27 Aralık 2018

Maybelline Affinitone Fondoten incelemesi..

Geçtiğimiz günlerde Loreal Contentpro tarafından bir proje kapsamında gönderilen yeni Maybelline Affinitone fondoten bana kendisini niye daha önce denememişim dedirtti resmen. Yağlıya dönük karma cildime rağmen çok kuru bitişli fondötenleri pek sevmiyorum. Bu fondöten de her cilt tipine uygundur denilmekle birlikte bence asıl kuru ciltlerin bayılacağı bir ürün olmuş.

Maybelline affinitone fondöten

Bendeki rengi 03 numara light sand beige, sadece swatch bakarak karar vermeme rağmen rengi tam olarak tutturmuşum. 


Maybelline affinitone fondöten

Formülünün yenilendiği söyleniyor ama eski halini de kullanmadığım için arada ne fark var bilmiyorum. 

Maybelline affinitone fondöten

Üzerinde belirtildiği gibi doğal duruyor evet ama çok kusursuz yani çok yüksek kapatıcı bir görüntü sağlamıyor. Kapatıcılığı orta sevide bence ve en iyi neticeyi kat kat uygulamadan tek katta veriyor. Bir nemlendirici değil tabi ama cildi kurutmuyor ve hafif bir nemli bir görüntü veriyor.

Maybelline affinitone fondöten

Bütün tüp fondötenler gibi oldukça akışkan yapısı olmasına rağmen kontrollü bir şekilde alınabiliyor. Ben direk sünger üzerine alıp uyguluyorum. Bu arada biraz çabuk sabitleniyor. 

Maybelline affinitone fondöten

Ben sünger dedim ve uygulamayı da genelde nemli süngerle yapıyorum ama fırça veya akışkan, kremsi yapısından ötürü parmakla uygulamaya da oldukça uygun.  Tabi elle uygulandığında kapatıcılığı bir tık daha azalıyor. 

Maybelline affinitone fondöten

Adı üzerine alt tonu bej ama hafif bir pembelik de içeriyor.  Uygulaması kolay ve kalıcı, fiyatı da uygun bu fondöten bütün kozmetik satış mağazalarında bulunuyor. 

Maybelline fondotenler pek çok değişik high end marka fondotene de alternatif gösteriliyorlar bu arada. Benim de aklımda  Huda Beauty fondötene dupe gösterilen Maybelline super stay'i denemek var bundan sonra. 
Sevgiler..








29 yorum:

  1. Evet kapatıcılığı da aşırı güzel ,duruşuda kezâ öyle.Çok iyi yedirilince izde bırakmıyor mimik çizgilerinde,biraz eziyetli o açıdan fekat güzel seçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamekokoş göz altımda biraz zorluyor ama gerisi kolay :-)))

      Sil
  2. @asueesua evet beğendiğim bir fondöten oldu kendisi teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  3. Renk sıkıntısından dolayı Maybelline fondötenleri pek deneyimlemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe çok açık tenlileri uyan renk yok sanki ben de öyle gördüm...

      Sil
  4. O Super Stay ı ben de çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer o kadar beğenilmiş ki mutlaka alıp denemem lazım .-))

      Sil
  5. That sounds very interesting!!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elena yes very promising foundation ..:-))

      Sil
  6. ben denediğimde tenime bayağı koyu gelmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara açık renkkeri pek yok evet bu bütün fondötenlerin eksikliği bence..

      Sil
  7. tımıms sen dene biz kolay yoldan öğreneliiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-))) hizmette sınır yok bizde..

      Sil
  8. Maybelline affinitone fondöteni bende elime geçtiği günden beri kullanıyorum. En sevdiğim yönü doğal duruşu oldu. Karma bir cildim olmasına rağmen yağ barındıran içeriği beni rahatsız etmedi. Sağlıklı bir görüntü vermesini sevdim. Çok fondöten kullanan biri değilim ama bittikçe alabileceğim bir ürün oldu kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet canım benim de öyle o doğal ve nemli duruşunu çok sevdim :-))

      Sil
  9. Çok duydum kendisini maybelline eskiden köpük fondötenler çıkardığında cidden iddialıydı ve bana hitap ediyordu şimdilerde pek güvenemiyorum açıkçası sorunlu bir cildim olduğu için fondötenler daha sorunlu bir hale getirebiliyor teşekkürler bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @melcisblog aaa o köpük fondötenleri hiç bilmiyorum ben yağlı ciltler için mucize gibidir onlar şimdilerde köpük fondöten arıyorsan M. Asam ve Essence'e bakabilirsin..

      Sil
  10. Güle güle kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  11. Yazının zamanlaması müthiş olmuş :) Cildim havalarla birlikte yine sapıttı ve biraz daha nemli bir fondöten arayışıyla geçen hafta bu fondöteni satın aldım. 1 haftadır ben de neden daha önce denememişim diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyayıldız evet değil mi tam kışa uygun cildi nemli ve canlı gösteren bir fondötenmiş ben de çok sevdim :-)) güle güle kullan o zaman..

      Sil
  12. Ben çok açık renk bir başka fondötenimi azıcık karıştırıp istediğim tonu buldum.Nemli süngerle uyguluyorum ve yapısını, duruşunu gayet beğendim. Cildim zaten kuru, mat bitişli fondötenleri sevmiyorum, böyle cildi hafif nemli gösterenleri seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet bence fondötenin hatta bütün markaların tek eksiği açık tonlu renklerin olmaması ama yapısı güzel renk açıcı damlalarla da sorun çözülebilir.. güle güle kullan .-))

      Sil
  13. Bunu denemek bir türlü kısmet olmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi ben de yeni denedim güzelmiş..

      Sil
  14. Bloğa başladığım ilk dönemde alıp kullanmıştım bunu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ben ilk defa kullanıyorum güzelmiş :-))

      Sil
  15. Ne yazık ki benim cildimde pul pul duruyor bu fondöten. İlk birkaç kullanımda sorunsuzdu ama şimdi pul pul olduğu için hiç elim gitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan yüzüne bir silgi peeling ile peeling yap ya da alta kullandığım makyaj bazını değiştir o pul pul durma geçecektir büyük ihtimalle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...