21 Ocak 2013

Essence Home Sweet Home Koleksiyonundan aldıklarım..

Hafta sonu Gratis hiç habersiz beklediğimiz Home Sweet Home isimli koleksiyonu getirivermiş. Ben de tesadüfen Bahariye Gratis'de görmesem haberim olayacaktı, çünkü ne Bağdat Caddesinde ne de Altıntepe Gratis'de koleksiyonu göremedim. Belki şimdi gelmiştir bilemiyorum. Lafı uzatmadan hemen koleksiyondan aldıklarıma bakalım.

 Koleksiyondan aldıklarım bunlar, bir allık 02 numara Would you cuddle me?, far 01 numara Happy Couching, oje 04 numara Berry me Home, bir adet tırnak sticker ve minik, örgü bir kese ki kendisi çok şirin.

Stickerların şirinliği beni bitirdi zaten, aslında hemen denemek de istiyordum ama bu mat ojeler uğruna artık çarşamba gününe bıraktım bunu. Keseyi ise hemen içine rujlarımı koyup çantama attım bile..

 Allık özellikle çok hoşuma gitti, bugün denedim. Biraz tozutmakla birlikte, pigmentasyon ve kalıcılık konusunda geçer not aldı. Yazın özellikle harika duracağını düşünüyorum. Koleksiyonun bu örgü desenleri de ayrıca şirin. Yalnız örgüden hiç anlamadığım için haraşomu ne deniyor buna bilmiyorum..:-))

Far için de aynı şeyi söyleyeceğim, tozutuyor evet ama renk çok güzel, çok kalıcı ve tam benim sevdiğim gibi acı kahve tonunda. Mat yapıda bir far, bu bakımdan da çok koyu olmasına rağmen günlük kullanıma uygun. Bu farı kışın sık sık kullanacağım sanıyorum. 

Şu anda fiyatları aklımda kalmadı ama allık 10 TL., far, ve kese 5 TL. civarında olması lazım. Oje 2.50 TL. olabilir. Koleksiyonda 4 renk oje, 4 far ve 2 allık var, bir de lip plumber vardı o da 4.99 TL. olması lazım. Bu koleksiyondan kendime şimdilik bunları aldım. Tabi sizleri de unutmadım ama bunu yarın açıklayacağım, lütfen izlemede kalın.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Daha önce görmüştüm bu seriyi. Ojeleri güzel ve allığa bayıldım :)
    Essence Hugs and kisses serisi de gelir mi acaba :)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullan canm:)

    YanıtlaSil
  3. @ırmak..umarım bütün seriler gelir tr'ye :))

    @merveleylak.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Hediye geliyor sanıııım :))
    Güle güle kullan canım *.*

    YanıtlaSil
  5. Allığın rengi çok hoş :) İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım.Ben de hafta sonu bulursam alıcam bu koleksiyondan.

    YanıtlaSil
  7. Ben bu serinin desenlerine bayıldım ♥ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. @naslı.. Teşekkürler :)) evet bir sürpriz gelecek ..

    @tuğçedemir.. Teşekkürler canım..

    @makyajkelebeği.. Sanırım girmiştir bütün gratislere bulursun.. Teşekkürler..

    @j.d. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. stickerı çok merak ediyorum!

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canım. Allığa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan Audrey, ben de allığın diğer rengini ve bordo ojesini aldım:)desenleri için alyorum valla bu koleksiiyon cicilerini:)

    YanıtlaSil
  12. @ojelerimiseviyorum.. yarın hemen uygulamasını yapacağım..

    @sevdas.. teşekkürler.. en kısa sürede bir uygulama göstereceğim..

    @asudeglaze..ben de bunları aldım ama diğerlerinde de aklım kalmadı değil.. teşekkürler sen de güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...