30 Ocak 2013

Günün Makyajı..

Dışarı çıkıp, geri dönmeden hemen bir de günün makyajı yazısı yazmak istiyorum. Hemen yazıyorum. Bugünün makyajını Inglot'dan yeni aldığım 5'li far serisini kullanarak yaptım. Bu seti daha sonra ayrıntılı yazacağım tabi.



 Göz makyajını hafif tutup, çok sevdiğim Dior 999 numaralı rujumu sürmek istedim. Bunun adını kutusunun altından okumaya çalıştığımda Ara Red gibi bir şey okuyorum. Ancak bu "ara"nın anlamını bir türlü çözemedim. Sözlüğe baktığımda, İngilizce bir karşılığı olmadığını gördüm ama Frnasızca olarak Amerika Papağanı demekmiş. Eğer doğruysa papağanların o muhteşem kırmızı renginden ilham alınarak yapılmış ve bu şekilde isimlendirilmiş demektir. Bu ruju da ayrıntılı yazacağım, ayrıca kendisi benim "all time favorites" listemin birinci sırasında yer alıyor.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. @süslügünlüğüm.. teşekkürler hemen anlatacağım detaylı olarak bu ruju..

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel bir kırmızı,yazısını da okudum az önce bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Audrey, ben çok beğendim bu makyajını ve kırmızı rujunu! <3

    YanıtlaSil
  4. @basakz..evet gördüğüm en güzel kırmızı şimdiye kadar bence..

    @tannesi.. teşekkür ederim canım.. bu ton bir kırmızı sana da çok yakışır diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...