15 Ekim 2018

WetnWild Likit Metalik Ruj..

WetnWild'ın makyaj ürünlerini Türkiye'ye geldiğinden beri büyük bir zevkle kullanıyorum. Beni çok üzen, çok beğenmediğim, aa bu olmamış dediğim ürünü de pek olmadı şimdiye kadar. Likit mat rujları da dudağı kurutmama açısından oldukça iyidir. Bundan yola çıkarak kendime yakışmayacağını düşündüğüm halde yılbaşı öncesi gelen metalik mat likit rujlarından horbor a crush rengini kızlarla gezerken alıverdim.



WetnWild Likit Metalik Ruj

12 Ekim 2018

Marc Antony Yavaş Uzayan Saçlar İçin Şampuan ve Saç Kremi..

 Yaz başında ülkemize yeni giriş yapan ve dünyanın en iyi saç bakım markalarından biri olan Marc Antony saç bakım ürünlerinden bahsedeceğim bugün biraz. Marka 20 yıl önce kurulmuş ve ilk ürününü önce Kanada, daha sonra da Amerika'da lanse ederek yavaş yavaş dünya çapında 25 ülkeye yayılmış. Bendeki grow long yani hızlı uzama serisinde 8 tane ürün var ama hepsi Türkiye'de var mı bilmiyorum.  

9 Ekim 2018

Wet N Wild Limited Edition Hummingbird Hype Allık İncelemesi..

Başlık çok uzun oldu hem markanın ismi, hem sınırlı üretim olduğu, hem ismi bir araya gelince böyle oluyor. Bugün yazacağım allık hummingbird yani sinekkuşlarından ilham alan  Wet N Wild Flights of Fancy koleksiyonundan Hummingbird Hype isimli şahane şeftali rengi olacak. 

wetnwild allık

8 Ekim 2018

Miniso Kontür Paleti..

Bir süre önce ülkemize hızlı bir giriş yapan Japon Miniso markasının cilt bakım ürünlerini çok severek kullanıyorum. Markadan bir kaç tane de makyaj ürünü denedim, kullandım. Bunlardan Miniso likit rujlarını burada yazmıştım. Bugün de kontür paletinden bahsetmek istiyorum. 

Miniso Kontür Paleti

5 Ekim 2018

NYX Lingerie Ruj Serisi..

 Bugün geldiğinden beri neredeyse hergün kullandığım bir ruj serisinden bahsedeceğim. NYX lip lingerie serisinden mat rujları daha önce de kullanmıştım, özellikle serinin exotic rengi favorimdir. Bu serilerde her rengin 3 değişik versiyonu düşünülmüş. Yani her zevke hitap edecek şekilde gloss, shimmer ve glitter yapıda  rujlar var. Bendeki üçlü euro trash rengine ait. Bu rengin ruju da vardı bende, gerçekten çok sevdiğim bir nude tonudur. 




3 Ekim 2018

Eylül Alışverişleri..

Eylül ayı alıveriş performansımdan çok memnunum bu sefer. Yavaş yavaş sözümü tutmaya başladım sanıyorum, tabi ki yine merak ettiğim bir kaç şey aldım ama burada göstermediğim bütün alışveriş pamuk, ıslak mendil, aseton ve sıvı el sabunu üzerine ve ihtiyaç yani. Hatta merak ettiğim bir kaç toniği bile almadım yani, bekliyorum yılbaşında alacağım. Hemen bakalım neler almışım bu ay.


1 Ekim 2018

Eylül Bitenler..

Bir ayı daha geride bıraktık. 3 ay sonra yılbaşı olacağına inanabiliyor musunuz? Bu yıl sizce de çok çabuk geçmedi mi? Bence jet hızıyla geçti ve geçiyor. Bu ay normal rutinimize döndüğümüz için bitenler kutum baya bir doldu diyebilirim. Hemen bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş.


27 Eylül 2018

Avon Metalik Mat Ruj İncelemesi..

