8 Ocak 2013

Günün Makyajı..

Hava muhalefeti nedeni ile erken çıkacakmışız, çıkmadan hemen bir de günün makyajı yazısını yazayım dedim. Bu makyaj yazıları da sardı beni, hoşuma da gitmeye başladı. Ama daha çok acemi şekilde yazıyorum o ayrı.


Göz makyajında Essence I Love Stage göz bazı üzerine yine The Balm Nude Tude paletle uygulama yaptım. Crease bölgesine silly isimli farı sürdüm ve Emily kahverengi göz kalemi ile liner çekip üzerine yine Nude Tude paletin en koyu kahvesi ile gölge yaptım. Kirpiklerde Essence get big lashes mascara var. Dudağıma ise Clinique Chubby Stick Richer Raisin sürdüm. Bu sticklerin nemlendirme özellikleri özellikle bu soğuklarda iyi oluyor, gerçi çok dayanmıyor ama sürekli tazeliyorum sorun olmuyor.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Acele dedıgın buysaa yandık kız gayet guzel yapmıssın biğendimm çok cici olmuş ...

    YanıtlaSil
  2. @matruşka.. teşekkürler.. sabah erken çıktığım için evden genelde aceleye geliyor makyaj..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...