8 Şubat 2016

Limonian Oxygen Mask..

Kore ürünleri bütün dünya çapında çok meşhur ve popüler biliyorsunuz, ancak ben yeni yeni tanışıyorum. Tanışmama vesile olan da Limonian, bir kaç değişik Kore markasını bir arada bulabileceğiniz güzel bir sanal mağaza kurmuşlar.

Limonian Oxygen Mask
Benim bahsedeceğim Cyber Shine Oksijen Köpüklü yüz temizleyici, oldukça ilginç bir ürün çünkü cildinizi kendiliğinden  köpürerek temizleyip, bakımını yapıyor.

Limonian Oxygen Mask

Üzerinde maske yazısı var, istenirse temizlik için maske olarak da kullanılabiliyor istenirse günlük temizlik içinde kullanılabilir. Ben günlük temizlik için kullanıyorum.

Limonian Oxygen Mask

Ürünü mutlaka kuru ellerle ve kuru cilde uygulamanız gerekiyor. Pompasından bu şekilde gelen jel bir ürün isteseniz elinizle hafifçe yüzünüze dağıtarak uygulayın, isterseniz yüzünüzde belli noktalara sürün ve bekleyin.

Limonian Oxygen Mask

Jel bu şekilde köpürmeye başlıyor, bu aşamada günlük temizlik için olarak kullanıyorsanız bırakın köpürsün, o köpük bir yerden sonra kendiliğinden sönüyor, o zaman elinizle ya da süngerinizle yıkayarak çıkartabilirsiniz. Sonrasında yumuşak ve hafif parlak bir cilde sahip oluyorsunuz. Maske olarak da aynı işlem biraz daha uzun tutuyorum yalnız hemen yıkamıyorum tek fark bu.

Limonian Oxygen Mask

Tamamen köpürmüş hali, köpük bundan sonra yavaş yavaş sönmeye başlayacak.

İçinde bulunan vitamin C ve A kapsülleri ile cildi derinlemesine temizlemeyi vaat ediyor ve işini de iyi yapıyor bence. Ürünü detaylı olarak buradan inceleyebilir veya alabilirsiniz.
Sevgiler..

60 yorum:

  1. Ya ben de kullanmıştım bu temizleyiciyi, kullanma ve köpürme aşaması çok eğlenceliydi gerçekten. Ancak böyle beklemeli ürünleri günlük temizlikte kullanmaya üşendiğim için yeniden almadım. Etkisini de beğenmiştim. Aslında maske olarak düşünülebilir kesinlikle yeniden! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet maske olarak da güzel zaten teşekkürler canım :-))

      Sil
  2. kore ürünlerini bende çok seviyorum ama satın alabileceğim bi site bilmiyordum teşekkürler bilgi için;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedoşunblogu evet bu sitede değişik Kore ürünleri var :-))

      Sil
  3. Çok güzel ve kullanışlı bir ürüne benziyor. Kendiliğinden köpürmedi çok iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @annegünncesi evet köpürmesi çok eğlenceli bir de .-))

      Sil
  4. Ay ben de bu ürünü çok seviyorum, her gün değil de haftada 2-3 kere maske olarak kullanıyorum, daha derinlemesine cilt temizliği için, öptüm tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet başta ben de öyle kullandım sonra baktım bitmeyecek her güne geçtim :-)))

      Sil
  5. İlginç bir kullanımı varmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet normal temizleyicilere göre biraz değişik bir yapıda..

      Sil
  6. Kore ürünlerini bende çok seviyorum ilginç bir ürünmüş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet birkaç kore ürünü denedim benim de hoşuma gitti...

      Sil
  7. ben aboneyim buna..bittikçe alıyorum ve çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ben de olabilirim yani gayet güzel bir ürünmüş..

      Sil
  8. Site ile ilgili bilgilendirme için teşekkürler canım bende bir inceleyeyim bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen çok ilginç ürünler var ben de birkaç şey gözüme kestirdim..