Son zamanlarda bir metalik trendi var biliyorsunuz, rujdan ojeye, fara hatta allığa kadar herşeyde metalik yansımalar görebiliyoruz. Avon'da bu trende uyarak Dilan Çiçek Deniz ile birlikte 15 renkten oluşan metalik mat ruj koleksiyonu çıkarttı. Seride gerçekten çok güzel renkler var ve benim açımdan kullanamam dediğim hiç bir renk yok. Şimdi hep birlikte AvonxDilan metalik mat rujlarını inceleyelim. 

Avon Metalik Ruj

24 Eylül 2018

Miniso Nemlendirici Tonik..

Bu ara hem instagramda hem de blogda baya bir Miniso cilt bakımı ürününden bahsettim galiba. Ama özellikle markanın tonik ve nem spreylerini çok beğeniyorum. fiyatları da uygun olunca her gittiğimde yeni bir tane alıyorum denemek için. Daha önce de blogda bu toniğin lavanta çiçeği içereninden bahsetmiştim. Bu sefer de değişiklik olsun diye gül yaprağı bulunandan aldım. Sanırım bir de aynısafa içereni vardı. Miniso lavantalı tonik için buraya tıklayabilirsiniz.

19 Eylül 2018

Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu..

Yaz aylarında cildimi yağlandırmadan ya da ekstra parlatmadan gereken nemi vermek uzun yıllardır benim için bir problem oluyor. Fazla ağır bir nemlendirici kullansam cildim en geç öğleden sonra ya da aşırı sıcakta dışarıda kalmışsam o saate bile kalmadan kremi kusmaya başlıyor. Ya da o kusamadan ben terle birlikte siliyorum zaten. Yazın zaten ortalık çok nemli cildim yeterli nemi alıyordur diye bir şey de olmadığı için ben yine bir nemlendirici krem arayışına girmiştim ki sanırım Nisan ayında Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu ile tanıştım. 


17 Eylül 2018

Thalia Natural Midnight Rose Cilt Bakım ve Temizleme Ürünleri incelemesi..

Thalia Natural markası ile 2-3 sene önce bir etkinlikte tanıştığımdan beri ürünlerini severek kullanıyorum. Ürün serileri ve çeşitleri giderek artan ve gelişen bir frma, son zamanlarda özellikle üst üste 3 değişik seri çıkardılar ki bunlardan 2 tanesini deneme fırsatı buldum. Sakura serisinin yüz maskesinden daha önce bahsetmiştim. Şimdi gelir gelmez güzel kokuları ve cazip ambalajı ile  bende deneme isteği uyandıran Thalia Natural Midnight Rose cilt temizleme ve bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum.

13 Eylül 2018

Mara Kozmetik Lip Bomb Likit Mat Rujlar..

 Yaz aylarında 1-2 marka hariç ki onlar da sadece Flormar ve Jeffree Star Cosmetics'e ait olmak üzere hiç bir şekilde mat ruj kullanmayı sevmiyorum. Ama değişik ve özellikle ayna efektli ojeleri ile tanıdığımız Mara Kozmetik lip bomb adını verdiği şahane mat rujlar çıkartınca tabi ki hemen denedim ve sizin için hemen bloga da ekliyorum.

10 Eylül 2018

Sun Ozon Güneş Sonrası Bakım Ampülleri..

Tatile çıkmadan önce biraz alışveriş yapmıştım. Deneyeceğim pek çok güneş kremim olduğu için ben de bu defa after sun ürünlere yani güneş sonrası bakım ürünlerine ağırlık verdim. Rossmann'da satılan sun ozon markasını da severek kullanıyorum. Bir kaç sprey bakım ürünü ile birlikte bu bakım kapsüllerini görünce hemen tatil dönüşü kullanmak için aldım tabi.


6 Eylül 2018

Ağustos Alışverişleri..

Ağustos ayının tamamını tatilde geçirince ve çılgın bayram indirimlerinden uzak kalınca bu ay fazla bir alışveriş yapmadım kendime göre. Yine de tabi döner dönmez aldım bir şeyler ama bence başarılı bir ay geçti tam kararında bir alışveriş oldu. Bakalım neler almışım bu ay. 

3 Eylül 2018

Ağustos Ayı Bitenler..

