22 Ocak 2013

Lila Kutu Ocak...

Aslında kutu geleli 1 hafta oldu neredeyse ama ben vakit bulup da yazamadım bir türlü. Bu ay gelen kutu hakkında değişik fikirler var, bazıları çok memnun, bazıları da beğenmemiş. Bence fena değildi, tabi her zaman daha iyisi olabilir.

Ürünleri toplu olarak görüyoruz..

 Lavera lip balm, zaten en sevdiğim ve yaz kış demeden en çok kullandığım ürün olduğu için çok memnun oldum buna. Renkli gibi durmasına rağmen dudakta renk vermedi ama kokusu güzel.

 Missha deneme boyu ürünler, tabi bir kez deneyebildiğim için bir fikir söyleyemeyeceğim. Deneme boyu parfüm, kokusunu hiç beğenmedim. Dr. Angel hijyenik mendiller, çantaya atmalık, işe yarar. Tend skin losyon, bunu traş sonrası iritasyonda veya kıl dönmesinde falan kullanabilirsiniz demiş. Ben de böyle bir durumda denemek istiyorum.

 Barielle manikür peeling, bunu daha önce de kullanmıştım ve süper bir ürün. Çok memnun oldum yeniden gelmesine, hatta ayrıca bir yazı yazacağım hakkında.

 Toni&Guy yıpranmış saçlar için krem, bunu da denedim. Gerçekten saçımı yumuşattı. Ayrıca deneme boyu minicik gibi görünmekle birlikte, Boyner'de bu boyu 8 TL.'ye satılıyor. İçi boş kesede Oxilive kremler vardı, kendilerini boş bir kutuya aldım, oradan sürüyorum ve çok da memnunum. Kokusu kötü olmakla birlikte cilde iyi geliyor.

Yine Lavera deneme boyu krem örnekleri. Bir kullanımda karar vermek tabi imkansız ama bir tanesini denedim fena değildi. Ayrıca ürün tamamen doğa içerikli ve vegan kullanımına uygunmuş, bunu beğendim.

Bu ay gelen Lila Kutu için orta karar diyebilirim. Daha iyilerini beklemeye devam ediyoruz. Ayrıca Lila Kutu için sıra bekleyen arkadaşlara da bir an önce sıra gelmesini diliyorum.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. laveranınkilerden yeşil olanını denedm ben de,yüzüm sanki naneli maske yapmış gibi gerildi sanki.
    Böyle anti aging kremlerine benzettim,ama biraz rahatsız etti..
    Hoş ozonlu krem den daha fazla rahatsız edemez de :)

    YanıtlaSil
  2. Ozonlu krem çok kötü kokuyor ama
    kullanabilmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogları yeni yeni takip ediyorum çok bilgim yok bu tanıttığınız lila kutu nedir bu deneme ürünleri için alışveriş mi yaptınız acaba bilemediğim için kusuruma bakmayın :(

    YanıtlaSil
  4. @pearlfairy..daha yeşili denemedim.. pembe olanı denemiştim fena değildi.. ozonlunun kokusu feci haklısın ama iyi geliyor cilde..
    @cfusun.. evet kokusu fena ama bir süre sonra kayboluyor o koku ya da ben almıyorum..:-))

    @7tepe.. lila kutu bir kozmetik kutusu aylık 19 tl ye üye olabiliyorsun ve her ay değişik deneme boy ürün yolluyorlar bu şekilde.. bak burada www.lilakutu.com buradan inceleyebilirsin..

    YanıtlaSil
  5. Lavera ürünlerini bende kullanıyorum ve neredesyse kullandığim tüm ürünlerinden çok mennun kaldım.Hem organik ürünler olması hemde cilt ve makyaj ürünlerini rahatlıkla kullanabilmek çok güzel zararlı hiç bir paraben içermemeleri ayrı bir avantaj bence..

    YanıtlaSil
  6. @ceydaaktar.. evet doğal olmaları artı bir özellik.. denenmeyi bekleyen bir de göz kremi var bende şu anda..

    YanıtlaSil
  7. hangı krem kullanacagınız belkı ben kullanmıs olabılırım o üründen..

    YanıtlaSil
  8. @ceydaaktar.. tam hatırlamıyorum ama kutunun rengi kırmızı olan krem bendeki..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...