uygulama yapmak için sabırsızlanıyorum. Bir sonraki denememde bu sefer pudra ve allığın uygulanmış halini de göstermeyi düşünüyorum.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. ruja bak elma şekeri gibi :)
    hoş olmuş gozler dudaklar ben seVdim paletını ıyı gunlerde mutlu mutlu kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Benim gittiğim İnglotta bu renk geçişli farlardan yoktu, vee o turuncuya bayıldım bayıldım:)) Makyaj çok uyumlu olmuş, göz makyajını ayrı bir sevdim <3

    YanıtlaSil
  3. @matruşka.. :-)) teşekkürler çok düzgün değil ama idare edin artık..
    @7-24makyaj.. aa sahimi? o renk geçişliler güzel ve kullanışlı asıl.. teşekkürler pemberuj.net'den bir eğitim kazanmıştım ya orada bu fikri verdiler bana çok hoşuma gitti.. değişik renklerle de uygulama yapacağım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...