9 Temmuz 2018

Procsin Makyaj ve Yüz Temizleme Ürünleri..

Bir süre önce katıldığım Procsin lansmanında denememiz için verilen ürünlerden 3 tanesinden bahsetmek istiyorum bugün. Biliyorsunuz Procsin Türk markaları arasında giderek popüler olan ve sürekli yeni ürün çıkartan bir marka. Bugüne kadar ürün yelpazesi oldukça genişledi ama asıl bilinirliği siyah maske ve karbon içeren temizleyiciler ile oldu. 
Procsin


Daha önce de yine aktif karbon içeren bir maskeden bahsettiğim yazımda  aktif karbon içeriğinin aktif kömür ile aynı şey olduğunu söylemiş ve  tıbbi bir ortamda üretilen kömür içeriği kozmetik alanında  cildi sivilce ve siyah noktalardan temizlemeye ve dişleri beyazlatmaya yarıyor demiştik. İşte Procsin'de karbonun bu özelliğinden faydalanarak baya bir makyaj temizleme ve cilt bakım ürünü yaratmış. 

Procsin

Önce karbon içeren siyah peelingden başlayalım. Peeling denince benim aklıma direk ürünün içinde mikro tanecikler olması geliyor ama bunun içinde öyle bir şey yok varsa da çok minik olması lazım çünkü hiç hissetmiyorum ben. Soyma işlemini daha çok içindeki diğer birleşenlerle yaptığını düşünüyorum. 


Procsin

İçeriği çok iyi değil, SLS bulunuyor. Procsin içeriklerini giderek iyileştiren bir marka belki bu ürünün içeriği de değişmiş olabilir bu arada. Uygulama haftada 1-2 deniyor ama hiç öyle 2 seferlik bir ürün değil benim için normal bir günlük temizleyici kıvamında kendisi.

Procsin

Yapısı oldukça sıvı, ben ya elimle ya da direk süngere döküp uygulama yapıyorum.  Ürünü normal bir günlük temizleyici olarak kullanmaya başladığımdan beri daha çok verim aldım kendisinden. İçerisine daha yoğun tanecikli bir peeling katılarak da uygulanabilir tabi. 

Procsin

İçinde mikro tanecik falan olmadığını daha net görebilirsiniz. Procsin'in başta Blue Anemon serisinde olduğu gibi çok daha iyi peelingleri mevcut o nedenle bunu bitince bir daha almayı düşünmüyorum. 


Procsin

Hemen çevre kirliliğine karşı misel temizleme suyuna geçelim. Yüzünüzden makyajdan başka çevre kirliliğinden kaynaklı pisliği de arındırıp koruyacağını vaat ediyor. Bu iddialı vaadi ise sadece makyajı güzel temizleyerek yerine getiriyor. Bu arada Procsin'in misel su serisi de değişti, bu ürün kalktı yerini 4 değişik misel su geldi. Onlardan denediklerimin de yorumları gelecek tabi. Misel suların fiyatları genelde çok uygun ve makyaj kabasını, makyaj artıklarını ve günün kirini pasını temizleme vaadini yerine gayet güzel getiriyor. 

Procsin

Misel suların içeriği gayet iyi, içinde olanlar kadar olmayanlarla da ön plana çıkan bir ürün olmuş bence.


Procsin

Bu üçlü içinde en severek kullandığım ve bittiğinde bunun yerini alan 5 in 1 aktif kömürlü temizleme jeli ile yenileyeceğim ürün de bu oldu benim. Zaten bence ürünün içeriği ve vaatleri aynı kalıp sadece ismi değişmiş. Karma cildimdeki etkisinden memnunum, dediği gibi cildimi hiç tahriş etmedi ve aksi bir etkisi olmadı. Ayrıca içinde cilt yenileyici ve koruyucu allontoin maddesinin olması kesinlikle benim için artı bir özellik oldu.  Ürünün ilginç yanı vücut temizleme ürünü olarak da kullanılabilmesi oldu benim için ama çok yağlı bir vücut tipiniz yoksa pek önermem. Belki sadece gençler için sivilcelerin yoğun olduğu kol-omuz gibi bölgelerde kullanılabilir. Bütün vücuda uygun değil bana göre.

Procsin

Yapısı yine çok sıvı, pamukla uygulanması söylenmiş ama ben bu tarz ürünleri ya elimle ya da konjac sünger yardımı ile yapmayı uygun buluyorum. Bunu da yine duşta konjac ile uyguluyorum. Plastik yüz yıkama aparatları da kullanılabilir tabi. 

Bu arada Procsin aktif karbon içeren bir konjac sünger çıkartsa çok mutlu olacağım. Kullanmaya devam ettiğim Procsin ürünlerinin yorumları gelmeye devam edecek. Bu arada Procsin yakında pek çok yeni ürünle ve özellikle renkli kozmetik ürünleri ile ürün yelpazesini genişletmeye devam edecekmiş. 
Sevgiler..




18 yorum:

  1. Procsin markası nedense bana uzak geliyor. Bazı bloggerlar ile yaşadığı tatsız olaylarda (haklı bile olsa) seviyeyi fazlaca düşürmüş olması ve profesyonelce yaklaşamaması bunda etkili sanırım. Bunun yanısıra, bahsettiğin ürünlerden taneciksiz peeling ilgimi çekti. Belki bir ara denerim :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet Nilgüncüm haklısın o konuda marka başta hiç profesyonel davranmadı bence de sonradan durumu oldukça toparladılar sanırım yapılan eleştiriler yerini buldu ve dikkate de alındı.. bunun dışında gerçekten bazı ürünleri çok güzel ve şans vermeye değiyor:-))

      Sil
  2. Sounds pretty cool.
    Thanks for sharing dear and lovely review.

    YanıtlayınSil
  3. denemediğim bi bu karbonlu ürünler kaldı bunları da deneyeyim bari bir türlü geçmek bilmeyen çene bölgesi akne sorunum var :(

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi aknem olmadığı için geçirir mi bilmiyorum ama karbon akneye iyi geliyor genel olarak tabi..

      Sil
  4. Aynen Nilgün'ün bahsettiği gibi bana da uzak bir marka.. ürünlerini deneme fırsatım olmadı da o yüzden :) en son bi güneş kremini görmüştüm sanırım onu merak ediyorum ben de :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet bir ara baya tepki toplamışlardı ama eleştirileri dikkate alıp çok geliştirmişler hem kendilerini hem de ürünlerini :-))

      Sil
  5. Ben de hiç denemeyenlerdenim, bir şans vermek lazım gibi :) tesekkurler...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @mutluyaşam evet bazı ürünlere kesinlikle şans vermek lazım bence de..

      Sil
  6. siyah maskesinden memnun kalmıştım, gerçekten kendini geliştiren ve iyi ürünler çıkaran bir marka. Eleştirileri dikkate almaları da çok güzel, memnun edici. <3 emeğnize sağlık <3

    YanıtlayınSil
  7. Maskeyi merak ediyorum aslında. Ama pek sevmemişsin anladığım kadarıyla

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ben siyah maskeyi sevmedim evet ama seveni çok benim sevdiğim maskeler başka oldu .-))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @derya evet beğeniyorum ben genelde Procsin'i..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...