1 Ocak 2013

2012 yılı Oje favorilerim..

2012'de o kadar çok oje sürdüm ki hangi birini ayırayım da diğerinden ayrı favori tutayım bilemiyorum. O nedenle en sevdiğim oje gruplarından bir kolaj yaptım ben de..

 Tabi ki bu yılın en favorisi mavi ojelerim..

 Simli ojelerden kim ayrılabilir ki??

 Yaz ayları favorim neon ojelerdi..

 Essence Snow White en sevdiğim koleksiyonlardan oldu..

 Sevgili China Glaze'leri kim unutabilir.

 Yüzük kombinasyonlarım..

Ve yılın en favori armparty kombinasyonları..

İşte bir yılın oje ve takı özeti böyle oldu. Artık bu sene daha farklı ojeler sürmek, yeni yeni koleksiyonlarla tanışmak ve yepyeni de takılar almayı hedefliyoruz hep birlikte..
Sevgiler..

5 yorum:

  1. gozuym gonlum acildi valla :))

    YanıtlaSil
  2. mat mavi yılın sonunda aşk yaşadığım ojeydi..

    YanıtlaSil
  3. Tırnaklar ayrı bir güzel takılar ayrı bir güzell :)) Hepside çok yakıştı canım sana bol bol ojeli yıllar diliyorum sanaa :)

    YanıtlaSil
  4. One guzel turuncudur oyle yahu! okdr ojenın arasından akılda kalıcı o oldu :D

    YanıtlaSil
  5. @naslı.. Teşekkür ederim canım :))
    @narçelen.. Mavi bu aralar favori rengim her tonunu aldım heralde :))
    @kozmetikaynası.. Çok teşekkürler hepimize bol ojeli kozmetikli indirimli güzel bir yıl olsun :))
    @matruşka.. O turuncu benim bütün ojeler arasında en sevdiğimdir china glaze orange knockout..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...