30 Ocak 2013

Günün Ruju MAC Cremesheen Lip Glass Richer Lusher..

Dün akşam arkadaşlarımla Aralık ayındaki geçmiş doğum günümü kutlamak üzere buluştuk. Bu buluşmaları bir bahane üreterek, her ay yapmaya çalışıyoruz ki fazla ayrı kalmayalım diye. Tabi doğum günü olunca beni hediyesiz bırakmadılar. Ayrıntıları daha sonra vereceğim çünkü hepsinin resmini çekemedim ama hediyelerden biri MAC Cremesheen Lip Glass Richer Lusher. Ürün MAC'ın Too Fabulous isimli koleksiyonuna ait. Bu sabah hemen sürüp, denedim ve resimlerini de çektim tabi.


Rengi çok tatlı, çok hafif bir pembe ama nude denemez. Resimlerde biraz daha turuncu gibi çıkmış. Sürümü ve nemlendirmesini de oldukça beğendim. Dudağa fazla renk vermediği için günlük olarak rahatça kullanılabilir. Ama başka bir rujun üzerine sürmek için kullanmayacağım bu sefer bunu, hem rengi bozuluyor hem de sade kullanmak daha çok hoşuma gidecek. Dudağı yapış yapış yapmadı ama çok da kalıcı değil. Hele benim gibi dudak kemirme-oynama huyu olanlar için 1-2 saat ancak dayanır. Bir şeyler yedikten sonra da mutlaka tazelemek gerekecektir. Sonuç olarak klasik Mac glosslarının güzelliğine sahip ve sürekli yanımda olsun diye çoktan çantama attım bile.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Çoook tatlı bir rengi varmış, bayıldım!!

    Bu arada, bence peçete ruj swatchları güzel görünüyor. Rujun tam rengini anlamak için iyi fikir! Herkesin dudağında da aynı durmayabiliyor çünkü.

    Nice mutlu yaşlara bu arada -geç de olsa :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. @bveç.. teşekkürler.. beyaz peçete üzerinde tam renk oluyor gerçekten benim de hoşuma gitti.. o düz peçetelerden alıp stoklayım bari yanıma..:-))

    YanıtlaSil
  3. müthis bir renk alısveris listeme ekleyecegim :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @piamia.. ben de sürekli kullanacağım gibi duruyor..:-))

    YanıtlaSil
  5. renge bittim! harika !! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. @chunlibeauty.. teşekkürler :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...