16 Şubat 2016

Mediwell Dudak Bakım Kremi..

Malumunuz her dudak ürünü yazımda belirttiğim gibi dudaklarım kuruluktan hışır hışırlar, hatta dudağımda ruj veya balm olmasın yanmaya başlar. O nedenle dudak balmlarını ekstra severim ve denemek isterim. Mediwell'in bu mini meyveli ve süper şirin dudak balmlarını gördüğümden beridir her girdiğim Eczanede arıyor ve soruyorum ama kısmet Yasemin, Derya ve Melisa'nın etkinliklerine oldu.

Mediwell Dudak Bakım Kremi
Evet ürün şirinliği diye bir şey var bazen hiç olmayacak bir şeyi çok güzel ya da şirin diye istediğim de oluyor. Ama bu balmlar gerçekten çok övüldüler ve dudak kuruluğuna iyi geldikleri söylendi. 

Mediwell Dudak Bakım Kremi

Balmların 4 ayrı çeşidi var, ben bunlarda önce çilekliyi sonra acaba çileklinin tadı mı bana kötü geliyor diyerek muzluyu açtım.Evet kokuları muhteşem, açılır açılmaz ait oldukları meyveye ait koku hemen burnunuza geliyor. Ayrıca yapıları yumuşacık ve nemlendirmeleri de fena değil. Ancak özellikle çileklinin tadı  bana acı acı geliyor, muzlu olanda o kadar yaşamadım bu sorunu. Balmların içerik listelerine de baktım acaba petrol türevi mi var diye hayır öyle bir şey kesinlikle yok. İçeriklerini siz de buradan inceleyebilirsiniz.

Mediwell Dudak Bakım Kremi

Görüldüğü gibi muzlunun dibini görmüşken (bitti gitti ) çilekliyi pek kullanmadan bıraktım. Bundan sonra kavun aromalı olana şans vereceğim zaten en çok da o beğenilmiş anladığım kadarıyla.

O ağzıma gelen acı tat haricinde balmları beğendim diyebilirim. Yumuşatması ve kokusu güzel, özellikle gece için kullanılabilir ürünler.
Sevgiler..

70 yorum:

  1. Mediwell benimde çok merak ettiğim bir krem henüz deneyimleme fırsatı bulamadım ama ilk fırsatta almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @beyazbegonvil evet nem vermesi açısından gerçekten denenebilir..

    YanıtlaSil
  3. Bende çok merak ediyorum sırf o minik şirin ambalaj için bile alinir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet ambalajları hakikaten çok şirin iyi düşünülmüş :-))

      Sil
  4. Bunu bir kez daha duymuştum ben. Denk gelince alırım diye aklımın bir köşesinde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu eczanelerde bulunuyor diye biliyorum gerçi ben bulamamıştım..

      Sil
  5. Bu lipbalmlari bende cok merak ediyorum henuz baktigim eczanelerin hicbirinde bulamadim

    YanıtlaSil
  6. deseydin sana bulur yollardım ben :/

    Bir de stick değil sanırım, parmakla mı sürülüyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam varmıydı İzmir'de tüh :-(( evet stik yok parmaklayacaksın :-)))

      Sil
    2. Pek eczaneye girmiyorum biliyorsun :)))) parmaklama olayından hiiiiç haz etmem.

      Sil
    3. @siriyaşam Hay Allam ya şimdi düştü jeton sesli güldüm :-)))))))))

      Sil
  7. Hiçbir eczanede bulamadağım,şirin mi şirin lipbalmlar.. Umarım bir gün kısmet olur kullanmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşenur bende olmasına rağmen sormaya devam ediyorum ki bulursam haber vereyim diye ama yok :-((

      Sil
  8. görüntüsü fazlasıyla al beni diye haykırıyor :)

    YanıtlaSil
  9. Eczanelerde var diye söyleniyor ama bende hiç görmedim. Geçen etkinlik sayesinde tanıştım, çilekliyi kullanıyorum, diğerlerini bizim kızlar çaldılar. =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş valla benim aramadığım eczane kalmadı hiç birinde bulamamıştım :-((

      Sil
  10. İçinde petrol türevi olmaması süper, benim dudak balmlarındaki en büyük sorunum bu! Favori balmım Nuxe Reve de Miel; sonra Hurraw geliyor. Bunları de eczanede gördüm sanki, kavunlusuna bir şans vereyim (muza alerjim var :D). Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet kavunluyu herkes çok övdü ben de sırada onu deneyeceğim sanırım umarım acı acı gelmez onun da tadı :-)) hurraw'ı ben de severek kullandım..

