17 Ocak 2013

Günün Ojesi FlorMar M08..

Günaydın. Bugün dün gittiğim AVM'de bulunan FlorMar standından aldığım, yeni çıkan mat ojelerden denedim. İlk olarak da istek üzerine koyu bir kan kırmızısına benzeyen M08 rengini sürdüm. Önce tek kat sürecektim, çünkü tek katta kapattı aslında ama kuruyunca baktım ki sürme hataları olduğu gibi görünüyor. İşte o anda niye mat ojeleri sevmediğimi de hatırladım, çok iz yapıyorlar ve çok dikkatli sürmek gerekiyor. Yanılıp da tırnağın yarısına düzeltme amaçlı biraz daha oje süreyim derseniz mat ojede orası kabak gibi ortaya çıkıyor. Neyse ben de elimden geldiği kadar dikkat ederek, ince bir kat halinde ikinci katı da sürdüm. Sonuç beni şaşırttı gerçekten çünkü tırnakları kadife gibi dümdüz görünüyorlar şu anda, bütün sürme hataları örtüldü. Kuruması da biliyorsunuz çok çabuk ama yine de dikkatli olun, özellikle çok katta siz kurudu diye düşünseniz bile en az 20 dakika beklemeden bir yere değerse mutlaka sıyrılma yapacaktır. Bu arada yine bilinen sorun baş gösterecek gibi. Dün akşam elimi hiç bir şeye sürmedim ama bu sabah klavyeye dokunduğum anda ucundan hafif hafif sıyrılacağım diyor ojem bana. Neyse sonuçta bir günden fazla aynı ojeyi kullanmıyorum, bu da çok sorun değil diyorum benim için. Ama süreyim böyle 3-5 gün kalsın diyorsanız kesinlikle kalmaz diyorum şimdiden. 

 Sabah yarı aydınlık, yarı sokak lambası ışığında çekilenler..

 Yüzükler.. Bu gün kırmızı uyumu yaptım..

 Bunlar da sokak lambaları söndükten ama ortalık da tam aydınlanmamışken çekildi..

Bunu da yakın plan verdim ki tırnakların ne kadar pürüzsüz göründüğünü ve şişede görülen rengin de nasıl tam tuttuğunu görebilin diye.

Genel olarak FlorMar ilk sürdüğüm mat ojesi ile beni memnun etti diyebilirim. Şimdi bir de bir koyu bir de açık renginde deneyip bakacağım nasıl sürülecek ve nasıl görünecek diye. Önümüzdeki günlerin ojeleri de yine FlorMar Mat serisinden olacak yani.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Ya o sag isaret parmagindaki yuzukle Chanel olana bayiliyoruuum <3 Nerden aldiiin ? ben de aldiricam mutlaka sana *.*

    YanıtlaSil
  2. @naslı.. chanel pazardan almıştım taa yazın.. şimdi varmı bilmiyorum 2-3 haftadır uğramadım pazara.. kalpli yüzük kadıköyden vardır hala.. alırım gidince sana da..

    YanıtlaSil
  3. Tamam canımm,yıldızlı olandan da al,havale yaparım yine *.*

    YanıtlaSil
  4. dün bende aldım bu ojelerden..yazısını hazırlıcam inşallah..ancak hata kabul etmeme durumuna aynen katılıyorum...

    YanıtlaSil
  5. @naslı.. Tanam canım bakarım gittiğimde..
    @nilgün.. Güle güle kullan senin görüşlerini de bekliyorum..
    @svieridroga.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  6. Ojenin rengi çok çok güzel Flormar mat ojeleri yeniden sevdirdi!
    Takılarına söyleyecek söz yok her zaman bayılıyorum onlara :)

    YanıtlaSil
  7. Kırmızısı süpermiş :) Bi de senin tırnağına taktığın yüzük güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Renk çok güzelmiş, ben de almalıyım bundan! :) Mat ojelerin tamamında bu dayanmama sorunu var nedense... :/
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. @tuğçedemir.. teşekkür ederim..:-))

    kozmetikdelisi..kırmızı çok değişik hakikaten teşekkürler..

    @tannesi.. teşekkürler.. 3 taneyi denedim umduğumdan uzun dayandılar bu sefer..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...