8 Ocak 2013

Yves Rocher Serum Vegetal Göz Kremi..

Bu kremi Kurban Bayramı sırasında alıp, hemen kullanmaya başlamıştım, şimdi bitmek üzere ve artık yorumlayabilirim. Benim göz altlarım için öncelikli sorunum uykusuzluktan kaynaklanan hafif torbalanma ve puffy görüntü ve tabi bir de morluklar. Göz çevremde kaz ayağı denilen çizgilenmeler tabi ki var ama bunlar fazla değil ve kremlerin artık fayda etmediği durumda başka çarelere başvuracağım. O nedenle göz için öncelik morluk ve puffiness azaltma oluyor benim için. Ama ne yazık ki bugüne kadar denediğim hiç bir krem bu duruma tam olarak çare olabilmiş değil. Tabi mucize beklemiyorum ama en azından biraz olsun şişliğim azalsın değil mi? Bu kremleri kullanacağıma göz altlarıma demli çay poşeti koyarım ya da çiğ patates basarım en azından doğal olur ve bedavaya gelir bana. Bu arada aklınızda olması için söylüyorum çiğ patates ve salatalık kabuğu ciddi anlamda göz altlarına iyi gelen, doğal malzemelerdir. Salatalık soyarken kabuklarını mutlaka göz altlarınıza, yüzünüze koyun ve biraz bekletin, cildinizin canlandığını göreceksiniz. Özellikle genç yaşlardan itibaren yapılan böyle doğal uygulamaların faydası çok büyüktür.

 Yves Rocher'in Serum Vegetal serisine ait bu kremin içinde Acaica özü ve Hyaluronic asit varmış ki daha çok sıkıştırıcı özellik de taşıyor. Ama Mağazada sorduğumda göz altı morluklarına da iyi geldiğini belirtmişlerdi. Zaten bu mağaza görevlilerinin en büyük hatası müşteriyi kaçırmamak için ürünü mucizevi olarak tanıtmaları, müşteri beklediği faydayı görmeyince de direk olarak markadan soğuyor. Neyse bende henüz böyle bir şey olmadı ama yakındır. Serumu önce sadece gece, daha sonra da hem gece hem de gündüz kullandım. İki defa kullanımda nemlendirme oranı arttı ancak yine de beklediğim seviyede değildi. Dediğim gibi morluk ve şiş görünüme kesinlikle çare değil ama çizgilenme görünümü üzerinde hafif etkisi var diyebilirim.
Ürün tüp içinde geliyor ve istenirse el sürülmeden de başlığı yardımı ile uygulama yapılabiliyor. Ben genelde yüzük parmağımla uygulama yapayı tercih ediyorum. Tüp ürünlerin klasik sorunu bunda da kendini gösteriyor yani ürün azaldıkça içinden çıkarmak problem oluyor. Yakında tüpü kesmek zorunda kalacağım ki bu da kremlerde ağzı açık kaldığı için kuruma problemi oluşturuyor. Milyon dolarlık firmaların buna hala bir çözüm bulamamış olası da ayrıca bir yazı konusudur. 
Bu krem bitince Sephora'dan aldığım göz kremine geçeceğim, daha sonra da Clinique'in çok övülen Even Better Eyes isimli göz kremini deneyeceğim, bakalım onlar bir çözüm olacak mı bu göz altı sorunuma. Sizlerin de bu konuda önerisi varsa lütfen paylaşın.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. benim gibi gözaltı şişliği yaşayan bir arkadaş daha :( neler denedim neler, yapısı bu değişmiyor, ama son buluşum beni şaşırtmadı değil... avonun af33 gözaltı kremini arkadaşımın ısrarıyla öylesine almıştım, ama garnierin kafeinli rolloneunun faydasınıda çok okumuştum, önden af33 kremi sürdüm 10 dakika sonrada rollone geçtim, sonuç mucize gibi oldu... şişlik geçti... vallahi nasıl oldu anlamadım ama geçti yani, keramet hengisinde bunuda bilmiyorum ikisindede olabilir, rollonu tek başınada kullanmıştım böyle sonuç vermemişti, tabiki etkisi geçici, ama 3-5 saatiliğinede olsa normal bir gözaltıyla gezmekte çok güzel...

    deneyebilirsiniz... :)

    Gül

    YanıtlayınSil
  2. @gülgüzeli.. sahimi?? genelde avonun ürünlerini kullanmakla birlikte pek fayda görmedim.. bu göz kremini bilmiyorum ama bakarım kataloğundan tam adı nedir acaba? bir de o kafeinli roll-on kapatıcı diye hiç denemedim bile ben onu şişliğe etkisi varsa alayım hemen.. teşekkürler verdiğin bilgilere..:-))

    YanıtlayınSil
  3. Tabiki yazarım, Ürünün tam adı Anew Clinical A-F33
    Avondan yeni formüllü bir ürünmüş,İngiltereden bir arkadaşın ablası bu ürünün çok tutulduğunu ve yok sattığını söylemişti ordan ilgimizi çekti, bana al diyede ısrar edince kıramadım, ama dedim ya keramet hangisinde bilmiyorum, ikili kullanmam etkiyi artırmış olabilir,

    Garnier yeşil kafeinli rollonu yine bloglardan araştırarak almıştım kullananlar çok memnun kalmışlar önden bunu almıştım, sonra kremi...

    clinuqe even betteri bende kullandım inanın param çöpe gitti, bu ikiliyi bir deneyin bence, inşallah bendeki etki sizdede olur, şaşkınlıktan aynaya bakmaya doyamıyorum bu durumdayım yani :)

    Bloğumada beklerim... :)

    Gül

    YanıtlayınSil
  4. @gulguzeli.. Avonun kataloguna bakacagim bu urun icin.. O garnier yesil renkli roll on var bende ama tek basina etki goremedim sadece serinlik veriyor ikisi bir arada etkiliymis heralde.. Bloguna da bakacagim hemen..:))

    YanıtlayınSil
  5. Even Better Eyes kremi arkadaşım kullanıyo ve çok çok memnun. Gözle görülür şekilde düzeldi göz çevresi. Bende clinuqe cilt bakımına gittiğimde 1 defa sürülmesine rağmen çok büyük bi rahatlama ve canlanma hissetim ki görenler de fark etti. Ben dene derim ama cilt tiplerinde farklılık gösteriyo herhalde. :)

    YanıtlayınSil
  6. @senabilen.. ben de çok duydum methini mutlaka deneyeceğim.. araalarım sürüyor.. yeni birşey keşfedersen haber ver..:-)) yazılarını da bekliyorum..

    YanıtlayınSil
  7. ;) haber vermem mi :-** ama senin izinde yurudugum icin takipteyim :-*

    YanıtlayınSil
  8. :)) haber vermem mi :-** ama senin izinden geldogim icin takipteyim :-**

    YanıtlayınSil
  9. @senabilen.. :-)) teşekkürler bebek..

    YanıtlayınSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...