 Nihayet bak nihayet diyorum Ağustos bitti, yaz resmi olarak bitti ve sonbahar geldi. Umarım havalar da biraz serinler de rahat nefes alabilirim ben artık. Her yaz giderek daha sıcak oluyor sanki, en azından bana öyle geliyor. Yazı, sıcağı sevenler kusura bakmasın ama ben kar yağsın istiyorum artık. Neyse Temmuz ayında söylemiştim, bu ay duş jeli, güneş kremi ve body mist patlaması yaşadım. Hemen bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş.

31 Ağustos 2018

Procsin Nemlendirici Sprey İncelemesi..

Son zamanlarda Procsin'i takip ediyor musunuz bilmiyorum ama nispeten yeni bir Türk firması olarak baya yol aldılar. Ürün kaliteleri hızla iyiye gidiyor ve özellikle lansman fiyatları da oldukça uygun. En son çok tatlı bir blogger arkadaşımız ile Eda yani Edalıblog ile beraber bir çalışma yaparak #edaliblogoneriyor ismi altında 5 adet yeni ürün piyasaya sürdüler. Onlardan geldiğinden beri  önce merakla sonra da çok severek kullandığım iki değişik nemlendirici spreyden bahsedeceğim şimdi.

29 Ağustos 2018

Keikei Büyük Beden Giyim..

Kadın giyimde en moda ve en uygun fiyatlı ürünleri moda severler ile buluşturan Keikei kadın giyim sadece internet üzerinden satış yapan bir markadır. Kendi resmi sitesi üzerinden sunduğu ürünleri ülkenin dört bir yanına ulaştırmaktadır. Bu sayede markaya ve ürünlerine olan talep her geçen gün daha da artmaktadır. Markaya ait ürünlere bakıldığında içerisinde elbise, abiye elbiseler, gece elbiseleri, mezuniyet elbiseleri, düğün nişan elbiseleri ve büyük beden elbiseler yer almaktadır. Özellikle pek çok kadının bulmakta zorlandığı büyük beden abiye Keikei bünyesinde uygun fiyatlarla satışa sunulmaktadır.


27 Ağustos 2018

Garnier Çift Fazli Koruyucu Su İncelemesi..

Tatil dönüşü iş yerinde ilk günümde uzun zamandan sonra ilk yazımı yazıyorum. Gerçekten 1 aylık tatil süresi boyunca blogla ilgilenmek, blog okumak falan hiç içimden gelmedi zaten vaktim de olmadı. İlk yazım tatilde kullanıp bitirdiğim Garnier Çift Fazlı Koruyucu Su ile ilgili olacak. 
Garnier Çift Fazli Koruyucu Su

8 Ağustos 2018

Temmuz Alışverişleri..

Geçtiğimiz ay alışveriş faslını çok iyi atlatınca bu ay başıma gelecekleri biliyordum tabi. Zaten almak istediklerime denemek istediklerim de eklenince bu ay biraz coşmuş olabilirim. Beni bu indirimler mahvetti yine. Bakalım neler almışım bu ay. 


1 Ağustos 2018

Temmuz Ayı Bitenler..

Temmuz ayını da bitirdik nihayet. Nihayet diyorum çünkü aşırı sıcaktı ve ben sıcağı hiç sevmiyorum.  Bu ay bitenleri biraz erken fotoladım çünkü siz bu yazıyı okurken ben nihayet tatilde olacağım. O yüzden fırsatım olmaz hemen yazayım diye düşündüm. Bakalım bu ay neler bitmiş neler çöpe gitmiş.

27 Temmuz 2018

BBoil Ev Yapımı Doğal Yağlar..

Bir süre önce instagramda tanıştığım bir marka olan Bboil'den ev yapımı iki doğal yağdan oluşan güzel bir kargo almıştım. Yağların biri göz altı kırışıklıkları için diğeri de cilt bakımı/nemlendirme için. Bu yağlar iki girişimci hanım tarafından evde ve elde hazırlanıyorlar. Hazırlanırken de kişiye özel ihtiyaçlar göz önüne alınıyor. 

