1 Ekim 2014 Çarşamba

Too Faced Chocolate Bar Palet..

Günaydın. Evet nihayet aylardır hayallerimi süsleyen far paletine kavuşmuş bulunuyorum. Too faced ülkemizden çıktı diye çok üzüldüm ama zaten varken bile sanırım bu palet hiç gelmemişti buraya. Alanlar  yurt dışından veya instagram satıcıları vasıtası ile almışlardı. En sonunda ben de instagramda satış yapan Ludoshemakeup sayesinde bu palete kavuştum. Kendisine paletten söz edip istediğimi söyleyince sipariş listesinde olmadığını ama beni de kırmak istemediği için getirteceğini söyleyince gerçekten çok mutlu oldum. Ve palet söz verdiği gibi Eylül 15 gibi elimde oldu.

O kadar çok istemişim ki demek ki gerçekten bir süre açmaya bile kıyamadım. 

Paletin dış kabı metal ve çikolata şeklinde, ambalaj sağlamca gözüküyor ama yine de karton ambalajını da atmadım ne olur ne olmaz yanımda taşımak için lazım olur diye.

Farların isimlerine ayrıca bayıldım.

Şu renklerin güzelliği beni öldürüyor gerçekten büyük zevk bunu seyretmek. Benim gibi kozmetik ve makyaj meraklıları anlayacaktır ne hissettiğimi burada. Farların bazıları mat bazıları ışıltılı, iki baz rengi diğerlerine göre daha gramajlı. Üstte mat olan yani white chocolate her makyajda kullanılabilecek tam bir mat şampanya rengi. 

İçindekiler çok masum değil, Bütün zararlı maddeler var, umurumda mı kesinlikle değil. Bu arada paleti açar açmaz gelen o tatlı kakao kokusunun nedeni de burada, içinde kakao, vanilya ve meyve tozu var. Kokusu gibi tadı da kakaolu gibi, evet nette bu konuda yorumları okuyunca dayanamadım tadına baktım.

Renklere tek tek yakından bakabiliriz, tabi Google'da çok daha iyi swatchlar bulabilirsiniz.  Genel olarak paletin en pigmentli renkleri yukarıdakiler. Özellikle gilded ganache'ın pigmentine diyecek yok. Hazelnut ile gilded ganache ışıltılı, salted caramel ise mat yapıdalar. Salted caramel'in yapısı biraz daha tebeşirimsi, diğerleri daha yumuşaklar. 

Yine paletin pigment açısından iyi renklerinden, özellikle marzipan ve semi sweet favorilerimden oldu. Bu arada hazelnut ve haute chocolate en çok dökülme yapan renklerden.

Evet paletin en pigmentsiz renkleri, strawberry bonbon ve milk chocolate, baz rengi olarak idealler. Çok fazla renk vermedikleri için üst üste sürmekte sakınca görmüyorum zaten.

Buradaki renklerden yine en pigmentsiz bulduğum candied violet oldu, buna karşılık diğer renkleri özellikle blackforest truffle ve triple fudge'ı çok beğendim.

Bunlar da baz olarak kullanılan ve gramajı fazla olan iki rengimiz, white chocolate biraz az pigmentli iken, diğeri pigmentten ölebilir. Bunu ayrıca aydınlatıcı olarak da kullanmayı denedim ve gayet başarılı buldum. 

Palet içindeki bazı renkler daha tebeşirimsi, bazıları daha yumuşak, hemen hepsi alırken tozutuyor ve pigmentasyonda da fark gösteriyorlar. Ama aldığına pişmanmısın derseniz kesinlikle değilim. Her rengini ayrı sevdim. Uzun zaman boyunca zevkle kullanacağım bir palet oldu. Zaten mutlaka bir baz ile kullandığım için pigmentasyon konusunda sorun yaşamıyorum. Fırçaya alırken de tozutmamaları için biraz daha dikkatliyim. Biterse de kesinlikle yeniden almaya çalışırım.
Sevgiler.

30 Eylül 2014 Salı

Tangle Teezer..

Tangle Teezer uzun zamandır yerli ve yabancı bloglarda gördüğüm ve amann bu da neymiş alt tarafı bir tarak diye burun kıvırdığım bir ürün. Hakikaten bir tarağa bu kadar para vermek de çok saçma geldi bana. Ama düşünmediğim şey eskiden kullandığım geniş ağızlı tarağın saçlarımı tararken kopardığı ve banyo sonrası açarken de yolduğu idi. 
Ebru'nun etkinliğinde Saç Bakım Dünyası tarafından klasik tangle teezer hediye edilince hemen bu da neymiş nasıl bir şeymiş kontenjanından başladım kullanmaya. 

