4 Ocak 2013

Denediğim Maskeler..

Geçen gün eve dönerken yolumu uzatıp, bir kozmetik deposuna uğradım. Böyle yerlerde eğer karışıp onu al bunu al diye sıkıştırmazlarsa gezmeyi çok seviyorum. Hiç ummadığım bir şey bulabiliyorum bazen, ama dibimde bitip de onu alın bunu alın demeye başlarlarsa direk teşekkür edip çıkıyorum dükkandan. Neyse gezerken bu maskeyi buldum ve denemek için de aldım.


İsmi Naturix'miş, daha önce denememiştim. Fiyatı da 2 TL. gibiydi sanki. Canlandırıcı altın maskesiymiş, tabi eve gelir gelmez hemen denedim. Ama düşünemediğim şey maskenin peel-off olmasıymış ki ben bu ciltten soyularak çıkartılan maskelerden hiç hoşlanmıyorum. Bir kere kurumaları çok uzun sürüyor ve soyarken de ciddi acı veriyor. Sanki ağda yaptırıyormuş gibi bir hisse kapılıyorum. Ama paketi de açmış bulundum, o nedenle sürdüm tabi çıkartırken de biraz ciyakladım. Suyla yumuşatarak da çıkartabilirim tabi ki maskenin saç diplerine gelen kısımlarını öyle çıkarttım artık. Öyle aman aman bir canlanma göremedim ama tabi bir seferde bunu anlamak ve karar vermek de imkansız. Ama yapısından ötürü de bu maskeyi bir daha alıp denemem. Ben yine Gratis'den aldığım köpük maskelerine devam edeyim. Bu arada diğer tek kullanımlık maskeler hakkındaki tavsiyelerinizi de bekliyorum.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. ımm bende kızılayda sakaryadakı aktarlara bakarken gormusdum bu altın maskeyı nasıl bısıdırkıne ıcınde tozmu war acep altın dıyorlAr :S
    ama fıyatı pahalıydı sankı 2 tl olsa gıne ıyı korkuyorum ben soyulanlardan ayva tuylerımı çekerde koyu kıl cıkar dıye aman aman en ıyısı yıkanan sılınen :))

    YanıtlaSil
  2. @matruşka.. hayır toz değil jel gibi bir madde sürüyorsun kuruyor soyarak çıkarıyorsun ama korkma çünkü ayva tüylerini öyle çekerek koyultamazsın sadece canın acır biraz o kadar..:-))

    YanıtlaSil
  3. hım yok altın tozumu aceba dıye dusundum sarıya rengı merak etmısdım adından dolayı ama degıldır sanırm altın tozu :/
    ımm ne bıleyım sen gıbı benımde canım tatlı acıyor cıdden çeker iken belki nıveanın soyulanı olabılır ona ıyı dıyorlar uzun zaman oldu almayalı en son orıflame soyulan mask almısdım çok canım yanmısdı :(

    YanıtlaSil
  4. gratiste pakette turuncu renkli bir maske vardı içeriğinde C vitamini varmış bir bakın isterseniz cildi canlandırıp aydınlattığını vaat ediyor

    YanıtlaSil
  5. selamlar:)
    Peel of maskelere ben de pek iyi bakmıyorum,ölü deri katmanını soyma amaçlı olsalar da işe pek yaramıyorlar gibi..
    Eğer derimiz zımparalamak istiyorsam kil maskesini tek geçiyorum,beslemek için de niveanın tek kullanımlık maskeleri hoşuma gidiyor...
    En son bath and body works soyulabilir simsiyah bir maske denedim..O güzeldi bak..İncelemesi de blogumda vardı ;)

    makeupstyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. @matruşka.. canının acıması dışında peel off maskelerin bir zararı yok yanlız maskeyi çekerken aşağı doğru hareketle değil yukarı doğru hareketle çekersen daha iyi olur..Nivea denemedim.. deneyebilirim..
    @cicilerimisatıyorum.. Gratisdeyse mutlaka görmüşümdür ama bilemedim hangisi bu akşam bakarım..
    @pearlfairy.. BBW masklara hiç dikkat etmemiştim.. hemen bakıyorum bloguna.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. ivit zaten oyle yukarıya dogru cekıyorum ama genede senınde dedıgın gıbı canını yakıyor soyulanlar, nıvea dene bakalım sende memnun kalıcakmısın...

    YanıtlaSil
  8. @matruşka.. aldım niveanın c vitaminli maskesini deneyip yazacağım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...