30 Ocak 2013

Dior Seyahat İçin Far ve Allık Kiti..

Aslında bu kitin adı Flying Kit gibi bir şey olması lazım ama çok uzun zaman önce aldığım için tam adını unuttum. Farın ve allığın rengi de o kadar güzel ki atmaya da kıyamıyorum ve ara ara da kullanıyorum.


Görüldüğü gibi çantamda taşıdığım için artık çok kirlendi ve dudak parlatıcısını da deli gibi kullanıp bitirmişim. Allığı da baya tükettim ama far hala duruyor. Renk vermesi o kadar kuvvetli ki her seferinde çok çok az kullanmam yetiyor, o nedenle hiç eksilme olmadı.

 Allık harika bir şeftali rengi, her makyaja uyuyor. Aslında herhangi bir allığı bu kadar bitirebilmem bile bir mucize. İçindeki fırçalar çok minicik, hiç kullanmadım bile.

Farının rengi de bu kadar koyu, hafif ışıltılı gibi görünmesine rağmen aslında çok koyu ve mat bir kahverengi. Bütün kahve tonlarına hasta olduğum için bunu da çok büyük bir zevkle kullanıyorum.

Dior ürünlerinin kalitesine ve kalıcığına bayılıyorum, imkanım olsa ürünlerinden hiç şaşmayacağım ama işte o fiyatları beni yakıyor.
Sevgiler...

6 yorum:

  1. Ahh o fiyatları olmasa ben sırf çantaları için bile alırdım:)) özellikle allığın rengine bayıldım şekerim bu sene gözüm hep şeftali tonlarına kayıyor en yakın zamanda şeftali bir allık-ruj kombini yapmam lazım:))) öptüm...

    YanıtlaSil
  2. aaaaaa uçan makyak kiti:)))) harika valla çok pratik renkleri de çok güzelmiş. Ama evet yakıyo o fiyatlar:))

    YanıtlaSil
  3. Yalnız hakkını vermişsin ürünü:) bayağı bir kullanmışsın :)))

    YanıtlaSil
  4. Bayıldımmmm...içeriğin hepsi çok güzel.tam benlikmiş...Abuduk sabuduk bir sürü parça alıp beğenmemektense, buna para verilir...çok zevklisin..

    YanıtlaSil
  5. Mimlendin :)Bloguma bakabilirsin

    YanıtlaSil
  6. @özlemtuana.. evet fiyatlar malesef el yakıyor.. bu sene ben de çok şeftali şeftali oldum bakalım ne kadar gidecek bu heves..:-))
    @Melislicious.. malesef öyle..:-((
    @süslügünlüğüm.. bitireyim diye de bol bol sürüyorum bide ancak bu kadar bitti düşün..
    @demettokgöz..teşekkürler.. bazen hakikaten böyle güzel bir tek parça çok lazım oluyor..:-))
    @diloşş.. bakıyorum şimdi..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...