24 Şubat 2016

Zaman Yönetmeni..

Zaman hayatımızdaki en önemli şey, satın alamadığımız geri döndüremediğimiz tek şey o nedenle iyi planlamak ve iyi yönetmek ayrıca da iyi değerlendirmek lazım. Eskiden planlarımızı yazdığımız ajandalarımız vardı gün be gün randevularımızı, yapacaklarımızı kaydederdik. Ben kendi ajandalarımı mini boy tutardım ki çantamda rahatça taşıyabileyim.
Zaman Yönetmeni
Son zamanlarda ise ajandaların daha keyifli halleri, "zaman yönetmenleri" çıktı ve her şey değişti. Artık ajandalar klasik koyu renkli, sadece tarihlerin, günlerin yazdığı önemli telefon numaralarını bulabileceğiniz sıkıcı defterler değiller. Kapaklardan başlayarak renklendiler ve kişiye özel yani "customized" hale geldiler.

Zaman Yönetmeni

Bu "Zaman Yönetmeni"ni blogger arkadaşım beautygore planladı ve uygulamaya koydu. Instagram'da haberini verdiğinden beri de merakla bekliyordum hakikaten beklediğimize değdi ve çok güzel ve rengarenk bir ürün  ortaya çıktı.

Zaman Yönetmeni

Zaman Yönetmeninin sayfaları birbirine boğumlu mantarlar ile bağlı, yani aslında bunlar delikli diskler ve bunları açarak sayfaları ayırabilir veya yeni sayfa eklemesi yapabilirsiniz.

Zaman Yönetmeni

Sayfalar, aylar, günler hepsi rengarenk, böylece aradığınız ayı kolayca bulmanız ayrıca o aya dair genel ve günlük planlarınızı da ayrı ayrı yapmanız mümkün.

Zaman Yönetmeni

Bu "zaman yönetmeni" ajandalarda programlarınızı kelimelerle değil isterseniz resimlerle, çıkartmalarla ve washi tape'ler ile süsleyerek yapıyorsunuz. Ben henüz tam olarak süsleyemedim ama yavaş yavaş yapıyorum. 

Zaman Yönetmeni

En güzeli de bu güzel defterin her sayfasında sizi ayrı bir sürprizin bekliyor olması.

Zaman Yönetmeni'nizi buradan  inceleyebilir, kapağından renklerine karar vererek kendinize özel hale getirerek sipariş verebilirsiniz. Konu hakkında beautygore'un yazısını ise buradan okuyabilir ve ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler..

70 yorum:

  1. Ay çok güzel görünüyor Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. @semagökçe evet dimi çok hoş bu yeni tarz ajandalar :-)

      Sil
  3. Çok güzel oluyorlar yeni ajandalar. Washi tape leri nereden alacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam çok beklemek istemiyorum gitti gidiyordan alırım sanırım :-))

      Sil
    2. hahaha :)) nasıl da anlar ne kastettiğimi <3

      Sil
  4. Güle güle kullan, ben de pek merak etmiştim Beautygore ilk bahsettiğinde, tasarımı değişik olmuş cidden :) Ama onu bekleyemedim ve Ocak ayında internetten Yelda'nın bulduğu bir ücretsiz tasarımı düzenleyip bastırarak kendi plannerımı yaptım. İnanılmaz ucuza maloldu :) Şimdi ben de washi tapelerle, çıkartmalarla falan süsleyip kullanıyorum. Bundan sonra herhalde hep kendi işimi kendim görürüm gibi :) Güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik mutlaka güzel olmuştur tabi herkes kendi defterini/ajandasını da süsleyebilir :-))) teşekkür ederim canım ben de hafta sonu çıkartmalar falan alıp süsleyeceğim :-))

      Sil
  5. Güle güle kullan , çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. ben gerçekten bu tarz ajandalara bayılıyorum herşeyi not ediyorum malum fazlaca unutkanım buda cok güzelmiş hemen inceliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen ben de öyle yazmazsam unuturum o yüzden her şeyimi yazarım...

