21 Şubat 2016

Günün Ojesi Flormar Shine&Color Flirty Tweek..

Daha önceki alışveriş yazımda Flormar'ın yeni Shine&Color ojelerini ne kadar sevdiğimden  bahsetmiştim. Bu sevginin sonucunda da serinin bütün ojelerini 1-2 alıyorum. Bu renk yılbaşı koleksiyonundaydı ve yılbaşı öncesi sanırım 8 TL. idi fiyatı, sonra 4.99 TL.'ye indi ben de  görünce hemen aldım. 
Flormar Shine&Color Flirty Tweek
Aslında ilk baktığım Bahariye Flormar'da 3.99 yazıyordu ben de emin olmak için sordurdum hayır 4.99 TL. dediler. O arada mağaza çok kalabalıktı üstelemedim, çıktım. Sonra bir kaç mağazada daha 4.99'a görünce herhalde yanlış yazılmıştır deyip aldım. Ama sonra instagramda bir kişinin (kimdi hatırlamıyorum) ojeyi 3.99'a aldığını duydum demek ki benim ilk gördüğüm doğruymuş ya da sonradan değişti. Neyse, ojeler sonuçta çok güzel, bunun da rengi harika. Üzerine jel top coat sürülmeden bile parlak duruyor. Ancak topcoat ile bir anda parlamaya başlıyor.

Flormar Shine&Color Flirty Tweek

Ojenin üzerinde 7 güne kadar kalıcı yazsa bile ömrü bence 4 gün ki deneyen herkes de hemen hemen aynı düşünüyor. Ben burada ojenin kalıcılığını daha arttırmanız için başka bir tüyo önereceğim. Ojeyi sürüp üst kat cilasını geçtikten sonra aynı işlemi bir kere daha yapın. Yani cilanız kurusun, bir daha oje ve bir daha cila sürün. Bu şekilde kalıcılığı 5-6 güne kadar uzuyor ve inanılmaz parlak duruyor.

Siz Flormar'ın bu ojelerini sevdiniz mi?
Sevgiler..

80 yorum:

  1. Flormar'ın bu ojesini denemedim,rengi çok güzelmiş iyi günlerde kullan canım 😊

    YanıtlaSil
  2. Öneri için teşekkürler. Fiyatı düşmüşken ben de alayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @naz rica ederim en az bir renk ve de top coatu almanı öneririm..

      Sil
  3. aynı rengi ben de aldım ve bayıldım, resmen aşk yaşıyoruz.ben 3,99 a aldım hatta iki ayrı ton ışıltılı kırmızı da bu fiyattı diğer renklerinin 4,99 olduğunu söylemişlerdi alırken.kalıcılık konusunda aynen katılıyorum 3-4 gün sonunda soyulmalar başlıyor bu rengi özellikle çok beğendim ben.bir de kullanan bir çok kişi bu top coatın ayrı olarak da satılması gerektiğini düşünüyor keza ben de katılıyorum gerçekten güzel seri güzel top coat.bulduğunuz yerde bu rengi kaçırmayın derim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @laylaylom kesinlikle topcoat bir numara ürün olmuş her ojemin üzerine kullanıyorum neredeyse ve muhteşem parlaklık veriyor. O arada bir fiyat kargaşası oldu ama ne yapalım aldık artık :-))

      Sil
  4. Bence de 4 gün falan Fiyatı hep değişiyor anlamadım bu durumu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun fiyatta evet bir karışıklık var çözemedim .-))

      Sil
  5. pazar rengi çok iddialı imiiş :)

    YanıtlaSil
  6. çok asil durmuş renk ♥ bu serinin ojelerini beğeniyorum teşekkürler paylaşımın için ha bu arada yine söylüyorum tırnakların çok güzel maşallah maşallahhhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  7. ben bu seriyi denemedim ama cok guzelmis gercekten bunun rengi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland o zaman mutlaka bir renk alıp denemeni öneriyorum çok memnun kalacaksın..

      Sil
  8. mentalist
    the wire
    true detective.
    izle bunlarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone true dedective izlendi bitti bile :-)) mentalisti ise hiç sevemedim :-(

      Sil
  9. renk inanılmaz tam benlikmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet şahane bir renk :-))

      Sil
  10. Denemediğim bir seri, şuan uygun fiyatlı olması sebebiyle alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun mutlaka dene canım zaten bir renk deneyen devamını da alıyor :-))

      Sil
  11. Çok tembelim bir türlü bu ojeyi sürüp deneyemedim, rengine bile bakamadım açıp :/ Bu renkte güzelmiş, ben alırken her rengi yoktu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum bu renkler yılbaşı için çıktı ama sonra da kaldı baya belki hala vardır ...

      Sil
  12. Ya bu ürün sadece bende 1.5 gün kaldı sanırım. Renk çok güzel ama sırf rengi için bile alınır hani kalıcılığı gözardı edersem .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme çok ekstrem bir şey yapmadın değil mi yoksa çok rahat dayanıyor.. benim dediğim taktiği de uygulayabilirsin o zaman çok rahat dayanır..

      Sil
  13. Çok merak ediyorum bu oje serisini, renk konusunda karar veremedim bir türlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sorumeleğinin pusulası çok güzel renkler var seride evet benim önerim grilerden biri olabilir..

      Sil
    2. O zaman ilk fırsatta grilere bakayım, çok teşekkür ederim ;)

      Sil
    3. @sorumeleğininpusulası rica ederim :-))

      Sil
  14. of renk müthiş sana da çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  15. Rengi çok hoşmuş. koyu ojeleri seviyorum ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann evet ben de çok çok severim...