25 Temmuz 2018

Kahve Makinesi Alırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Kahve içmek günlük yaşamda pek çok insan için vazgeçilmez hale gelmiştir. Durum böyle olunca evlerde kahve makinesi kullanmak giderek daha da yaygınlaşmıştır. Peki, kullanımı artan bu kahve makinelerini satın alırken nelere dikkat etmelisiniz?
Kahve makinesi satın alırken piyasada çok çeşitte makineler olduğunu görebilirsiniz. Bundan dolayı ilk olarak makineyi hangi tür kahve yapımı için kullanacağınıza karar vermelisiniz. Arzum’da her tür kahveyi bir arada yapabilen makineler bulunsa da bu noktada en çok talep gören genellikle filtre kahve makinesi olmaktadır. Özellikle çalışan insanlar kahve içerek bir nebze de olsa rahatlayabilmek adına filtre kahve içmeyi tercih etmektedir.
Evde kullanmak üzere kahve makinesi alacaksınız burada tercih küçük boy makinelerden yana olmalıdır. Bunların evde kullanımı daha rahattır.


8. Sınıfa Tonguç ile Hazırlanın..

Temel eğitimi tamamlayarak, ortaöğretime geçmek için bitirilmesi gereken son dönem olan 8. sınıf, geçiş dönemi olduğu için önemlidir. Özellikle 8. sınıf lgs matematik dersi, onlarca öğrenciyi geride bırakmak için yüksek öneme sahiptir. Her yıl ülke genelin de liseye geçiş için, belirli derslerden yapılan sınavlara girip başarılı olabilmek için Tonguç mağazalarında bulunan 7’den 8’e hazırlık seti kitaplarından yararlanmak gerekir.



Standard Profil Lokasyonları..

Standard Profil Rıfat Kamhi tarafından 1977'de mart ayının 10’unda İstanbul da kuruldu. İlk faaliyetini Düzce’de başlatan Standard Profil ilk kurulduğunda 7 çalışanı bulunmaktaydı.1980 yılında ilk defa Renault 12 kapılı fitili için başarılı bir şekilde üretimi yapılıp sevkiyatı tamamlanmıştır. Bu kadar başarılı çalışmaların ardından 10 yılın geçmesiyle 1990 yılında Standard Profil’in ürün ve hizmet kalitesinden dolayı Ford Otosan’dan ilk ödülünü almıştır. Bu kadar gelişmenin ardından ödülü aldıktan bir yıl sonra Düzce Standard Profil adıyla ikinci fabrikasını açmış ve aynı yıl içinde Düzce Sanayi Odası’ndan Takdir Beratı almıştır. 1990 yılında ilk ihracat projesini GM-Opel yağmur oluğu fitili ile yapmıştır. Bu projelere imza attıktan sonra kendini oldukça geliştiren Standard Profil 1994 yılına geldiğinde ISO 9001 Sertifikası alarak güçlü olan üretimini ve kalitesini daha da güçlendirmiştir.


23 Temmuz 2018

Thalia Natural Age Defense Sakura Yüz Maskesi..

Thalia Natural markasını mutlaka duymuşsunuzdur. Daha önce blogda parfümlerinden ve değişik bir kaç ürününden bahsetmiştim. Bugün bir süre önce çıkan age-defense yani yaşlanma karşıtı sakura çiçeği özü içeren nem maskesinden bahsedeceğim. 
Thalia Natural Age Defense Sakura Yüz Maskesi

19 Temmuz 2018

Essence Rain or Shine Palet..

Bugün Türkiye'de olmayan bir Essence ürününden bahsedeceğim, bunu bana Filiz bir yurt dışı  gezisinden getirmişti. Uzun zaman kullanamadım çünkü resim çekememiştim. Aslında Türkiye'de olmadığı için  blogda anlatmayı da düşünmüyordum ama sonra blogda olmasını istedim.  Bakalım nasılmış.

17 Temmuz 2018

Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi..

Daha önce blogda bahsettiğim Loreal ışıltı veren şeker peelinginden sonra daha çok sevdiğim siyah nokta karşıtı peelinge geldi sıra. Bu arada hemen ufak bir not, bu peelingleri kesinlikle ilk çıkan maskelere tercih ederim. 
Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi

12 Temmuz 2018

Biota Kırışıklık Karşıtı Gece Kremi..

