7 Ocak 2013

Hafta sonu ojesi Golden Rose Jolly Jewels 106 Numara..

Bu ojeyi ikinci Golden Rose alışverişimde aldım ve açıkçası başka bir oje üzerine sürerim diye düşünüyordum. Nitekim de ilk denememi o şekilde yaptım. Ama tam düşündüğüm gibi olmadı çünkü o kadar yoğun ki alttaki ojenin rengini tamamen kapattı. Ben de niye tek başına kullanmıyorum bunu diye düşünerek, ojesi o şekilde uyguladım. Aldığım sonuç inanılmaz oldu, keşke yılbaşı ojesi olarak sürseymişim dedirtti bana resmen, içindeki simlerin renkleri tam bir renk bombası ve harika duruyor. 


Özellikle güneş ışığında duruşu harika oldu. Cumartesi günü bol güneşli olduğundan, ben de bol bol fotoğraf çekebildim. Şu ana kadar bu koleksiyondan 110 numara ile birlikte favorilerimin en başına yerleşti bu oje. Bu koleksiyondan edinmeniz gereken ojelerden biri de bu kesinlikle. Çıkartması da folyo yöntemi ile toplamda 10 dakikamı aldı.
Sevgiler.

12 yorum:

  1. folyo Yönetimini ilk defa duyuyorum,normal asetonla çıkmıyormuymuş ki ?

    YanıtlaSil
  2. İçim açıldı vallahi :))

    YanıtlaSil
  3. @pearlfairy..çıkmasına çıkar ama canım da çıkar bu arada çok zordur bu simlileri çıkarmak. tırnaklarını folyoya sarıp 5 dakika içerisinde tertemiz yapabilirsin.. ben de yazmıştım ama www.guzellikkazani.com video çekti bu konuda ona bir bak istersen..
    @makyajlıhaller.. teşekkürler canım.. çıkarmak istemediğim nadir ojelerden oldu beni de..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten tek başına da nefis durmuş!!! Bu oje serideki favorim sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. @bveç.. evet çok güzel bir ojeymiş 110 la beraber favorilerim..

    YanıtlaSil
  6. çokk hoşş olmuşş cinim ıYi gunleRde sürün ah bende alabılsem uyguN olSada fıyat alıversEm ...

    YanıtlaSil
  7. ben bundan da bır tane alayım 6 etsın :) çok güzel durmus <3

    YanıtlaSil
  8. Evet bu da çok güzelmiş ama siyah hala favorim. :)

    YanıtlaSil
  9. @matruska.. Diger markalara gore fiyatlari fena degil bunlarin..
    @kardelen,,:)) ben de 6 tane aldim ..
    @tannesi.. Siyah da guzel ucuncu sirada da o var :))

    YanıtlaSil
  10. evet dogru soluyorsun tabı chınaya ve dıgerlerıne gore uygun ama flormar ve golden rose pastel gıbı markalara gore degıl ben acıkcası 2 favorımm olan almak ısdedıgım ojeye 10 tl verırken acırım :/ oyuzden ucuzlamasını umud etmekle kalıyorum beklemedeyiM....

    YanıtlaSil
  11. sirf zor cikiyor diye suresim gelmiyor ya bohuhu :/
    asetonlu pamuk folyo falan hikaye ..

    YanıtlaSil
  12. @naslı.. ben toplamda 10 dakikada çıkarıyorum üşenme sür cicilerini...:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...