      Sil
  9. Gratislerdeki oksijen maskesine benziyor ben bu ürünün testerini kullanmıştım evet güzel ancak Gratisteki purederm oksijen maskesi daha iyi köpürüyor ve onun kokusu daha yoğun olduğu için daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler o zaman hemen onu da denemeye alalım madem :-))

      Sil
    2. Ben de puredermin oksijen maskesine benzettim ve bende onu çok seviyorum. Bunu da deneyebilirim, ama istikrarlı bir kullanıcı olmadığım için sanırım puredermle devam etmem daha iyi galiba :)

      Sil
    3. @byözlem etkileri aynıysa tabi kullanılır sanırım onu deneyeceğim ben de..

      Sil
  10. DAHA ÖNCE KULLANMAMIŞTIM AMA GÜZEL BİR ÜRÜNE BENZİYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşey evet güzel temizleme arındırma jeli..

      Sil
  11. ilginç bir ürünmüş denemekte fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet değişik ve güzel ve ürün .-))

      Sil
  12. ilginç bir yapısı varmış..

    YanıtlaSil
  13. Severek kullanmıştım bu ürünü, tekrar sipariş etmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun bitirebildin mi tebrik ederim .-))

      Sil
  14. ilginç bi ürünmüş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet şimdiye kadar denediklerimden değişik..

      Sil
  15. Köpürmesi bende iyi temizleyici olduğu hissi uyandırdı.. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet güzel arındırıyor teşekkürler .-))

      Sil
  16. ciltte çizme felan yapmıyor sanırım
    kokusu da güzel ise aradığım ürün bu olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara hayır kesinlikle içinde tanecik yok zaten o köpüğü ile aktive olup temizliyor..

      Sil
  17. İrem'cim o köpürme anındaki haline dokunmaya bayılıyorum bunun.Yazın deneyip yarım bırakmıştım.Elimdeki bittiğinde döneyim buna ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de ellemeyin bırakın köpürsün dediği halde ben de elimle dokunup yüzüme yaymaya bayılıyorum o köpükleri :-)

      Sil
  18. Gratislerde buna benzer bir ürün satılıyor, aklında olsun^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet onu da deneyeceğim derhal ve hemen :-)))

      Sil
  19. Allah Allah ben ilk defa görüyorum. Daha detaylı inceleyeceğim. Merak ettim gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilaydurukan ilginç bir ürün incele canım :-))

      Sil
  20. İlgi çekici bir ürünmüş. Makyajı temizleme konusunda performansı nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak hiç direk makyaj çıkartmayı denemedim daha çok arındırma özelliği öne çıktığı için makyajı temizledikten sonra sürüyorum cildime hep..

      Sil
  21. içinde partikül yoksa ben temizlenmiş hissetmiyorum ama buna şans verilebilir çok ilginç bir yapısı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil partiküllü olanlarla haftada 2 defa falan temizliyorum yüzümü ben..

      Sil
  22. Daha önceden kullandım değişik bir yapısı var eğlenceli bence dokundukça köpürüyor sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet o köpürme kısmı çok eğlenceli :-))

      Sil
  23. Purederm'in köpüren maskelerini çok beğeniyordum. Bu markanın ürünlerini de merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik o puredermi deneyeceğim bakayım benziyor mu diye..

      Sil
  24. Ilk kez duyuyorum. Yenilikler güzeldir ben de inceleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul evet değişik ürünler denemek güzel :-))

      Sil
  25. Ay ne de güzel köpürmüş. Denemek isterdim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet en güzeli o köpürme kısmı :-))

      Sil
  26. çok şekermiş buu, ben de deniyim. yıllar önce enç kızken anneannem estee 'nin böyle bir ürününü getirmişti. köpürmesini çok sevmiştim. bu da onun gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali Estee'nin hiç bilmediğim ürünleri varmış eskiden sanırım ineleyeyim şunu ben bir :-))

      Sil
  27. Bu köpüren maskeleri ben de çok seviyorum. Bakımı eğlenceli kılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet ben de seviyorum :-)) çok uğraşıyoruz bari eğlenelim..

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet fışır fışır çok tatlı oluyor..

      Sil
  29. farklı deneyimler yaşatıyor böyle maskeler çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet değişik ürünler değişik deneyimler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...