Geçtiğimiz ay bitenler yazısında gördüğünüz Palabs serum bitince yeni bir gece kremi arayışına girdim ve bir süre önce gelen Biota kırışıklık karşıtı gece kremini denemeye aldım. Bu arada daha önce hiç Biota 59 elements markasının cilt bakım ürünlerini denemiştim. Birkaç makyaj ürününü özellikle allıklarını sevdiğim markanın cilt bakım ürünlerini de oldukça merak ediyordum.


Biota gece kremi

9 Temmuz 2018

Procsin Makyaj ve Yüz Temizleme Ürünleri..

Bir süre önce katıldığım Procsin lansmanında denememiz için verilen ürünlerden 3 tanesinden bahsetmek istiyorum bugün. Biliyorsunuz Procsin Türk markaları arasında giderek popüler olan ve sürekli yeni ürün çıkartan bir marka. Bugüne kadar ürün yelpazesi oldukça genişledi ama asıl bilinirliği siyah maske ve karbon içeren temizleyiciler ile oldu. 
Procsin

4 Temmuz 2018

Haziran Alışverişleri..

 Haziran ayı bitenlerden sonra sıra gelir hepimizin okumayı çok sevdiği alışveriş yazısına. Bütün ay boyunca neler almışım, indirimli mi değil mi okumak için sizi sayfanın devamına alayım o zaman.


2 Temmuz 2018

Haziran Ayı Bitenler..

Haziran ayını da geride bıraktık ve artık tam anlamı ile yaz geldi denilebilir. Haziranda havalar ılımlı gittiği ve ben de henüz tatile gidemediğim için son sürat alışverişe ve ürün bitirmeye devam ettim. Bugün bitenler, çarşamba günü de bir alışveriş yazısı gelecek. Hemen bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş.


29 Haziran 2018

Icon Mini by Absolute New York Far Paleti İncelemesi..

Gratis'e son gelen Absolute New York markasını biliyorsunuzdur. Şimdiye kadar hiç ürün denemedim markadan, en sonunda bu son gelen ve renkleri pek şahane görünen mini far paletlerine-in aflame rengine  karşı koyamadım. Kadınlar günü indiriminden 15 TL.'ye aldım paleti ve hemen de fotolayıp kullanmaya başladım.
Icon Mini by Absolute New York Far Paleti 

25 Haziran 2018

Procsin Güneş Kremi..

Yeni Türk firmalarından Procsin son zamanlarda pek çok  ürün piyasaya çıkarttı. Bunlardan biri de  SPF 50 korumalı bir güneş kremi. Biliyorsunuz bu güneş kremi işi biraz sıkıntılı, iyi olanlar yüzde beyaz iz bırakıyor, beyaz iz bırakmayan korumuyor falan bakalım Procsin güneş kremi nasılmış bu konuda. 


Procsin Güneş Kremi

22 Haziran 2018

Flormar Silk Matte Rujlar..

Daha önce bahsettiğim iki adet Flormar silk mat likit mat rujdan sonra şimdi yine bu çok sevilen serinin iki değişik ruju konuk olacak bugün bloga. Bir tanesini yani soldaki Cherry Blossom rengini firma yollamıştı. Diğer rengi yani en başından beri gözüm olan Terra Cota'yı ise yine uzun aramalardan sonra bulup aldım. Flormar Silk Matte Rujlar bence uzun zamandır denediğim en güzel, en kalıcı ve en kurutmayan formüle sahipler.
Flormar Silk Matte Ruj

20 Haziran 2018

Catrice Prisma Chrome Ruj İncelemesi..

Şubat ayı yurt dışı alışveriş yazımda bahsettiğim ürünlerden en çok ilgi çekenlerden biri Catrice rujlardı ve ben de en kısa zamanda inceleme yazısını yazmaya söz verdim. Şimdi yazı geliyor. Öncelikle Catrice Türkiye'de Rossmann tarafından satılıyor ve  bu rujlar da  geldiler. Prisma Chrome serisine aitler ve seride 8 renk var. Ben  diğer renklere de baktım ama direnip almadım bu sefer.

