4 Ocak 2013

Günün Ojesi Gabrini Neon Serisi 02 Numara..

Günaydın. Dün öğleden sonra yine perşembe pazarına, Erenköy'e gittim. Bu sefer kendime değil de daha çok oğluma çalıştım. Bir sürü eşofman altı ve sweat-shirt aldım. Kendime de ancak bir adet oje aldım ki büyük başarıdır bu benim için. Gerçi bu oje serisini Kadıköy'de Sıla Kozmetik'de de bulmuştum ama pazarda 50 kuruş daha ucuzdu, bulunca da dayanamayıp bir renk daha aldım.



Gabrini'nin bu neon serisini hakikaten çok başarılı buldum. China Glaze kadar olmasa da fiyat/performans açısından çok çok iyi diyebilirim. Sürümü kolay, tek katta kapatıyor ve kolay kuruyor. Tek kusuru kötü kokuyor evet ama bir süre sonra uçuyor koku, o nedenle sorun olmuyor. Rengin duruşu süper, resimlerde kesinlikle oynama yok ve gün ışığında ama güneşsiz ortamda çekildiler.


Günün yüzük kombinasyonu da bu şekilde, bugün bileklik de taktım ama çekmeyi unuttum.. Artık sonra telafi ederim bunu. Serinin şu ana kadar 4 ojesini aldım. Kırmızıyı sürmüştüm, diğerlerini sürmek için de yaz gelmesini bekliyordum ama sanırım bekleyemeden süreceğim ve almadığım diğer ojeleri de alacağım.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. Vooohhoovv sahiden pek neonmuuş

    YanıtlaSil
  2. @naslı.. bu seri çok güzel gerçekten.. bulursan kaçırma..

    YanıtlaSil
  3. bayıldım süper bir renk.size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Ay Gabrini beni cidden şaşırttı, baya baya neon, içim açıldı:)

    YanıtlaSil
  5. @basakz.. teşekkürler..
    @7-24makyaj.. evet ben de şaşırdım neredeyse CG ile yarışacak yani..:-))

    YanıtlaSil
  6. fiyatıı hosuma gıttı kalıtesıde guzelse kalıcıysa cıkmıyorsa hemen alınabılır guzel duruyoR
    ama chınanın o turuncusu bır başka hayallerımde halen yerını tutamaz hıcbır ojEcik :DD

    YanıtlaSil
  7. @matruşka.. gayet kalıcılar ama doğru o turuncunun yeri ayrıdır benim için de..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...