Şimdi benim saçlarım kısa, aman nasıl olsa açılır benim saçım tarağa ne hacet deyip deyip burun kıvırdığım tarak şu anda en baş saç ürünüm vaziyetini aldı. Saçımı yıkadıktan sonra ovalayarak kurutmayı seviyorum. Aslında tabi öyle yapmamak lazım çünkü saçları kırıyormuş bu hareket. Ben yaptığım için ince telli saçlarım dolaş dolaş oluyor. Hele de krem kullanmazsam normal bir tarakla resmen çekerek açmam gerekiyor. Bu işlem sırasında da saçlarım kopuyor. 

İnanılmaz bir şekilde bu tarağı saçımdan sadece geçirmem yetiyor, kullananlar ne demek istediğimi anlayacaktır. Hatta bu tarakla taradıktan sonra saçım fönlü gibi şekil bile alıyor. İlk kullandığımda hakikaten inanamadım. Hem dökülmeyi azalttı, hem de şekil almasını kolaylaştırdı.

Tarak uzun ve kısa parçalardan oluşuyor ve sanırım kısa parçalar dolaşıkları açarken uzun parçalar da saçı düzene sokuyor. 

Kısaca saçım uzun, kısa demeyin, hele de benim gibi ince telli ve dolaşan saçlarınız varsa bu taraklardan edinin. Farkı göreceksiniz. Ben yakında bir tane de pembe almayı düşünüyorum.
Sevgiler..

Günün Ojesi Note Kozmetik Cinnamon

Günaydın. Hafta sonu Cosmoshop'a yolum düşünce daha önce momontenka'nın blogunda görüp renklerini çok beğendiğim Note Kozmetik ojelerden birkaç tane aldım. Tabi özellikle en beğendiğim olan Cinnamon yani tarçın rengini deneme sürüşü için tercih ettim. Daha önce Note Kozmetik'den sadece tek bir oje deneyimim olmuştu, şimdi 4 oje daha almış oldum. 

Cinnamon nefis bir sonbahar rengi, tam anlamı ile bayıldım. Benim hayalimdeki "nude" tonu budur işte, bu rengin açıktan koyuya bütün renk scalasını alabilirim. Sürümü kolay geldi, zaten fırçası orta büyüklükte ve hafifçe yassı. Eğer fırçaya yeter miktarda alıp, tek bir hamle ile uygularsanız iki kat yeterli olabilir.  Ancak daha önce sürdüğüm Note Kozmetik ojesinde ilk günün sonunda soyulma olduğu için, bunu hemen 3. kat ile takviye ettim. Kuruma hızı çok iyi, kurutucu sürmeme gerek bile kalmıyor.

Ben bu ojeyi çok sevdim. Umarım diğer aldıklarım da bu oje gibi iyi çıkarlar. Bu arada Note ojeler 2.50 TL.
Sevgiler..

29 Eylül 2014 Pazartesi

Watsons Büyük Bayram İndirimi Yeni İndirimler ve Markalarla Devam Ediyor..

Bu sabah güzel haberlerimiz var. Watsons Büyük Bayram İndirimi yeni markalar ve indirimlerle 3 Ekim tarihine kadar devam ediyor. Üstelik Watsons Card’ınla yapacağınınız 100 TL ve üzeri alışverişe 1.000 puan hediye.












*Basın Bültenidir.

Gratis Bayram indirimi alışverişi..

Günaydın. Biz güzellerin ve alışveriş aşıklarının heyecanla beklediği zamanlardan biri geldi ve geçti bile, geçtiğimiz hafta sonu Gratis ve Watsons yaklaşan Kurban Bayramı için çeşitli oranlarda indirim yaptılar. Watsons'da Rimmel London indirime girmemişti, o nedenle bir şey almadım ama sanırım şimdi 3 Ekim'e kadar sürecek yeni bir indirim başlattı Watsons ve %40 gibi bir indirim olacak. Ben de istediğim tekli farları alacağım.
Gratis indirimi ise fena değildi, tabi en dişe dokunur indirim %50 ile The Balm'daydı. Hele de yeni paletlerin geldiği bu zamanda indirim gayet iyi oldu.  Ama açıkçası Gosh'da minicik de olsa bir indirim olmaması nedeni ile hayal kırıklığına uğradım. Neyse belki de marka yenidir ve yılbaşına falan olabilir.

