7 Ocak 2013

Günün Ojesi Gabrini Neon Serisi 06 numara..

Günaydın. Bu sabah İstanbul'da kar olacak diye bekledim ama benim olduğum yerde henüz kar falan yağmıyor. Hava puslu ve geliyor kesin ben de bu duruma uygun olarak, en azından tırnaklarım renkli olsun diye Gabrini'nin çok beğendiğim neon serisinden mavi renkli ojesini sürdüm.

İki katta kapatan bir oje ama ben daha da parlasın diye ilk iki kat kuruduktan sonra üçüncü katı da sürdüm. 

 Ojelerimle takıların kombinasyonu..

Kadıköy'den aldığım tırnak yüzüğümü çok seviyorum..

Bugünün ojesi bu şekilde, bir sonraki yazı hafta sonu sürdüğüm şahane oje hakkında olacak.
Sevgiler.

5 yorum:

  1. olley olley beklediğim post geldi sonunda :) ojenin rengine de tırnak yüzüğüne de bayıldııım:)

    YanıtlaSil
  2. @goncat.. çok teşekkür ederim canım.. bunu beğendiysen bir sonraki ojeye bayılacaksın o zaman..:-))

    YanıtlaSil
  3. oje rengıı ve tınrak yüzük harİkAlAR..

    YanıtlaSil
  4. cnm ben bu tırnak yuzuklerı kullanamıyorum :) bılgısayar işinde olunca cok zor:) dısarda da bır yerlere taktırıyorum ama bak ne guzelmıs :)

    YanıtlaSil
  5. @kardelen.. ben de bilgisayardayım tüm gün çalışırken çıkartıp kenara koyuyorum yüzüğü genelde.. çok sorun olmuyor.. süs için herşeye değer..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...