11 Ocak 2013

Günün Ojesi Golden Rose Rich Color 34 Numara..

Günaydın.. Bu gün artık kışa uygun bir oje seçtim ve sezon trendi bordo rengi tırnaklarımda kullandım. Aslında bu renk veya bu renge yakın mutlaka çok ojem vardır ama dün Golden Rose standında bunu da görünce almadan edemedim. Zaten bu tarz yerlerden yani FlorMar, Golden Rose standları, Gratis, Watsons gibi yerlerden en az bir oje, ya da minik bir şey almadan çıkarsam gerçekten içim rahat etmiyor, ne biçim içim varsa artık..


Renk burada biraz morumsu gibi çıkmış, sabahın körü yarı aydınlık, yarı sokak lambalarının ışığında çektiğim için fotoğrafları ama aslında tam bir bordo ve kadife gibi duruyor. Bu oje gibi düzgün ve tek katta, tek hamlede sürülebilen bir ojeye az rastladım diyebilirim. Fırçanın tek hamlesi bütün tırnağa yetiyor neredeyse ve hemen de kurudu. Ama dikkatli olun, ojenin yapısı kremsi, bu da zedelenmelere açık olduğunu gösterir.

Hah bu resimde biraz daha bordo durmuş galiba, büyük yılanlı yüzüğün taşıyla tam aynı renk. Bu ara yine gümüş yüzüklerime dönüş yaptım ve giderek daha büyük ve daha çok yüzük takmak istiyorum.

Bu rich color serisinden niye daha fazla oje almıyorum hayret ettim kendime, ama renkler o kadar benzer olmaya başladı ki artık. Neyse çok güzel sürümleri ve renkleri olduğunu hatırladım ya daha fazla renk alırım artık.
Sevgiler..

13 yorum:

  1. Rengi gerçekten çok güzelmiş. Anlaşılan bu seriye de bakmak lazım.

    YanıtlaSil
  2. @makyajlıhaller.. evet niye bakmamışım bu seriyle hiç ilgilenmemişim hayret..

    YanıtlaSil
  3. Golden rose un ojeleri yapı olarak genelde güzeller. Benim favorimde mat serisinde aynı bu renk var Muhtesem duruyor hemde surulmesi cok kolay. İşte WC de suruyorum zınk diye kuruyor:)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @truebeauty... mat serisini ben de severim hatta hepsi vardır bende uzun süredir sürmedim ama sıra gelmiyor ki :-))

    YanıtlaSil
  5. Renk bir harika ama senin tırnakları yabana atmamak gerek.

    YanıtlaSil
  6. çok Cici olmuş çok yakıŞmış beyaz ellerde harika drur zaten ;)

    YanıtlaSil
  7. canımmmm ben dıger bloguna bakıyorum ask olsun benı unututun :)))) canım cekılısıme bekleırm:))) bu atada ojenın rengı en guzelınden:)

    YanıtlaSil
  8. Sahaneymis bu renk hemen denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  9. @ilkeizmirli..:-))teşekkürler..
    @matruşka.. teşekkür ederim..
    @kokoşkelebek.. aa burdan takip ediyorsun biliyorum ben.. hemen bakıcam bloğuna görmedimmi acaba?? teşekkür ederim..
    @kozmetikperisi.. evet evet tam da trend renk bu ara..

    YanıtlaSil
  10. @tannesi.. Senin rengin canım :))

    YanıtlaSil
  11. Bu seriyi bede çok beğendim.Tek katı bile yetiyor.

    YanıtlaSil
  12. @makyajkelebeği.. evet ve özellikle de fırçaları çok başarılı..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...