28 Ocak 2013

Günün Ojesi FlorMar M01..

Günaydın, bugün FlorMar'ın yeni çıkardığı mat oje koleksiyonundan dayanamayıp aldığım ojeler ile devam ediyorum. Beyazın, hele de rakı beyazının bana hiç yakışmadığını, yakışsa bile benim hoşlanmadığımı bile bile gittim yine bu mat beyazı aldım. Yalnız sürünce tuhaf bir şey oldu, oje mat olduğu kadar sanki fosforlu gibi duruyor tırnakta, o nedenle çok da kötü olmadığını düşünüyorum şimdi. Tabi önce beyazın etkisini de kırmak için tek elimin bütün tırnaklarına dotting tools ile (Bunların Türkçesi de tuhaf duruyor, noktalama aletleri, sanki kırtasiye malzemesi gibi..) süsleme yaptım.

 Tek başına kullanılınca böyle oldu, bu sefer beyazın çok da kötü durmadığını düşünüyorum. Bu oje de beni yanıltmadı, ilk katta çok kötüydü sanki bozulacakmış, yol yol duracakmış gibi ama ikinci katta kendini toparladı.

 Uzun zamandır yapmadığım noktacıklarım. Rengarenk yapınca daha iyi oldu. Bir daha ki sefere noktaları daha rastgele koyacağım.

Sol elimin baş parmak tırnağının kırıldığını söylemişmiydim?? Ama toparlıyor kendini yavaş yavaş.. 

Beyazı bu sefer biraz beğendim, o da dediğim gibi biraz fosforlu gibi olmasına bağlı. Yine de dümdüz, beyaz veya açık renkleri kullanacağımı sanmıyorum.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Noktalanmış halini çok sevdim. Beyazı tek başına ben de sevemiyorum nedense..

    YanıtlaSil
  2. @makyajlı haller.. evet ben de pek sevmiyorum bu sefer böyle değişiklik oldu..

    YanıtlaSil
  3. Noktalar süper olmuş!! Bayıldım! Şu dotting toolsdan ben de almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Aaaaa noktalar çok şeker olmuuş ki *.*

    YanıtlaSil
  5. @bveç.. teşekkürler.. ayy yakın olsak 2 tane veriverirdim sana ben ebayden almıştım..

    @naslı.. canım teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  6. Düşünmen yeter, teşekkkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Katıliyorum Mat beyaz ayak tırnaklarına daha guzel gidiyor, yazın favorimdir Ayağı temiz gösteriyor, eldeyse sedefli beyaz hoş oluyor,

    benekler cok hoş olmus, fırça uzmanı olarak bunları benimde denemem lazımda vakit denen seyden bulamıyorum :)) En kısa zamanda nazire yapacagım

    YanıtlaSil
  8. Beyaz elini ruh gibi gösteriyo bence ama noktaları sevdim :)

    YanıtlaSil
  9. Beyazı elime alıp alıp bıraktım.Zor sürülmesinden korktum.Noktalar süper olmuş bu arada.

    YanıtlaSil
  10. @bveç..:-)) rica ederim canım..

    @gülbeşeker..evet bu benekler her türlü ojeyi canlandırıyor bence de..

    @melonunojeleri.. ben de sevmiyorum ama hevesimi aldım işte..:-))

    @makyajkelebeği.. sürmesi zor değil 2-3 katta güzel oluyor hata göstermiyor tuhaf bir şekilde..

    YanıtlaSil
  11. bembeyaz opak ojeyi hiç sevmiyorum ama şu rengarenk noktalı fikre resmen taptım:))))) yok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  12. @sucan.. evet rengi kesinlikle canlandırdı..teşekkürler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...