2 Ocak 2013

Günün Ojesi Rimmel London 60 Numara Royal Blue..

Günaydın. Günün ojesi Rimmel London Metal Rush koleksiyonundan aldığım ikinci oje olan Royal Blue isimli ojeyi sürdüm. Ojenin adında blue olmasına rağmen daha çok metalik yeşil-mor geçişleri olan bir oje. Ama içinde mavi geçişler de yok değil. Rimmel niye bu ojelere metal demiş anlamıyorum ojeler bildiğin duochrome, hem de FlorMar'dan falan kat kat iyi olmuşlar bu yapılarıyla. İki oje de kremsi yapıda ama FlorMar sürülüp, kuruduktan sonra bile zedelenebilirken, bu ojede öyle bir sorun yaşamadım.

 Havanın kapalı olması nedeniyle resimlerin tam olarak  gerçek rengi yansıtmaması bir sorun olmaya başladı, ama bunlar yine düşündüğümden iyi çıkmış.

 Tabi yılbaşı ertesi de olsa simli oje çıklgınlığım devam ediyor, Golden Rose Jolly Jewels 112 numara sürdüm bu sefer de.. Pırıl pırıl parlayan ve tek başına da kullanılabilecek bir oje, ama kesinlikle tam kapatması için 3-4 kat sürülmesi gerekecektir. Ama oje pütürlü olmasından ötürü çabuk kuruyor, o nedenle sıkıntı yaratmaz.

Sağ üstteki yüzüğümü yeni aldım ve daha önce kullanmamıştım. Değişik geldi bana. 

Rimmel London Metal Rush oje serisinden beğenip aldığım iki ojeden ikincisi de buydu. Diğer renkler hem gözüme çok açık renk ve sarı alt tonlu geldi, hem de çok benzerleri elimde mevcut. Ama sanırım bir de siyah tonlu olan var ki onu henüz bulabilmiş değilim. Bulursam onu da alacağım.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. İlk oje süpermiş!!!!

    O yüzük de harika ya haha süper süper.

    YanıtlaSil
  2. Jolly jevels cok guzel durmus ustune, gule gule sur canim :-)

    YanıtlaSil
  3. Golden Rose Jolly Jewels 112 ile şahane durmuşş:)

    YanıtlaSil
  4. o kaplanmı leoparmı yuzugune hayran kaldım cok cici ya nerden buluyorsun bole selrı :))
    ojelrde super tabıkı..gule gule bitir.

    YanıtlaSil
  5. uuuu nasıl ojeler onlar öyle,acaba daha farklı renkleri de var mıdır,Rimmel nereden alabilirim ki acaba...

    YanıtlaSil
  6. @nasli..iskelet yuzuk dimi begendigin yeni aldim onu..
    @ziba betul.. Tesekkurler..
    @7-24makyaj.. JJ serisi guzel genelde zaten her renge uyan var bir tane..
    @matruska.. Leopar o bir arkadasimla yuzuk degis tokusu yapip almistim o yuzugu..:))
    @pearlfairy.. Tesekkurler.. Rimmel ojeler watson's magazalarinda satiliyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...