      Sil
  7. Pratik ve güzel görünüyor,kullanmaya fırsat bulabilenler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalannem bulmazmıyım sürekli yanımda her şeyi unuttuğum için :-((

      Sil
  8. İyi günlerde kullanın tasarımı çok hoş bir ürün olmuş düşünenin emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @süslüpüslü evet takdirler beautygore'a gidiyor :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  9. Zaman yönetimi konusunda epeyce sıkıntılarım var.Beni hangi planyacı organize edebilir bilemesemde buna bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin benim de o konuda sıkıntım var gerçekten zaman yetmiyor artık yapacak o kadar çok şey var ki :-)

      Sil
  10. Ayyy inanılmaz kullanışlı bir şey küçük olması da çok avantajlı bayıldım ♥ güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler evet muadillerine göre küçük ve hafif :-) teşekkür ederim :-)

      Sil
  11. çoookk güzelmişş bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedoşunblogu değil mi ben de öyle :-))

      Sil
  12. Çok güzel ben de sipariş etmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @naz zaman ve randevu yönetmekte zorlananlar için gerçekten bir numara :-))

      Sil
  13. çok güzelmişşş harika görünüyor, bayıldım, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  14. Çok çok güzel ve iç açici görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @"dsoygul evet çok eğlenceli bir şey :-))

      Sil
  15. Senin ajandan benimkinden daha şirin olmuş :)
    Bende unutkanlık huyumdan dolayı her şeyi not ederim.
    Aylara göre neler yapmam gerektiğini. O gün neler yapmam gerektiğini.
    Güle güle kullan canım benim ^.^

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü eskiden sıradan minik ajanda kullanıyordum unutkanlık yüzünden şimdi buna geçtim hem daha sevimli hem de pratik :-)) teşekkür ederim :-)

      Sil
  16. Çok güzel, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  17. Çok güzelmiş, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  18. Güle güle kullan canım. Ben bu yıl kendim yaptım, eylülden beri severek kullanıyorum ^^ Çok faydalı ve geri dönüp bakınca güzel oluyor yaptığın şeyleri görmek ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland teşekkürler :-)) senin de eline sağlık güzel düşünmüşsün haklısın yıl sonunda bakmak çok keyifli olacak...

      Sil
  19. Çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam teşekkürler Duygucum :-))

      Sil
  20. Ne kadar hoş ; emeğine sağlık arkadaşınızın ...
    Size de güle güle kullanın diyorum ... Çok eğlenceli

    YanıtlaSil
  21. Çok güzelmiş. Kapağındaki deseni de çok beğendim. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet ne hoş değil mi aralara böyle güzel desenler koymaları insan seviniyor görünce .-)) teşekkürler :-)

      Sil
  22. ne hoş yaa satılıyo mu pekii kipatçılardaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hayır maalesef sadece online olarak sipariş verilebiliyor...

      Sil
  23. Beautygöre yaptığı çekiliş bugün açıklandı ve kazananlar dan biri oldum şimdi yazinizifa okuyunca daha da çok merak ettim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @betülfırat ah harika tebrik ederim güle güle kullanın :-)) bol bol çıkartma ve washi tape almanızı öneririm o zaman :-))

      Sil
  24. Çok sevimli, güzel notlar yazdırsın inşallah (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası inşallah canım teşekkürler :-))

      Sil
  25. Defterlere ayrı bir ilgim var. Çok renkli bir ajanda olmuş. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann evet kesinlikle ben de kırtasiye malzemelerine bayılırım renkli renkli çok teşekkürler :-))

      Sil
  26. iyi günlerde kullanmanızı dilerim

    YanıtlaSil
  27. Yanıtlar
    1. @bademlebuduk o kadar sevimli etiketler var ki görsen :-))

      Sil
  28. Çok şeker bir ajandaymış:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet hiç sıkıcı değil :-))

      Sil
  29. Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet değil mi çok tatlı :-))

      Sil
  30. çok şeker bu ama. Bayıldım. Böyle özel tasarım şeyleri seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi evet kişiye özel ürünler harika bence :-))

      Sil
  31. Çok beğendim güle güle kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Özellikle biz bloggerlar için çok önemli bu tarz ürünler. Not almak süper oluyor, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi of hem de nasıl 3 defterim var not aldığım ayrı ayrı :-))) teşekkürler..

      Sil
  33. Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan evet çok da faydalı :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...