14 Ocak 2013

Günün Ojesi Essence Nail Color3 01 Numara..

Günaydın. Bugün yine Essence'in uzun süre önce aldığım ve sürmeye sıra gelemeyen 3 görünümlü ojelerinden 01 numara Midnight Date ve City That Never Sleeps isimli ojeleri sürdüm. Midnight Date  harika bir lacivert ama sürümü biraz zor oldu diyebilirim ama neyse ki 2. katta tamamen kapattı ve opak oldu. İkinci rengin minik ışıltıları şişede çok güzel dursalar da tırnak üzerinde pek belli olmuyor, belki ben abartmamak için tek kat sürdüğümden öyle olmuştur. Kuruma süresi de oldukça kısaydı ama bu sabah tırnak ucumda bir-iki minik soyulma gördüm. 

Güneş ışığında bakınca bu ilk renk de kendinden ışıltılı, ikinici renk ile ışıltılar daha artıyor ama güneş altında belli oluyor ancak.

 Çok yakından ışıltılar çok hoş görülüyor.

Bu tarz düz yüzükleri birkaç parmağa takmak bu aralar çok moda, ben de Kadıköy'den birkaç tane aynı düz yüzükten alarak bu trende uymaya başladım. Bir süre sonra kararma yapacaklardır mutlaka ama o süre içinde hevesimi de alırım zaten.

Bütün lacivert ojelerimi çok seviyorum, bunun rengi de çok güzel,zevkle kullanmaya devam edeceğim..
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Renk çok güzel ama yüzüklerinin güzelliği de gözümden kaçmadı;)

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikperisi.. teşekkürler canım Kadıköy ganimetleri hepsi..

    YanıtlaSil
  3. Çok hoşuma gidiyor bu ojenin ışıltılar güzel gerçekten yakışmışda Mutlu mutlu Sürmen dileğimle...

    YanıtlaSil
  4. @matruska.. Tesekkurler mavi renk ojeye dayanamiyorum :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...