19 Temmuz 2018

Essence Rain or Shine Palet..

Bugün Türkiye'de olmayan bir Essence ürününden bahsedeceğim, bunu bana Filiz bir yurt dışı  gezisinden getirmişti. Uzun zaman kullanamadım çünkü resim çekememiştim. Aslında Türkiye'de olmadığı için  blogda anlatmayı da düşünmüyordum ama sonra blogda olmasını istedim.  Bakalım nasılmış.



 Öncelikle paletin ince metal bir ambalajı var üzeri çok tatlı minik bulutlarla süslü. Dışarıdan çok şirin görünüyor. Bu rain or shine palet 01 numara color me a rainbow muş adı. Bir de 02 numarası var.


İçini açınca daha da şirin geliyor insana. Renkler, gökkuşağı aydınlatıcı, bulut şeklindeki ayna falan çok albenili gerçekten. 



Paletin içinde bir şeffaf sabitleyici pudra (transculant powder), yanında bir kaş farı, bir rainbow aydınlatıcı ve 4 adet simli-ışıltılı hafif metalik yansımalı ama çok az pigmentli  far bulunuyor.
Farlar mikro duchrome glitter yapıdalar.  Ayrıca içinde bir de çift uçlu fırça var.  Bu fırçaları son derece kullanışsız buluyorum ama fırça ucu ile kaş farı uygulanabilir. 



Renkleri panda şahane görünüyor. Eğer ki bu renkler tam belirgin olsaydı herhalde tadından yenmezdi ama o kadar silikler ki. İlk sürüşte aşırı bir sim tabakası vardı üstelerinde, neyse ki sonradan gitti o tabaka. Yoksa hayatımda gördüğüm en simli farlarla kalmıştım başbaşa.


Hele şu bronz yansımalı yeşil var ya aslında şahane bir renk olacakmış bıraksalarmış. Neyse ki Kat kat arttırılabiliyor. Yeşilli olan göz ortasında çok hoş  duruyor. Yapıları çok yumuşak, kremsi, parmağa ve fırçaya rahatça geliyor ama işte pigmenti çok az.


Renklerin güzelliği ama silikliğini görüyor musunuz? Ne olurdu biraz daha yoğun olsaydı şu güzelim renkler.


Kaş farı rengi eh fena değil benim için kullanılır. Pudrası da tam benim istediğim gibi şeffaf matlaştırıcı bir pudra ama yine her ikisinin de pigmenti oldukça az bana göre. Üstelik pudra 2 kullanımda taşlaştı ve üzerini kazımak zorunda kaldım.


Görüntü fena değil, boyut yine biraz küçük,  pudrayı büyük bir fırça ile sürmek istiyorsam zorlanıyorum. Daha ufak boylu bir fırça ile sırf göz altına uygulama yapıyorum ben de.


Bunun da görüntüsü harika. Zaten bütün gökkuşağı-unicorn aydınlatıcılar şahane görünüyorlar. Bazıları hiç de fena renk vermiyor ayrıca çoğu aşırı pigmentli.Ancak bunda kesinlikle hiç bir pigment yok. tebeşir gibi elimle ovalayınca dağılıveriyor. rengi hiç bir şekilde görünmüyor. Dokunduğum anda renkleri karışıyor.


Ayrıca da inanılmaz tozutuyor. Bu aydınlatıcı fırçası ile bir kere dokunulmuş hali.  Tozutmaya bakar mısınız? Bir daha dokunamadım zaten. Belli ki bunu palete şirin dursun diye koymuşlar. 

Sanırım gelmemesi iyi olmuş, gelecek daha güzel ürünler varken onlar gelsin bence. Siz ne dersiniz?
Sevgiler..

34 yorum:

  1. Ne kadar tozutuyormuş ve neden bu kadar pigmenti az bir ürün? Essence'in var gerçi bu tarz birkaç ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet özellikle koleksiyon ürünleri biraz sıkıntılı ama genelde zevkle kullandığım bir marka :-)

      Sil
  2. Renklerini beğendim. Ama sanırım biraz tozutma sorunu var gibi. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beydanınkitaplığı evet aydınlatıcı oldukça tozutuyor.. teşekkürler :-))

      Sil
  3. Görünüşü harikaymış, keşke daha kullanışlı bir palet olsaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet ya biraz daha pigmentli olaydı keşke :-/

      Sil
  4. essence güzel ve sevdiğim bir marka ama pigment sorunundan dolayı pek tercih edemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @seenadursun daha önce bir kaç koleksiyon ürününde daha problem olmuştu ama genelde allıkları falan çok iyidir..

      Sil
  5. Ahhh renkleri çok güzelmiş gerçekten, bayıldım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yaşaveanlatblog evet görünüşü ve renkleri çok tatlı .-))

      Sil
  6. harika bir ambalaj ve tatlı renlere sahip çok sevimli ya :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet ambalajı görünüşü falan aşırı sevimli..:-)

      Sil
  7. I would love to try this out!

    YanıtlaSil
  8. O renkli kısım pek şirinmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet görüntü de pek şirin..:-))

      Sil
  9. ıyyy kıllara bak iğrenç takibi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  10. Renkleri şahane gerçekten ama ben hiç görmedim bu paleti

    YanıtlaSil
  11. Gereksiz bir palet olmuş bence. Burada lsa asla almazdım. Sadece ambalajı şirin. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok şık duruyor ama kalite olarak kız çocuklarına hazırlanmış gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlaboratuvarı :-))) değil mi biraz öyle gerçekten..

      Sil
  13. ürünlerin görünüşündeki şıklık ve şekerlilik maalesef kullanışında yok ... özellikle aydınlatıcı ve farlarda :( ama rimelerini seviyoruz ... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @soslubadem evet allıkları da çok güzeldir :-))

      Sil
  14. Gerçekten güzelim paleti hiç etmişler... o farların yapısını toparlasalar, aslında kaş farını da kontür için kullanarak şahane bir yüz paleti ortaya çıkabilirmiş :( kısmet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet ya ilk gördüğümde o kaş farını kontür rengi sanmıştım ben şahane bir renk ayrıca da burun için kullanıyorum arada yani .-)))

      Sil
  15. Görünüşü çok şeker ama tozutması kötüymüş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri neyse ki o tozutan aydınlatıcıyı kullanmak gibi bir niyetim yok artık .-)

      Sil
  16. Yurtdışında bazen Essence'in birbirinden tatlış paletlerine denk geliyorum ama aynı bu palet gibi pigmentasyonu fena oluyor. Döviz bu kadar çıldırmadan sırf görseli için alırdım ama artık yurtdışı alışverişini minimumda tutmak gerekiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet ya ben de almak istediğim bir sürü şeyi pas geçtim son aylarda maalesef .-((

      Sil
  17. Burada gördüm ama far kullanmadigim icin almadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya iyi ki almamışsın bunu daha iyileri var 😊

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...