21 Ocak 2013

Günün Ojesi FlorMar Mat Serisi 06 Numara..

Günaydın.. Bugün de FlorMar mat seriden aldığım dördüncü ve son ojeyi sürdüm. Aslında çok güzel ve parlak bir yeşil ama ne yazık ki kamera tam olarak rengini algılamadı. Işıkta da çektim ama yine de tam olamadı.

 Bunlar sabah yarı karanlıkta çekilenler her zamanki gibi.. 

 Günlük takı-yüzük kombinasyonlarım..

İşte bunlar da ışıkta çekildi ama renk aynı çıkıyor. Ojenin duruşuna, rengine diyecek yok tabi, zaten daha önceki mat oje yazılarımda anlatmıştım.

FlorMar mat ojeleri gerçekten beğendiğimi söyleyebilirim. Geri kalan renkleri de alıp deneyeceğim. Siz de mat ojelerden hoşlanıyorsanız kesinlikle denemelisiniz. Önümüzdeki günlerde de Golden Rose'un mat serisinden 1-2 oje sürüp karşılaştırma yapmak istiyorum.
Sevgiler.

10 yorum:

  1. Tırnaklarının boyu çok güzeeeel böyle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. @naslı.. bir tanesi kırıldı biraz kısalttırmak zorunda kalacağım malesef.. :-(((

    YanıtlaSil
  3. çok güzel renk.
    bir de nasıl böyle düzgün, taşırmadan, bulaştırmadan sürebiliyorsun?
    "oje nasıl sürülür" temalı bir post için istek yapabilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. @narçelen.. tabiki de yapabilirsin.. bu konuda çok sevdiğim blogger arkadaşımız ojemrujumrimelim'in de çok güzel bir yazısı vardır.. ona da bak tam linkini de atarım istersen sana .. en ksa zamanda ben de hazırlarım böyle bir yazı senin için.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Ayyyhhh, bu renk de çok güzelmiş! İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  6. @tannesi.. teşekkürler sen bir de bunun gerçek rengini görsen ahhh..

    YanıtlaSil
  7. Ben çokçokçok beğendim bu rengi. Hemen yarın gidip alıyorum : )

    YanıtlaSil
  8. @no-go.. tam bu renk değil daha açık bir yeşil tam yansımadı ama yine de hepsi çok güzel ..

    YanıtlaSil
  9. Audrey, ben bu ojeyi Watsons'ta bulamadım, başka yerlere bakmaya da henüz vaktım olmadı. Sen nereden alıyorsun?

    YanıtlaSil
  10. @no-go.. Henüz sadece Flormar mağaza ve standlarında var ben de mağazasından aldım flormarın..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...