12 Kasım 2018

Catrice Light in a Box Aydınlatıcı Paleti..

Bugün yine ülkemizde olmayan bir üründen, Catrice light in a box aydınlatıcı paletinden bahsetmek istiyorum.  Bu paletin de 4 değişik alternatifi varmış mesela galaxy in a box gibi ama hiç biri ülkemize gelmedi.

Palet 4 universal aydınlatıcı ve bir de şeffaf glitter powderdan oluşuyor. Daha çok bir topper olarak düşünebilirsiniz bunu. İster aydınlatıcının üzerine sürmek ister tek başına kullanılmak üzere tasarlanmış. 



Aydınlatıcı paleti deyince tabi bizde akan sular duruveriyor, kendimizden geçiyoruz. Ben şahsen hepsini almak istiyorum. 


Bunu da Filiz getirmişti bana, resmini atınca hiç düşünmeden al dedim zaten. Fiyatı uzun zaman olduğu için aklımda kalmadı. 


Pan boyutları gayet iyi, gramaj olarak büyük bir palet. Ambalajı plastik, biraz ucuz görünüşlü ama bu sayede Catrice fiyatlarını ucuz tutabiliyor. Takip ettiğim yabancı makyaj fenomenlerinin bazı favori drugstore ürünleri Catrice'e ait. 



4 adet genelde her cilt tipine uyabilecek tonlarda aydınlatıcı var. Sağdaki iki renk daha çok buğdaydan esmere tenler için soldaki iki renk ise açık ve buğday tenliler için uygun. Peki kullanamadığımız  diğer renkleri ne yapacağız derseniz ben sol üst ve sağ alttaki rengi kullanıyorum sürekli, sağ üsttekini ise göz kapağıma aydınlık versin diye far olarak kullanıyorum. Diğerini de göz pınarıma uyguluyorum. Her gün kullansam, sürekli kullansam bile asla bitmeyecek bir palet bence, çünkü çok az miktarı yeterli oluyor. 


Top coat rengi, bunu tarif ederken palette ekstra sparkling bitiş demiş yani ışıltılı ifadesini kullanmış. İçinde minicik mikro simler var. Tek başına ne olduğu pek anlaşılmıyor bile. Hatta bu ne böyle oldum ilk denemede çünkü elime alıp şöyle parmağımı ovuşturduğumda hiç bir şey kalmıyor. Fırçaya daha güzel gelen ve başka bir aydınlatıcının üzerinde daha iyi duran bir ürün bu. Tek başına sadece sim görünüyor, o da bir süre sonra uçup gidiyor.


Görüntü olarak da güzel keşke diğer çeşitlerini de bilip alsaymışız ve umarım bu paletler üretimden kalmadan Türkiye'ye gelirler.




Soldaki iki renk..


Sağdaki iki renk..


Top coat'u parmağımla ancak alabiliyorum, herhangi bir yere uygulamaya kalktığımda dağılıp rengi gidiyor.

Siz bu paleti beğendiniz mi Türkiye'ye gelsin ister misiniz? 
Sevgiler..


35 yorum:

  1. Aydınlatıcı aşkına burdan iyi puan almayı hakediyor gibi görünüyorlar :) Merak ettiğim yüzde dağılmaları nasıl sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @melcisblog yüzde fena durmuyor cilt tonuna hangisi uyuyorsa güzel duruyor..

      Sil
  2. Aydınlatıcı modası hiç geçmez umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet bence de hiç bitmesin :-))

      Sil
  3. heey tezer özlü en azından bir kitabını oku. örneğin, yaşamın ucuna yolculuk, yani sonuçta ülkemizin belki en iyi edebiyatçısı o, kitabında acı keder yok, gerçek hayatı öyle onun, edebiyatında yok, sadece biraz hüzünlü, ama edebiyat dili hüzünlü, yani okurken yazara hiç üzülmüyorsun ki, kendisi yaşam dolu umut dolu, gündelik yaşamda da neşeli komik biri, eğlenceli. edebiyat dili müthiş ve hüzünlü. o kitabı oku bi tane çünkü bu yazara yaklaşabilen pek yazar yok bizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone belli ki iyi bir yazar ama eserleri yürek burkucu olarak tarif edilmiş intihara teşebbüs etmiş sanırım pek umut dolu değil ne yazık ki çok üzülürüm gibi geliyor bana :-(

      Sil
  4. Çok kulanışlı bir palete benziyor, hiç göremedim bu paleti ben.. denk gelirsem denerim mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kübontheblog ne yazık ki Türkiye'de hiç görmedim paleti..belki gelir ama..