Almyacağım almam dediğim Nude Dude'u instagram resimlerinin güzelliklerine ve sevgili Başak ve Siri'ciğimin gazına gelerek ve gittiğim 5. Gratis'de bularak aldım. Fiyatı 29.90 TL. idi ve iyi ki de almışım, teşekkürler kızlar. Bu arada instagramdan da takip edenler bilir Nude Tude paletim evin içinde kayboldu, nereye gitti hiç bilemiyorum, o nedenle bu paleti almam gerekiyordu yani (kendimi teselli :D). Makyaj temizleme sütleri tamamen ihtiyaç, çünkü elimde son bir tane var o da açık ve yarısında, lazımdı yani. Eclips makyaj süngerini denemelik aldım 8-9 TL. gibi bir fiyatı var, iki gündür de deniyorum fena değil gibi detaylı yazacağım. Creightons duş jeli güzel koku kontenjanından alındı. Değişik 6-7 kokusu var sanırım, bu sefer nasıl olduysa vanilyalı olanını almadım. Perfect White diş macununu ise değişik ve siyah renkli olduğu için aldım. Daha önce Splat markasının siyah diş macununu kullandım ve sevdim. Yalnız bunda bir fiyat karışıklığı gördüm şimdi çeşitli alışveriş yazılarını okuyunca, ben 8.50 TL. gibi bir fiyata aldım ama bir blogda 5.90 TL. olduğunu okudum ki Gratis'in her indirimde çeşitli şubelerinde bu tür fiyat farkları olması hoş değil. İndirim varsa her şubeye aynı fiyatın gitmesi lazım. Sonuçta 2-3 TL. önemli değil gibi ama önemli olan kendimi iyi hissetmemem bu konuda. Bir daha istediğim şeyin fiyatlarına bir kaç şubede birden bakacağım. Aslında geçen indirimde de olmuştu böyle bir şey ama benim dikkatsizliğim tabi unuttum gitti. Neyse 2. ders oldu bana, artık üçüncüde atlamam sanırım.
Sevgiler..

27 Eylül 2014 Cumartesi

SelTek Estetik Teoxane ve Biopell Lansmanı..

Geçtiğimiz haftalarda SelTek Estetik tarafından iki tanıtım lansmanı düzenlendi. SelTek biliyorsunuz Teosyal Dolgu ürünlerinin Türkiye dağıtıcı firması. Ben de bu aralar göz altlarıma teosyal dolgu yaptıracağım için konuyu ayrıntıları ile araştırmaktayım.  Lansmanlardan ilkinde Teoxane ürünlerini ile tanıştık. Teoxane'nın bu yeni serisinde Teosyal dolgu işlemlerinde kullanılan etken maddenin aynısı varmış yani normalde enjekte edilecek dolgu malzemesi dermokozmetik kremlerin içine konulmuş, dünyada tek patentli bir ürün. 

İkinci lansmanda ise Biopelle'in eğitim uzmanı Jeff Starling bize dermokozmetik ürünleri DNA ve Biopelle'i tanıttı. Ürünlerin detaylı basın bültenlerini burada ve burada okuyabilirsiniz.

Bu ürünler artık yaşlanmaya karşı her faktörü dikkate alan ve benim akıllı dermokozmetik olarak düşündüğüm ürünler. Genelde her cilt yapısına göre üretilip, etkilerini de ona göre gösteriyorlar. 

SelTek Kozmetik tarafından denememiz için  Teoxane ve Biopelle serilerinden birer krem de hediye edildi. Bu kremleri de şu anda kullandığım seri biter bitmez kullanmaya başlayacağım. Teşekkürler.
Sevgiler..

26 Eylül 2014 Cuma

Sephora Soda Pop Lipbalm..

Günaydın. Sephora bu ay yolladığı maillerde kiss me lip balmlarını "hot now" sloganı ile tanıtmıştı. Biliyorsunuz o ay Sephora'ya yeni ne geldiyse "hot now" oluyor. Daha önce gelenlere hot diyemezdim ama bu miniş ve tombiş lip balmlara hakikaten de hot diyebiliriz.

İlhamını Eos lip balmlardan, rengini Nivea lip careden almış olan kiss me balmlar şu anda 24.90 TL.'den satışta bulunuyor. Ben % 20 indirimimi kullandım bunun için. Alırken Palladium Sephora'da sadece bu renk bir de kırmızı vardı, halbuki toplamda 6 renk var sonradan Maltepe Park AVM'de hepsini gördüm. Zaten almak isteyebileceğim bir bu renk varmış.  Ambalaj çok şirin ama görüyorsunuz elinizi sürmenizle kirlenmesi bir oluyor.

Ama içi, o içi beni şirinliği ile mutlu etti ve Haribo kolalı şekerleri gibi kokuyor. O kokuya bayılırım ama şekerli koku sevmem ya da tadından da hoşlanmam derseniz denemeden almayın. Çünkü tadı da aynen öyle.

Sürdükten sonra dudakta tadı ve kokusu devam ediyor. Ürün gramajı yüksek, kolay bitecek gibi değil ama ben elimden düşürmüyorum bu ara yani çabuk da bitebilir. İçinde ne var hiç fikrim yok ve çok da dert etmedim bu sefer.

