9 Ocak 2013

Bath and Body Works Işıltılı Vücut Spreyi..

Hafta sonu BBW'da indirim olduğunu görünce girip bir bakayım dedim, gerçi indirim daha çok kokulu mumlardaydı. Bir kısım üründe de 2 al 1 öde kampanyası vardı. benim aldığım bu vücut spreyinde %30 indirim vardı. Böyle kokulu, simli vücut spreyleri, yağlarını çok seviyorum. Hele yaz aylarında her yanı ışıl ışıl oluyor güneş altında. Yüzüme bile süresim var o derece. 

 İlk anda kokusu da çok güzel, fazla kalıcı değil, ama asıl simlere bakarmısınız sürüp sürüp gezesim geliyor gördükçe..

Çok fazla sim de bırakmıyor, yani öyle deli gibi bir disko topu olma şansı da yok. Böyle ıslak ıslak durduğuna da bakmayın, hemen emiliyor ve ciltte kötü bir his bırakmıyor. Yazın bu spreyi bol süreceğim sanırım.

Sanırım indirim devam ediyor ama dediğim gibi mumlar haricinde öyle kayda değecek bir indirim göremedim ben. Kokulu mumlar da çok güzel tabi meraklısına.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. özellikle yazın çok güzel duracağına eminim,kokusunu da çok merak ediyorum,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok harika birşeymış gule gule kuLLan buna benzer birşey vrdı bendede ama eskidi attım güneşte çok güzel gozukuyorlar özel zamanlarımda bol bol sürerdimm ...
    kokulu mumlaRa bende bayılırım ..

    YanıtlaSil
  3. @kozmetikturu.. evet yazın harika duruyor hele de yanık tene..:-)) teşekkürler..
    @matruşka..teşekkürler.. böyle ürünler çok var artık piyasada neyseki..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...