      Sil
  5. Renkleri güzel bir palet ama benim gibi çok beyaz tenliler için her rengi kullanmalık değil gibi duruyor.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe markalardaki genel sorun bu çok açık tenlileri hiç düşünmüyorlar nedense :-((

      Sil
  6. Catrice ürünlerini severim denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer hele yenilerde çok güzel ürünler var mutlaka bak canım .-))

      Sil
  7. Pembeli renkler bana hic yakismiyor ama digerleri güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya aslında o pembe de dozunda uygulanırsa güzel yanakta bu kadar yoğun durmuyor..

      Sil
  8. Aydınlatıcısız yapamayanlardanım bende :) Çok güzel bir paletmiş ve inceleme yazın harika tüm detaylar tek tek anlatılmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgürler çok teşekkür ederim .-)) aydınlatıcı hayatımıza bir girdi artık çıkmaz bence...:-)))

      Sil
  9. Renkler çok iyi düşünülmüş bana kalırsa, her türlü makyajda kullanılacak ve taşıyabilecek şekilde. Senin kadar aydınlatıcı insanı olmasam da kaç tane aydınlatıcım olduğunu bilmiyorum hala da gözüm onlarda :D yani öyle bir makyaj malzemesi ki al beni diye bağırıyor durdukları yerden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet ya dizaynları o kadar güzel oluyor ki her gördüğümü almak istiyorum :-)))

      Sil
  10. harika görünüyor, inşallah gelir Türkiye'ye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım bu değil ama yeni bir sürü aydınlatıcı gelmiş :-)))

      Sil
  11. Görüntüsü ve yapıları harika duruyor ama sanırım bana bir tık koyu yinede kesek acık renkleri olsaydı düşünmeden denemek isterdim :) Emegine saglık canım :)

    YanıtlaSil
  12. @karolina thank you Karolina I follow your blog :-))

    YanıtlaSil
  13. Yazını ve yorumları okuyorum da aydınlatıcı olayı bana çok uzak. Hiç alışamadım tam anlamıyla makyaja.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu çok ilgin yoksa özel günler için bir tane yetiyor zaten...

      Sil
    2. Kimi cidden çok güzel yapıyor makyajı. Ama yıllardır ilgilenmeyince o şekilde yapamam ben. Belli bir yaştan sonra az da olsa gerekiyor aslında. Öğrenmek lazım

      Sil
    3. @saadetuslu evet tablo gibi makyaj yapanlar var kıskanmıyor değilim yani :-)))

      Sil
  14. Catrice light in a box aydınlatıcı paletinin Türkiye'de olmaması ne kötü ,yurt dışı alışverişi pek yapmayan ben sanırım bunlar bir an önce bize gelsin diye dua edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme son partide bu paletler gelmemiş ama çok güzel yeni ürünler var Yasemincim mutlaka bak .-))

      Sil
  15. Son zamanlarda aydınlatıcılara bir merak saldım :) Ama aradığım ürünü sanırım tam bulamadım :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyazbegonvil o kadar çok seçenek var ki bulursun mutlaka :-))

      Sil
  16. Catrice markasını çok seviyordum ama TR'ye gelince ilgimi kaybettim :)) Ulaşılamaz olunca daha ilgi çekici geliyor demek :)) Şaka bir yana koleksiyonlar ya Ankara'ya geç geliyor, ya da hiç gelmiyor.Bu da sinir bozucu. O pırıltılı pudra gördüğümden beri aklımda, bakalım belki karşılaşırız bir yerlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün umarım yeni koleksiyonlar ve ürünler hemen gelir o zaman Nilgüncüm sevgiler :-))

      Sil
  17. Nedense böyle güzel şeyler ülkemize pek gelmiyor. Gerçi son fiyat artışlarından sonra gelseler fiyatlar nasıl olur kimbilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet zaten nasıl arttı fiyatlar en ucuz markalarda bile değil mi :-((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...