30 Ocak 2013

Günün Ojesi FlorMar M07..

Günaydın. Bugün yine FlorMar mat seriden devam ediyorum. Biliyorum sıkıldı bazılarınız bu seriden ama ben de hepsini sürüp, hevesimi almak istiyorum. Bir tane daha kaldı, sonra yine normal ojelerime geçeceğim. M07 geçen hafta sürdüğüm mat kırmızıya göre daha parlak ve neredeyse neon tabir edilebilecek bir renk, aslında böylece ben de kırmızı neon arayışımı sonuçlandırmış oldum. Yalnız bu ojede de farklı bir sorun var, şöyleki sürümü aşırı kolay. Yani oje aşırı sıvı kıvamda demek oluyor bu, iyi bir şeymiş gibi görünmesine rağmen aslında pek de iyi değil. Çünkü aşırı akışkan olan oje her yere akıyor, bulaşıyor. Kaç defa masaya damlayan ojeleri alelacele silmek zorunda kaldım. Bu kıvamlı ojelerde yine fırçaya alınan ve tırnağa sürülen oje miktarı da ayarlanamazsa, tırnakta ojenin fazlası baloncuk ve koyulaşma yapar. Bu da kötü bir görüntü oluşturur. Neyse ilk tırnakta sorunu anlayıp, ona göre sürerseniz bir problem olmuyor. Tam renk için 3 kat sürdüm ama kuruması çok çok hızlı, hiç sorun olmadı.


Rengi yine çok beğendim, kadifemsi bir neon oldu. Yaz aylarında kullanacağım bunu yeniden.

Yüzükler yüzükler... Bu ara yine büyük yüzüklere merak saldım. Bütün eski yüzüklerim tekrar ortaya çıktılar.

Bir tane mat oje kaldı elimde sürmediğim, o da tam siyah değil ama koyu gri tonunda bir oje onu da sürüp bu seriyi bitireceğim.
Sevgiler..

13 yorum:

  1. Size hayranım.Çok güzel yüzükleriniz var.Zevkli olduğunuz çok belli.Kırmızıda mat rengi çok seviyorum.Çok hoş duruyor.Ben daha alamadım Flormarı.Tek katmı sürdünüz?

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir renk..Flormarın Mat serisine bayıldım,mat ve canlı renkler harika

    YanıtlaSil
  3. @poliship.. teşekkürler.. tek kat da olur ama tam renk için 3 kat sürdüm çok kolay kurudu sorun yok..

    YanıtlaSil
  4. Süpermiş kırmızısı kararsız kalıp almamıştım ama güzel duruyormuş,çok canlı :)

    YanıtlaSil
  5. @tuğçedemir.. evet çok beğendim ben de..
    @elidaa.. bu kırmızı koyu renk olana göre daha neon görüşe sahip o nedenle çok beğendim..

    YanıtlaSil
  6. ben M08 almıştım.Bayağı koyu bir kırmızı. Bunun rengi çok canlıymış.Flormar'la nefret/aşk ilişkisi yaşıyorum şu günlerde..ama bu renk de yazın nefis durur ya:(

    YanıtlaSil
  7. @nilgün.. o koyu da güzel ama bunu yaz rengi olarak daha çok sevdim..

    YanıtlaSil
  8. flormar mat ojelerden bir ben edinemedim sanırım :) güle güle kullan :) ve bir sorum olucak tırnak uçlarında soyulma oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  9. @buseyavuz.. mutlaka bir tane al dene.. uçlarında kayda değir bir soyulma olmadı biraz klavyeden kaynaklanan minicik sçılmalar oldu ama sağ elimin iki parmağında sadece diğerleri sapasağlam durdu..

    YanıtlaSil
  10. Aslında mat ojeleri hiç sevmiyorum ama bunun rengi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  11. tamam o zaman ilk fırsatta bir tane alıyorum. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Audrey!!! Bitirdin beni, mahvoldum burda... :)
    H A R İ K A! <3

    YanıtlaSil
  13. @sevdas.. bunlar çok güzel ama hem mat hem fosforlu gibi duruyorlar..
    @buseyavuz.. rica ederim.. dün sürdüğüm kırmızı ile başla eğer kırmızı seviyorsan veya mint yeşili de olur..
    @tannesi.. teşekkürler.. tam senin renklerin..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...