Catrice Prisma Chrome Ruj 

18 Haziran 2018

Technic Aydınlatıcı Pudra İncelemesi..

Geçtiğimiz aylarda bir alışveriş yazımda bahsettiğim EveShop alışverişimde bu pembe aydınlatıcı da vardı. Bir süre kendisi ile bakıştıktan sonra kullanıma açtım nihayet. Aslında bunun bir benzeri de sanırım makeup revolution markasından vardı elimde. Renk olarak değilse bile yapı ve ambalaj olarak oldukça benzerler. 
Technic aydınlatıcı

13 Haziran 2018

Catrice Serum Primer..

Makyaj öncesi bazlara ne kadar düşkün olduğumu biliyorsunuz. uzun zamandır taktığım ve almak istediğim bir primer vardı. Catrice serum primer, bunu yabancı vloggerlardan epey bir duydum. Cilde hem aydınlık bir hava verdiği hem de nemlendirdiği konusunda hepsi hemfikir olduğu için ben de denemek istiyordum ama ürün uzun zamandır Rossmann'a gelmiyordu. Nihayet  stoklar yenilendi ben de ürünü rafta görür görmez aldım. 

Catrice Serum Primer

11 Haziran 2018

Essence Forever Mermaid Aydınlatıcı İncelemesi..

Essence'i Türkiye'ye geldiği andan beri çok severek kullanıyorum ve genelde bütün koleksiyonlarından da mutlaka bir şeyler alırım hiç atlamam. Ama bu koleksiyonu artık hatırlamıyorum kaç sene önce çıkardığı Twilight serisinden beri beni en heyecanlandıran, en mutlu eden koleksiyonu oldu gerçekten. 

Essence 

8 Haziran 2018

Miniso Nemlendirici Tonik..

Hayatımıza giren Japon ve Kore markalarından ilki olan Miniso'nun makyaj ürünlerinden ziyade cilt bakım ürünlerine ilgi gösterdiğimden beri gerçekten güzel ve kaliteli şeyler keşfetmeye başladım. Daha önce burada bahsettiğim Miniso Hydratign tonik den oldukça hoşlanmıştım. Böylece markanın diğer toniklerine de sırayla şans vermeye başladım. Şimdi sırada Miniso Nourishing Moisturizing tonik var. Bu arada biz ikisine de nemlendirici diyoruz ama moisturizing ve hydrating terimleri arasında nemi sağlama ve ciltte tutma şekilleri açısından bir fark var. Bunu da yazıda açıklayacağım.  


6 Haziran 2018

Pixi Glow Kit..

Mayıs ayı alışveriş yazımda bahsettiğim Pixi glow kit çok istek alınca yazısını çok bekletmeden yazmak istedim. Daha önce yazımda bahsetmiştim, Pixi ile bir kaç defa yazıştık ama bir türlü ürün gönderimi olamadı ve ben de bu seti özellikle toniğini denemeyi çok istiyordum. Kullanan çoğunluk tonikten beğeni ile bahsedince ve içinde de "glow" kelimesi olunca daha fazla karşı koyamadım ve Sephora'ya gelen deneme setini aldım.
Pixi Glow Kit

4 Haziran 2018

Mayıs Bitenler..

Mayıs ayı alışverişlerinden sonra sıra geldi bitenlere tabi. Bu ay oldukça fazla ürün bitmiş bana göre, performansımı beğendim. Özellikle cilt bakımından bitirdiklerim baya fazla. Hemen bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş.

1 Haziran 2018

Mayıs Alışverişleri..

Resmi olarak Haziran, yaz geldi bile. Tam bu ay artık bir şey almam derken mutlaka alacak bir şey buluyorum. Bu ay da öyle oldu, onu merak ettim, bu ilgimi çekti derken yine bir kaç parça şey almadan duramadım.

pixi 

29 Mayıs 2018

Loreal Işıltı Veren Şeker Peelingi..

Loreal kil maskelerinden sonra 3 adet değişik peeling/maske çıkarttı. İlk olarak merak ettiğim ışıltı veren/canlandıran şeker peelingini aldım.  İndirimsiz fiyatı sanırım 30-35 TL. gibi sanırım ama ben % 50 indirimli aldım tabi.