Rengi koyu renk seven ama kullanamayanlar için ideal, sheer yapıda, oldukça parlak ve ıslak bitişli. nem vermesi iyi. Çizgilere dolmuyor. Ama tabi ki her balm gibi biraz dağılma yapmaya eğilimi var ve kalıcı da değil. Kalıcı değil derken bir şey yeyip içmediğim bütün bir sabah boyunca dudağımda durdu, daha ne olsun. 

Parlak ve ıslak bitişli evet ve balmdır renk vermez diye aynasız sürmeye kalkmayın, çünkü pigmenti gayet şahane ve yine aynasız sürerseniz dudakta birikme veya taşma yapabilir.

Ben bu balmı çok sevdim, uzun zamandır hiç bir ürünü böyle aşk ve sadakatle kullanmamıştım. Sabah başka ruj sürsem bile öğleden sonra elim mutlaka buna gidiyor. Keşke daha çok renk çeşidi olsaydı, bir kırmızı, bir turuncu, iki daha açık pembe ve bir de renksiz olanı var. 
Sevgiler..

Zerafetin Adı Diva Pırlanta..

Teknoloji çağında e-satış ile pırlantaya yeni bir soluk getirenlerden Diva Pırlanta, sertifikalı ve yepyeni tasarımlı ürünleriyle dikkat çekmekte. Pırlantada şıklığın yanısıra tasarımlarında zerafeti ön planda tutan marka kendini sürekli yenileyen  kolleksiyonlarını  bu şekilde hazırlamaktadır. 




Diva Pırlanta kadınların güzelliklerini ve zerafetlerini birbirinden şık takılarıyla tamamlıyor.



Fiyonk Pırlanta yüzük 430 TL

Fiyonk Pırlanta küpe 508 TL

*Basın Bültenidir.

25 Eylül 2014 Perşembe

Mac satin tauppe vs. WW Silent Treatment Eyelid shadow..

Mac far paletimin içinde Satin Tauppe rengi ile WW Silent treatment paletteki eyelid için düşünülen rengin birbirine dupe olarak kabul edildiğini WW Silent Treatment paleti yazdığım buradaki yazımda söylemiştim. Şimdi de sıra geldi ikisini karşılaştırıp, gerçekten dupe olup olmadıklarını görmeye.

Bir kere görüntüleri bile çok fazla benzemeyen iki farın dupe olduklarını ben bazı yabancı bloglarda okumadan hiç düşünmemiştim. Aynı şey Mac Club için de geçerli.

Görüntüyü geçip swatchlara baktığımızda ise gerçekten dupe olup olmadıklarını kendimiz görebiliyoruz. Bana sorsanız benzemiyorlar bile derim, nasıl dupe olarak gösterilmişler anlamak mümkün değil. Satin tauppe bariz olarak daha kahve ve diğerine nispeten dana mat yapılı iken, WW daha açık renk, içinde şampanya tonu bulunuyor ve daha shimmery yani parlak.

Hatta gölgede daha da net görülebiliyor. ST kesinlikle kızıllık içeren bir kahve tonu iken diğeri bariz daha açık ve bana sorarsanız içinde kahveden ziyade grilik var.

İkisi birbirinin yerine kesinlikle geçemeyeceği gibi, bence bambaşka renkler oldukları için bambaşka makyajlar çıkarmak için kullanılabilecek renkler. Ben her ikisini de aldığıma çok memnunum.
Sevgiler..

Günün ojesi H&M Mermaid..

Günaydın, günün ojesinde  H&M'den yaptığım alışverişte aldığım Mermaid isimli oje var. Bu renk ya da benzeri diyeyim çok ojeye sahibim aslında ama renk o kadar cezbedici ki görünce almadan duramıyorum.

Mermaid yeşil-mavi tonlu harika bir oje, fotolarda biraz daha maviye dönük çıkmış ama aslında yeşile daha fazla dönük bir renk. Bu ojelerin fırçaları da çok kalın, neredeyse tek hamlede sürülebiliyor ve kısa sürede kuruyor. Bu arada H&M sanırım bu ojelerin fiyatlarını düşürmüş, eskiden 8.50 TL. idi diye hatırlıyorum. Bu sefer 6.50 TL.'ye aldım ki tabi çok iyi oldu.

H&M ojeleri genel olarak her yerde olan, klasik renklere sahip olmalarına rağmen seviyorum. Sürüm kolaylığı ve çabuk kuruması da artı puan oluyor. Özellikle bazı simli ojeleri de hakikaten güzel ve başka hiç bir markada görmediğim renklere sahipler, yolunuz düşerse bakın derim.
Sevgiler..