9 Şubat 2016

Catrice Anti Red Cover Stick...

Daha önce bahsettiğim Prime and Fine anti-red base den memnun kalınca bunun daha pratik bir kapatıcı gibi işlevi olan anti red kapatıcısını da denemek istedim. Primerı tamamen uygulamak istemediğim günlerde sadece kırmızılık olan bölgelere bu ürünü uyguluyorum ve üzerini de fondöten ile kapatıyorum.
Catrice Anti Red Cover Stick
Kullanması kesinlikle çok pratik, gün içinde çantaya bile atılabilir. 

Catrice Anti Red Cover Stick

Özellikle üst üste hasta olduğum dönemde silinmekten kıpkırmızı olan burun kenarlarıma sürekli bunu uyguladım. Tabi öncesinde özenle nemlendirdim çünkü nemlendirilmezse kuruma yapabiliyor. 

Catrice Anti Red Cover Stick

Oldukça yoğun bir yapısı var, nemlendirici üzerine uygulanmazsa yine dağıtmakta zorluk yaşanabilir.  En iyi sonucu hafif nemli sünger ile uygulamada alıyorum. Süngerin bir ucunu termal su ile ıslatarak rahatça uygulama yapabiliyorum.

Catrice Anti Red Cover Stick

Prime and Fine anti-red base olan grilik sorunu bunda da var ama güzel yedirilir ve fondöten veya ten rengi bir pudra ile desteklendiğinde bu sorun ortadan kalkıyor.

Bazı sevdiğim kadar bu cover stick ürünü de sevdim, hatta daha pratik bulduğum için de genel olarak bunu kullanıp diğerini yaz aylarına saklıyorum.
Sevgiler..

52 yorum:

  1. Ay böyle bir şey arıyordum ben de. En kısa zamanda bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @perisscope bak canım kullanması oldukça pratik hem de..

      Sil
  2. Ay bu çok iyiymiş ya! Ben bir bakayım Rossmann'dan, teşekkürler yorumladığın için! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet bölgesel kızarıklık için gayet iyi Başakcım .-))

      Sil
  3. Çok güzelmiş fiyatı ne peki canım ? :)

    YanıtlaSil
  4. Elleriize saglik yaziniz icin. Ben de benzer bir ürünü Rival de Loop Young markasinin blogumda paylastim, hem uygun fiyatli hem pratik ve de basarililar. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan bak onu hiç görmedim ben hemen bakıyorum bloga ve rossmann'a da tabi .-))

      Sil
  5. fiyatını da merak ettim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir ürünmüş, ilk fırsatta inceleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet yüzünde kırmızılık falan varsa iyi kamufle eder..

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. @mustiontheroad kırmızılık sorunu varsa evet alın :-))

      Sil
  8. Nezleli günlerde çok işe yarar bu :-) Kenarda bulundurulmalık bir ürünmüş...
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet benim çok işime yaradı öyle bir anımda..

      Sil
  9. Kızarıklık karşıtı yüz bazından memnun kaldım bu ürünü de merak ettim baya pratik görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen evet o baz bende de var ama bu daha pratik dediğin gibi.. .-))

      Sil
  10. Benimde cildimde kızarıklar var bu ürüne bir bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun varsa bak tabi çok işine yarar..

      Sil
  11. Ben de bununla diğer yazındaki baz arasında kalıp yeşil bazı almıştım ama bu daha noktasal sanırım. O bitince bundan da deneyeyim :) Ayrıca kırmızılığı kapatmak konusundaki örneğin de harika olmuş eline sağlık :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @superisi teşekkürler canım beğenmene çok sevindim umarım bu da işine yarar .-))

      Sil
  12. Burun çevresinden yanaklarıma doğru hafif kızarıklıklarım var. Bu ürün tam bana göreymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet tam da yerleri hakikaten :-))

      Sil
  13. gerçekten stick yapıda olması çok pratikmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet gün içinde bile o nezleden oluşan kızarıklıkları yeniden kapatabildim bu sayede..

      Sil
  14. Fiyatı da uygunmuş böyle güzel bir ürünle tanıştırdığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Böyle çantaya atmalık pratik ürünlere bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
  16. Tüm yüzüm kıpkırmızı olduğu için sıvı formunu kullanıyorum ben de, kurutma konusunda kesinlikle haklısın ama nemlendirici ve fondoten desteği ile nispeten daha normal bir cilt görüntüsü elde ediyorum. Fiyat performans olarak düşündüğümde memnunum kendisinden ancak kuru ciltlere senin dediğin gibi bol nemlendirici şart.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benguk evet nemlendirici mutlaka şart ben de o yüzden yaza sakladım sıvı formda olanı daha rahat sabitler makyajımı da diye düşünüyorum kışı bu stik ile geçireceğim :-)

      Sil
  17. Bende likit primer'ı alayım diye düşünüyorum.Şu ara indirimde olduğundan tükenmiş.Gelir gelmez deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet bizim orada da baktım stand bomboş umarım kısa zamanda yeni ürün gelir..

      Sil
  18. Moda güzellik :) ee ters düz bitti mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kafadergi çoktan bitti ama o konuda sizinle konuşmak isterim ..

      Sil
  19. Hem pratik hem de işlevselmiş. Markanın tüm ürünlerini denemek istiyorum ben de. Kaliteli buluyorum markayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet fiyatlarına göre iyi ürünleri var..

      Sil
  20. çok makyaj ustası olduğum söylenemez ama takipteyim, belki içimde bir kıvılcım uyanır :) sizi de bloguma beklerim http://tupbebekseruven.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @emeltüylü teşekkürler ben de aldım takibe hemen .-))

      Sil
  21. Kalem formunda olması çok güzel,özellikle de bu rengin, oldukça pratik olsa gerek..

    YanıtlaSil
  22. güzel bir ürün alıp denemek lazım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı ihtiyacınız varsa tabi deneyin..

      Sil
  23. Uzun süredir Catrice rafını incelemiyordum. Yakın zamanda gidersem buna da bakayım. Somon rengi gibi olanı var mı, tek yeşil mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü catrice de bu tek renk ama rival de young da sanırım 3 değişik renk var bu şekilde yine stik formda onlara da bakabilirsin..

      Sil
  24. Bu Tarz ürünlerin ne işe yaradığını bilmiyordum. Yazını okumam iyi oldu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme çok sevindim beğenmene canım :-))

      Sil
  25. Ürün açıklamalarının yanında süngeri termal su ile ıslatma fikrini çok sevdim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası çok pratik bir uygulama şekli o bence :-)

      Sil
  26. pratik ürünleri hep sevmişimdir güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...