      Sil
  16. İrem cim bende serinin neredeyse her renginden 1-2 almışım:) çok sevdik biz bu seriyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şebnemkayaol aynen canım bir iki derken baktım hepsini alıvermişim :-)))

      Sil
  17. Çok güzelmiş. Çok emin olmamakla birlikte bu seri (yılbaşı için 2 oje) diğerlerine göre biraz daha pahalıydı. Tam fiyat hatırlayamıyorum ama belki öyle bişeydir. Sitesinde durum nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam ilk çıktığında yılbaşı renkleri daha pahalı olabilir tam hatırlamıyorum ama şimdi hepsi aynı fiyat oldu diye biliyorum..

      Sil
  18. Renk ne güzel durmuş sende! Ben sırf topcoat'u için bu rengi alıp, arkadaşıma hediye ettim (bu tonu kendim niyeyse kullanamıyorum, yazık olmasın dedim. Ben de 4,99'a aldım bu arada; ama, almadan 2-3 gün önce mağazada bu seriyi 3,99'a gördüğümü de çok iyi biliyorum). Topcoat'ları ayrı satsalar ne güzel olacak. Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik topcoat hakikaten olmuş bu sefer :-)) ama bence bu renk sana çok da güzel uyardı niye olmasın ki..teşekkür ederim .-))

      Sil
  19. Renk muhteşem. Bu ara size baka baka ben de heves ettim ojeye. Ama mutlaka 1-2 tırnak kırılıyor diğerleri güzelce uzadığında:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu arada benim de kırılıyor tırnaklarım ya çok fena çok uzatmamaya çalışıyorum artık mecburen :-((

      Sil
  20. Çok güzel durmuş tırnaklarınızda, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzesraersöz çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  21. Sadece bir rengini aldım çok memnun kalamadım blogumda da paylaştım :( anında çıkıyor ne yaparsam yapayım 2 gün kalmıyor. Golden Rose 4 gün çıkmadı tırnaklarımdan onu da indirimdeyken neyse dedim aldım daha kaliteli çıktı :))

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözde aa çok şaşırdım bende hiç sorunsuz 4 gün kaldı bütün renkleri :-(( golden rose'u hiç denemedim ama bir tane alıp deneyeceğim sanırım..

      Sil
    2. valla BlogluYORUM oda beğeniyor bu ojeyi bir bende olmadı :( top coat işime yaradı ama diğer ojelere kullanıyorum :D

      Gözde'nin Blog Günlüğü

      Sil
    3. @gözdeninbloggünlüğü topcoat evet harika ama ojeyi sevmemenize üzüldüm acaba koyu mavi bir rengi var o muydu denediğiniz?

      Sil
  22. Renk kusursuz...tırnaklarımız da öyle;) çok yakismis

    YanıtlaSil
  23. Ojenin rengi çok güzel. Ben daha kalıcı olması için verdiğiniz yöntemi denediğimde bu sefer de tırnaktan komple soyulup kalktı. Anca 2 yada 3 gün kalıcı fazlası değil gerçekten. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplali aa nasıl yani benim tırnağımda var bir şey kesin alta baz sürüyorsun değil mi onu ihmal etme belki de ondandır..normal hali 3-4 gün dayanıyor evet .-))

      Sil
  24. çok seven de var, hiç dayanmıyor gereksiz diyen de..ama renk çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet hayret bana çok güzel dayandığı için çok şaştım sadece bir renkden çok memnun kalmadım o kadar..

      Sil
  25. Çok güzel görünüyor, çok severim bu tonları ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella evet benim de sevdiğim tonlar..

      Sil
  26. Kalıcılığı arttırmak için önerini uygulayınca çok kalın bir yapısı olmaz mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi bilmem olmuyor ya da beni rahatsız etmediği için bana kalın gelmiyor. :-))

      Sil
  27. ben henüz bu seriden alamadım,ama almak istiyorum renkleri hoşuma gitti.. renk sende harika durmuş cnmcım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali mutlaka zevkine göre bir tane al dene canım :-)) çok teşekkürler..

      Sil
  28. oyyyy rengi muhteşemmiş canım bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam değil mi ben de çok sevdim :-))

      Sil
  29. SÜREKLİ KULLANDIĞIM RENK çok severim oje delisiyimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı :-)) harika bir renk bence..

      Sil
  30. Rengi çok güzelmiş,iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  31. Rengin güzelliğine gel

    YanıtlaSil
  32. Enn sevdiğim renk, harika! <3 Bu serinin ojelerine bayıldım daha çok renk çıkarmalılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı evet bence de aynen yeni renkler çıksa süper olur .-))

      Sil
  33. Ojenin rengine bayıldım! Kalıcılığı 7 gün olsa iyiymiş ama 4 gün de yine iyi bence çünkü ne zaman oje sürsem ertesi gün oynamaya başlıyor :( Bu serinin ambalajlarına da ayrı bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilek 7 gün çok abartı biri süre tabi hiç o kadar beklememiştim ama 4 gün çok iyi bir süre benim için :-))

      Sil
  34. bu ara matlara taktım ama,
    bu ojeden bende de var çok seviyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @darkolive bir gün parlak bir gün mat kullanmakta da hoşuma gidiyor benim :-))

      Sil
  35. Ben de çok beğeniyorum bu seriyi, renk çok güzelmiş ayrıca güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...