28 Ocak 2013

Günün Ojesi Rimmel London 400 Blue Vouge..

Günaydın. Bugün pazartesi olduğundan dolayı ruh halime bağlı olarak mutlaka mavi bir oje sürmek istiyorum. Hava durumu bugünün karlı ve puslu olacağını bildirdiği için de Rimmel London Pro serisinden  iyice koyu bir lacivert olan Blue Vouge isimli ojeyi seçtim. Rimmel London ojelere her sürüşte bir kere daha hayran oluyorum. Gerek fırçaları ile tırnağı bir sürüşte kaplamaları, gerekse tek katta neredeyse şişedeki rengi vermeleri ile bence çok başarılılar. 

 Oje kopkoyu lacivert ve harika bir parlaklıkta duruyor. İki kat sürdüm, kuruması da çok kısa sürede oldu. 
 Bu kurukafamı aldığımdan beri takmadığımı fark ettim. Tabi hemen taktım.
Bir kere de hava biraz daha aydınlanınca çektim resimleri. Buradaki ışık yansımaları da çok hoşuma gitti.

Bu gidişle Rimmel'in bütün koleksiyonunu alacağım ben gibi duruyor.
Sevgiler..

13 yorum:

  1. oje çok güzel,aksesuarlar her zamanki gibi nefis :)

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikperisi.. teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  3. Ojenin rengi harika çok yakışmış ama her zaman kısa tırnak taraftarıyım. Bu ojenin de kısa tırnakta daha hoş duracağı kanısındayım :)

    Güzel paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. @kirazlıdondurma.. teşekkürler.. bazen kısa da kullanıyorum tırnaklarımı öyle bir zamanda tekrar sürerim bakalım nasıl duracak.. :-))

    YanıtlaSil
  5. wowwwwwwwww nasıl da güzel bir siyah o öyle! böyle net siyahları bulmak zor deneyim bunu watsons'a uğrucam buaralar:)))

    YanıtlaSil
  6. @melislicious.. renk aslında kopkoyu bir lacivert böyle duru bir siyah arıyorsan China Glaze liquid leather'ı önerebilirim harikadır. ama rimmel'de de var tam siyah ona da bakabilirsin..

    YanıtlaSil
  7. rimmel ve sally hansen büyük fırçalarıyla favorim...tırnaklarını kırmadan uzatabiliyorsun ne güzel:) ben ne zaman tam uzadı çok güzel oldu desem bir şey yapıp kırıyorum birini:(

    ...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş rengi, ilk karelerde siyah gibi gördüm ben de :)

    YanıtlaSil
  9. @seregon.. sally hansen değil pek ama rimmel gerçekten favorim benim bu aralar.. tırnak sertleştirici sürmeyi denedinmi??

    @sevdas.. evet siyaha çok yakın ..

    YanıtlaSil
  10. Tırnak sertleştirici kullandım hatta rimmel'in 14 günde daha güçlü tırnaklar için bir ürünü vardı onu da kullandım. Ancak kar etmedi belli bir uzunluktan sonra mutlaka kırıyorum belkii birazda dikkatsizlikten:(

    seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. rimmelin fırçaları çok başarılı:) ayrıca renge bayıldım:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. @seregon.. o zaman vitamin eksikliği olabilir ona bir baktır.. B vitamini eksikliği de olabilir tırnak kırılmasının sebebi..

    YanıtlaSil
  13. @mochadaily.. rimmel ojeler genelde çok iyi zaten..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...