16 Ocak 2013

Günün Ojesi Orly Lucy Duck..

Bu ojeyi sevgili Nazlı'cığımdan almıştım ve nasıl olduysa da sürmeyi unutmuşum, tabi sıra gelmemiştir. Dün itibari ile bütün Orly ojelerimi buldum ve yeniden süreyim şunları da bakayım dedim ve ilk bununla başladım. Ojenin rengi ismiyle uygun olarak tam ördek rengi değil ama yine  ismindeki lucky (şanslı) ifadesine uygun olarak bana oyun kağıtlarını, oyun masası çuhalarını falan hatırlattı. Kumarbazmıyım neyim :-)


Ojenin sürümü krem kıvamında olduğu için çok kolay oldu, 2 katta opak oldu ve çok da çabuk kurudu. Beni hayal kırıklığına uğratmadı. Oje şişede mat gibi görünmekle birlikte tırnakta bitişi parlak oldu. Yalnız bu ara China Glaze hariç bütün ojeler uçlarından hafifçe açılıyor gibi geliyor bana. Belki de benim yaptığım bir şeydir bilemiyorum. 

Hafta sonu aldığım bıyık yüzüklerimi de bu sefer böyle şaşırtmalı taktım. 

Yeşil ve mavi renkler genelde favorim olduğu için, bu rengi de çok beğendim. Buna benzer bir renk de Pastel'de veya Golden Rose'da hatırlıyorum sanki. Emin olamadım şimdi. Ona da bakacağım.
Sevgiler.

10 yorum:

  1. Yıldızlı yüzüğe resmen ba yıl dım !!
    Harikasın canım!
    Çok yakışmış sana :)
    Buna benzeyen renk G.R 151 olabilir:)
    http://www.naslii.com/2012/02/golden-rose-151-new-color.html

    YanıtlaSil
  2. ben bayıldım bu renge :) az kaldı ilk uçakla istanbul'a getirteceksin beni ojelerini kurcalamaya :)

    YanıtlaSil
  3. @naslı...teşekkürler Nazlıcım.. evet hatırladım o rengi bende de var ama onun bitişi mat değilmi?

    YanıtlaSil
  4. @goncat.. ahh keşke evde oje partisi verebilsek dimi hepiniz gelebilseniz ne şahane olurdu..:-))

    YanıtlaSil
  5. Ben ojeden çok yüzüklerine bayıldım desem:) senin aksesuar seçimini çok beğeniyorum;)

    YanıtlaSil
  6. @kozmetikperisi.. teşekkür ederim canım..:-))

    YanıtlaSil
  7. bilmem ne düşünürsünüz ama oje renklerini taşımak için el ve tırnak yapısının da önemli olduğunu düşünüyorum
    Audrey'in tırnak yapısı hem ince hem de uzamış hali de zarif duruyor..O yüüzden kolay kolay kötü durmaz:)
    Ojeye bir şey dediğim yok tabiii ojenin yeşili çok iyi :)

    YanıtlaSil
  8. @pearlfairy.. çok teşekkür ederim iltifatın için...:-))

    YanıtlaSil
  9. hariksın canım ojenin rengi mü-kem-mel çok severim.yüzüklerde bak bak doyulamayacak cinsten:))

    YanıtlaSil
  10. @özge.. çok teşekkür ederim canım çok kibarsın..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...