Loreal Işıltı Veren Şeker Peelingi

23 Mayıs 2018

H&M Glitter Stik..

H&M'in makyaj ürünlerini çok seviyorum. Özellikle sınırlı sayıda ürettiği ürünlerden bazıları gerçekten güzel oluyor. Onlardan biri de geçen bulup aldığım H&M glitter stick oldu. Hem yüz hem de vücut için kullanılabilen bir ürün ve fiyatı sanırım 25 TL. idi.


21 Mayıs 2018

WetnWild Yeni Ürünler İncelemesi Hello Halo...

Geçtiğimiz haftalarda Gratis'in yeni WetnWild ürünleri için yaptığı tanıtım lansmanına katılmıştım. Gratis bizi böyle güzel bir paketle uğurladı. İçinde denemek istediğim aydınlatıcılardan  Hello Halo'nun Goddess Glow rengini bu yazıda detaylıca inceleyeceğiz. 

wetnwild

18 Mayıs 2018

Nivea 1 Dakika Urban Detox Maske..

Elimde çok çok fazla maske olduğundan son bitenler yazımdan bahsetmiştim. Bir de o maskelere haftada bir ancak sıra geldiğinden hatta bazen gelmediğinden bitmek bilmiyorlar doğal olarak. Ama son zamanlarda her gün kullanabildiğim (tabi unutup atlamazsam) ve çok az süre alan bir maskem daha var. Nivea 1 dakikalık urban detoks maskesi. Bu maskenin bir kaç değişik çeşidi var sanırım ama ben arındırıcı olanı deniyorum şu an.

Nivea detox maske

14 Mayıs 2018

Rival de Young Selfie Queen Marshmallow Powder İncelemesi..

Ah bu benim sabitleyici pudra merakım ışıltılı ürünlerle ve bir de her şeyi deneme ve görme isteği ile birleşince işte böyle son olarak bana Rival de Loop Selfie  Queen marshmallow powder olarak geri döndü.  Normalde selfie çılgını bir insan değilim ama itiraf ediyorum sim ve ışıltı çılgınlığım var biraz. O nedenle bu pudranın normal bir pudra olmadığını bile bile aldım. Ha pişman mıyım hayır asla. 


11 Mayıs 2018

Palabs Hydrolift Serum İncelemesi..

Kasım ayının başında olan Ebru ve Füsun'un etkinliğinde hediye edilen bir serumdan bahsetmek istiyorum.  Palabs Ankara'da bulunan bir eczanenin kendi markası ve bütün klinik testler yapılarak her cilt tipi için kullanılsın diye üretilmiş. İçinde parafin, paraben ve boyar madde bulunmuyor. Palabs'ın şimdilik 3 ürünü bulunuyor. Bunlardan biri de benim kullandığım bu serum.

Palabs

9 Mayıs 2018

Technic Colorwave Eye&Cheek Palet..

Şubat-Mart aylarında yaptığım EveShop alışverişinde dış görünüş olarak Hourglass Modernist far paletlerine benzettiğim Technic Cosmetics colorwave göz ve yanak paletini de sepete atmıştım. Benim aldığım Bronzed bae ve Fairy tale isimli bir çeşidi daha var. Şu an sitesinde indirimli olarak 39.95 TL. ama ben sanırım 25 TL. gibi bir fiyata almıştım bunu. 


7 Mayıs 2018

Procsin Sıvı Makyaj Temizleme Yağı...

Makyajımı bir makyaj temizleyici süt ile çıkarmayı tercih ediyorum, bunu her seferinde söylüyorum. Açıkçası bana çok daha kolay geliyor ama artık  büyük bir çoğunluk makyajını sıvı veya katı makyaj temizleme yağları ile temizlemeyi tercih ediyor. O nedenle kozmetik firmaları birbirleri ile yarışırcasına makyaj temizleme yağları çıkartıyorlar. Eskiden sadece 1-2 yabancı firmada vardı ve fiyatı da yüksekti, şimdi aynı ürünü geniş bir fiyat aralığında bulmak mümkün. 
Procsin makyaj temizleme yağı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...