16 Şubat 2016

Yaz Gelmeden Lekelerinizden Kurtulun..

Kışın cildinizde ki lekeler çok fazla dikkatinizi çeker. Yaz aylarında oluşan güneş lekeleri ve cildinizde oluşan diğer lekelerin sizi rahatsız etmesine izin vermeyin. Kısa sürede etkili ve kalıcı çözümler için Sinoz Leke Kremi’ ni kullanmaya şimdiden başlayabilirsiniz.


Sinoz Leke Kremi


Sinoz Leke Kremi içeriğindeki formül ile cildinizde oluşan ;
Güneş lekeleri
Sivilce izleri
Yaş ilerledikçe ciltte oluşan lekeleri
Hamilelik lekeleri
Ağda sonrası oluşan lekeleri
Siyah noktaları
Ciltte istenmeyen renk tonu değişimlerini Sinoz Leke Kremi ile kalıcı ve etkili bir biçimde artık giderebilirsiniz.
Sinoz Leke Kremi gelişen son teknolojiyi kullanarak tamamen laboratuar ortamında geliştirilerek üretilen Türkiye’ nin en iyi sonuç alınan leke kremlerindendir. Üretimi el değmeden yapılır. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanarak ISO9001 belgesine sahip ve TSE onaylı bir leke kremidir.
Sinoz Leke Kremi düzenli kullanımda koyu renk cilt lekelerinizde oldukça etkili bir üründür. Kullanımı kolay ve kalıcı sonuç alınan Sinoz Leke Kremi Tüketici Kalite Ödülü’ ne sahip bir üründür.
Sinoz Leke Kremi kullanımı temizlenmiş cilt üzerine lekelerin bulunduğu bölgeye uygulanır. İçerdiği vitaminler sayesinde cilt lekelerinden kurtulmanızı sağlar.

Sinoz Leke Kremi

Düzenli kullanım sonunda cildinizde oluşan istenmeyen lekelerden kurtulmanızı sağlar. % 100 sonuç ile müşteri memnuniyetini sağlayarak pürüzsüz ve lekesiz bir cilt elde edebilirsiniz.

Satış Fiyatı : 79 TL
Sinoz Leke kremine internet üzerinden sipariş vererek sahip olabilirsiniz. Üstelik ücretsiz kargo ve kapıda ödeme avantajlarıyla üretici firmanın 30 gün koşulsuz para iade garantisi ile.
internetten sipariş için www.sinoz.com.tr


*Basın Bültenidir.

13 yorum:

  1. Benim yaz aylarında bıyık bölgemde lekelenme oluyor ona iyi gelirmi acaba bu krem..
    Çok methini duyuyoruz internette bu kremin ama çevremde hiç kullanan yok o nedenle güvenemiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen internette olumlu ve olumsuz yorumlar var o nedenle kendim kullanmadan bir şey diyemeyeceğim .. başlıyorum kullanmaya birkaç gün içinde..

      Sil
    2. Yazını merakla bekliyorum canım :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @sevilayefsaşahin henüz değil bir kaç gün içinde başlayacağım kullanmaya..

      Sil
  3. Cidden işe yarar mı acaba? Benim böyle ciddi bir sorunum yok ama bıyık bölgesinde kararma var azıcık. Sinir oluyorum ona...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ah o bıyık bölgesi benim de doğumdan sonra olmuştu ve zor geçmişti.. deneyeceğim bakalım etkili olursa harika olur..

      Sil
  4. Etki alanı oldukça geniş.. Yaz gelmeden denemek gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti ben denemeye başladım sonuçlarını paylaşacağım :-))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. @sofradabulus tamamdır kullanmaya başladım :-))

      Sil
  6. Sinoz Leke Kremi http://sinoz.com.tr/tr-TR/sinoz-leke-kremi-4-p sayfasından alayım mı? Siz nereden alıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizem bana firma yollamıştı ama buradan alabilirsiniz tabi..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...