      Sil
  11. Bunları her eczaneye soruyorum ama bir türlü bulamadım. Çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet ben de çok aramıştım :-))

      Sil
  12. Muzlusunu açtım sırayla gideyim dedim onca açık lipbalmım var ziyan olmasın dedim bitmek üzere dibini azacık görsem hemen kavuna geçicem :) Nemlendirmesini diğer balmlarıma göre daha çok seviyorum ben,çok doğal bir nemlendirmesi var ağırlık yapmıyor dudakta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum nemlendirmesini beğendim ben de ve giderek kavunluyu da açmak için içimde bir istek oluşuyor :-D

      Sil
  13. bende de muzlusundan var ilk defa bayan blogunda ilgimi çeken bir konu ehehe valla benimde dudağım kuruyunca iyi geliyor bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @havantopu dudaklar kuruyunca başka çare kalmıyor tabi müracaat bize :-)))

      Sil
  14. En azından o rengarenk kutuları yüzünden ben de alırdım, sanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergismevsimi doğru valla ben de bulsam kesinlikle alacaktım .-))

      Sil
  15. kışın benim de dudaklarım çok kuruyor malesef :( ama babylips favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şahikacivelek gece için babylips bana yeterli gelmiyor maalesef o kadar kuruyor dudaklarım ve yanıyor o yüzden daha yoğun bir şeye ihtiyacım var :-)

      Sil
  16. Çok şaşırdım bendeki çileklide hiç öyle bir şey yaşamadım ki bende ağza o acı tadı veren balmları kullanamıyorum. Bu ürünleri seviyorum. Yalnız kavanoz şeklinde olması can sıkıcı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet belki de benim ağız tadımda bir şey vardır bilemiyorum ki :-((

      Sil
  17. Ya gerçekten çok şirinler. Sırf şirin diye baby lips depoladığımdan şimdi onları bitirmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet ben de aynen öyle yaptım ve neyse ki 2 tanesini bitirdim :-))

      Sil
  18. Ben de kızım ve arkadaşları arasında paylaştırdım.Hepsi çok severek kullanıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vanilins ay ne güzel güle güle kullansınlar :-))

      Sil
  19. Çok şirinler... Ben de bu nemlendiricileri arayıp bulamamıştım bir süre, sonra aklımdan çıkmışlardı. Benim de dudaklarım kuruluktan perişan halde olduğu için, dudak nemlendiricileri hep elimin altındadır, ofiste, çantada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet sürekli kullanıyorum ben de dudaklarım niye bu kadar kuru ve niye çözümü yok anlamıyorum :-((

      Sil
  20. o minik sevimli kutuları çok alınası yapıyor bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet kesinlikle öyle :-))

      Sil
  21. Kavun ve kivi kokulu olanlar favorim benimde ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin kavunluyu herkes sevmiş açıp onu deneyeyim bari ben de .-))

      Sil
  22. Ben de tadından hoşlanmadım. Yapısı fazla yumuşak geldi bana. Gündüz için değil ama gece kullanımına uygun olduğunu düşünüyorum.

    Bir deee mimledim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır yapısı değil ama tadı evet ben çok hoşlanmadım.. :-(( mime bakıyorum..

      Sil
  23. Çok şirin duruyorlar :)) kavunlusundan denemek istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen bundan sonra onu deneyeceğim sanırım ben de dayanamayıp :-))

      Sil
  24. Ambalajları Çok Tatliş Duruyo :))

    YanıtlaSil
  25. Bunlar çok şirim rengarenk ben bunları yemek istiyorum :D Allahım manyak mıyım neyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü :-)) hakikaten aşırı şirinlik diye bir şey var yani bunlarda ama..

      Sil
  26. Çok sorduğum evet benim de denk gelemediğim bir ürün (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de çok aradım gerçekten :-(

      Sil
  27. Renkleri çok tatlı şeker gibiymiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @süslüpüslü evet şekerliklerine hiç diyecek yok :-))

      Sil
  28. Görüntüsü çok hoş ayrıca muzlu olanı denemek isterim paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir evet çok şirinler muzlunun tadı da iyi geldi bana..

      Sil
  29. Çileklinin kokusu bana hitap etmesede kavun ve tutti frutti sanırım yeşil olan favorilerim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceği bu çilekte var bir sorun sanırım kavunluyu deneyeceğim bundan sonra kesinlikle .-))

      Sil
  30. Ben de çok severek kullanıyorum. Parmaklamak hoşuma gitmese de ambalajına da bayılıyorum. Ben şanslılardanım, bu civardaki bir eczanede uzun süredir var ve her gittiğimde yakınlarıma hediye etmek için alıyorum. Benim ve yakınlarımın otak favorisi yeşil olan, tutti fruttili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda yaa nerede var valla bende olmasına rağmen gelip alırım isteyenler için sen harita çiz bize :-)))

      Sil
  31. aayy ambalajlar çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eceakdemir evet çok hoş çok şirin .-))

      Sil
  32. Çok şirinler gerçekten ve ben de çok beğenerek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet çilekliyi değil ama muzlu güzel diğerlerini de deneyeceğim :-))

      Sil
  33. kışın çok iyi olur. özellikle binim kızın dudakları çok çatlıyor. şu an evde doğal nemlendiriciler yapıyorum ama her zaman elimin altında bir nemlendirici olmasında fayda var. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. æbaharelkovan kendiniz yapıyorsanız daha da güzel tabi...

      Sil
  34. arıyorum bulamıyorum.Tam Fiyatı Ne ve nerde satılıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @serranınminikdünyası bütün yazı ve yorumlar boyunca eczanelerde aradığımızdan ve bulamadığımızdan bahsettik o nedenle sadece eczanelerde satılıyor diye biliyorum diyebiliyorum. isterseniz sitesine bakın..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...