7 Ocak 2013

Günün Makyajı..

Bu aralar The Balm Nude Tude palet ile makyaj yapmaya merak sardım. Genelde bütün göz kapağını baz renkle kapatıp, kalemimi çekip, üzerine de hafif koyu renkle geçerek buğulu bir görüntü vermeyi seçiyorum. Böylece de rujumu istediğim gibi seçme şansım oluyor.


Dudaklarıma da Rimmel London Kate Moss 112 numara sürdüm. Üzerine de hafif parlatıcı geçtim. Yanlız sabah kör göz parlatıcıyı geçtiğim zaman dudaklarımı yiyorum ve böyle eksik bir görüntü oluşuyor. Neyse biraz gözlerimi açmam lazım demek ki..
Sevgiler..

6 yorum:


  1. nude palet ile çok güzel bir makyaj çıkmış ortaya

    YanıtlaSil
  2. Waow çok güzel olmuş canım makyajınn :)

    YanıtlaSil
  3. kız nıye yıyon dudaklarını :)))
    guzel gozukuyor herşeyınle ama sen aç gozlerını genede bırdaha surersın olmadı tamamen rengıde gıderse :D

    YanıtlaSil
  4. @cfusun.. Cok guzel olmadi ama gunluk idare eder..:))
    @kozmetikaynasi.. Tesekkurler gercekten..:)
    @matruska.. Dudak isirma huyum var heleki soguk havada ruj da farketmiyor o yuzden bozarim ruju genelde..

    YanıtlaSil
  5. günlük makyaj icin cok cok ideal olmus :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. @piamia.. Tesekkurler ah bir de su dudaklarimi kemirmesem super olacak..:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...