31 Ocak 2013

Yeni Mim...

Yeni bir mim dalgası varken ben de payımı almışım. Hemen kısa kısa yapmaya çalışacağım..Aslında bu mim 200 altında takipçisi olan bloglar için düşünülmüş anladığım kadarı ile ama üstünde olanlar yapamaz diye de bir koşul konulmamış tabiki de..


Mimleyen arkadaşımın sorularını da tek tek cevaplayacağım..

1. Hayatinda en cok ne yapmak istiyorsun?
Sanırım en büyük istediğim oğluşumun iyi bir insan olarak büyüdüğünü görebilmek.

2. Blog acmaya nasil basladin? Nerden aklina geldi?
Bu açıkçası çok tuhaf oldu, iş yerindeki sıkıntım geçsin diye başladım. Bu kadar ilerleyeceğini ve bu kadar önemli bir yer kaplayacağını düşünmemiştim ama gün geçtikçe daha da hoşuma gidiyor.

3. Bu aralar en cok dinledigin sarki hangisidir?
Daha çok IPod'umdan random şarkı dinliyorum. İçinde pop, rap, latin hepsi karışık olarak var. Bu aralar Adele'in Skyfall şarkısından daha çok hoşlanıyorum.

4.  Okul mu is hayati mi?
Üniversite hayatım benim için daima çok iyi bir zamandır. O zamanda eğlendiğim kadar hiç eğlenmedim ama iş hayatının da getirdiği avantajlar ayrı tabi.

5. Hangi makyaj ürününden vazgeçemezsin?
Ruj ve mascara tabi. Ojeyi makyaj ürünü olarak saymıyorum burada..

6. Hangi Oje renklerini seversin? Acik renkmi koyu mu?
Tabi ki koyu renkler, açıklar hiç bana göre değil En azından çoğu değil.

7. Kitap okumak mi, filim izlemek mi?
Kitap okumak her zaman önce gelir. 

8. En cok hangi huyunu beğeniyorsun?
Son ana kadar karşımdakini suçlamadan, dinleme huyumu severim.

9. Burcun nedir?
YAY.. :-)

10. En son disari cikarken ne aldin kendine?
En son Inglot'dan far paleti aldım..

11. Makyaj mi yoksa dogallik mi?
Makyajın yeri ayrı, doğallığın yeri ayrı. 

Evet benim cevaplarım da böyle.. Özel olarak kimseye soru sormayacağım ama bu ödülü bütün arkadaşlarıma yolluyorum ve bu sorulara cevap vermek isteyen herkesi de zevkle okurum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...