10 Şubat 2016

Lapitak El ve Ayak Bakım Kremleri..

Bundan seneler evvel tüy dökücü kremler sayesinde tanıdığımız Lapitak ürün gamını ciddi ölçüde genişletti, normal el ve ayak bakım kremlerinden başka topuk çatlakları, ayak kokuları ve değişik başka sorunlar için pek çok çeşit ayak bakım ürünü mevcut.
Lapitak El ve Ayak Bakım Kremleri

Aslında el kremini, tırnak bakım kremi ile beraber anlatacaktım ama sonra tırnak kremini tırnak bakım rutinim yazısında incelemeye karar verdim.

Lapitak El ve Ayak Bakım Kremleri

Ayak kreminden başlayalım, yumuşak ama yoğun ayrıca da çok hoş kokulu bir krem, sanırım pudra kokuyor. Ayağa nem vermesi ancak hemen emiliyor olmasını sevdim.

Lapitak El ve Ayak Bakım Kremleri

El kreminin de kokusu aynı ancak yapısı daha yoğun, bunun da hemen emilmesine rağmen benim için gün içerisinde sürülebilecek bir krem değil ama gece yatarken harika oluyor. Bu el kremi aynı zamanda tırnakları da besliyor ve koruyor, tırnak etlerini de yumuşatıyor.

Lapitak ürünlerine drugstore ve marketlerden ulaşabilirsiniz. Fiyatlarının da 10-12 TL. civarında olduğunu sanıyorum.
Sevgiler..

66 yorum:

  1. Ayak kremim bitti benim de, deneyim bu ürünü, eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina ihtiyacın varsa dene canım yumuşacık yapıyor ayakları..

      Sil
  2. Ben ikisinide kullandım ve çok memnun kaldım. Ellerim çok kuru bayağa yumuşattı. Yapısı yoğun dediğiniz gibi gece yatarken sürmek daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyimlianne evet sabaha kadar güzel besliyor ellerimi ..

      Sil
  3. Topuk kremini severek kullanıyoruz annem de ben de <3 baya başarılı^^ el kremini denememiştiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı evet topuk kremi gayet iyi bence de..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet ben de öyle eskiden beri severim..

      Sil
  5. topuk kremini denesem fena olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @haticeşendoğan evet yaza doğru ben de deneyeceğim..

      Sil
  6. Bu markayı çok duymama rağmen bir kere olsun denemek nasip olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü halbuki eski ve yaygın bir marka ..

      Sil
  7. emeğine sağlık canım güzel bir yazı olmuş sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlüblog teşekkür ederim..

      Sil
  8. markadan güzel bir atak olmuş zira tüy dökücü kremlerle pek uğraşan yok artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil evet aynen herkes lazer yaptırdığı için .-))

      Sil
  9. Ayak için olanını kullanmıştım çok önce. Ama ben yine vazelinime geri dönmüştüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu vazelin de iyi geliyor kuru topuklara :-))

      Sil
  10. Bu ikisi annemin her daim favorisi! Tiroidden dolayı çok kuruyan el ve ayaklarına bir tek bunlar iyi geliyormuş! Yalnız, tırnak bakım kremini sürekli Gratis'te görüyorum; ama, nedense okumadan almak istemiyorum. O yüzdeeen, heyecanla yazını bekliyoruuum!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik tamam canım hepsini planladım ama resim çekmem lazım şu senin çadırı aldım bekliyorum gelince bol bol resim çekeceğim :-)))

      Sil
  11. bu ürünleri çok merak ediyordum yorumlamana çok sevindim! bu ayaklarımla başım dertte benim bi de bunları deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bipoşetkitap ayaklar büyük sorun hakikaten özel bakım lazım..

      Sil
  12. Ayak bakımı çok önemli aslında. Ayakların altında sinirler varmış ve masaj yapıldığı zaman çok rahatlıyor insan.Bu kremi sürüp bir de masaj yapılsa oh..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann evet ben her seferinde masaj da yaparım ayağıma krem sürerken hatta pedikür yaptırırken de söylüyorum yapıyorlar süper oluyor..

      Sil
  13. Bende ayak kremini kullanıyorum oldukça iyi geliyor, yumuşacık yapıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet özellikle banyodan sonra da sürersem o nemle pamuk oluyor :-))

      Sil
  14. Emici olmasi önemli. Lapitak kullanirdim istanbuldayken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul gece sürüp yatınca sorun olmuyor sabaha kadar emiliyor rahatça..

      Sil
  15. Ayak kremim bitince deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun kış aylarında denersen memnun kalırsın bence..

      Sil
  16. yıllardır vazgeçemediğim ayak kremi kendileri, her bitenlerimin baştacı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüven evet ben de sürekli alırım sanırım artık..

      Sil
  17. Benim Neutrogena bitince ilk Lapitak ayak kremini deneyeceğim, bana bir süre önce önermiştiniz zaten :-) Pudra kokması da çok güzelmiş, çok severim pudra kokusunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blana a süper o zaman deneyince yorumunu bekliyorum canım :-)

      Sil
  18. Benim gibi eli sudan çıkmayanlar için, yoğun el kremleri çok daha işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergismevsimi evet kesinlikle yarar bence de..

      Sil
  19. Gece nem verici ritueller için ideal bir krem, güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  20. El kremi bayağı yoğun gece kullanmak en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet kesinlikle öyle Yasemincim..:-))

      Sil
  21. merhaba şu sıralar bana çok lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizliyetenek evet havalar soğudukça bana da çok lazım oluyor gerçekten..

      Sil
  22. el kremini bende çok beğendim cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet seneye kışa tekrar alınacak kesin..

      Sil
  23. Ben de şu anda topuk kremini kullanıyorum ve gerçekten çok etkili buldum, yumuşacık yapıyor ayaklarımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum topuk kremini de ayrıca deneyeceğim o zaman :-))

      Sil
  24. Ayak bakım kremini bende çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  25. Ayak kremini ben de seviyorum. İyi nemlendiriyor ama sürerken elimde bıraktığı hissi sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi ben ovuşturuyorum kalanı elime çok kötü olmuyor ama fazlasını bir peçete ile alabilirsin sanırım..

      Sil
  26. fiyatı çok uygun kalitesine göre!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet bence de uygun fiyatlı bir ürün..

      Sil
  27. Tamda ihtiyacım olan kremlerdi, tavsiye için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  28. Çok faydalı bir ürünmüş,not aldım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir rica ederim umarım memnun kalırsın .-))

      Sil
  29. el kremini bilmiyorum ama, ayak kremi gerçekten çok etkili.Yani ayak için tek lapitak olsun yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli o zaman el kremini de seversin sanıyorum :-))

      Sil
  30. Kış bakımı için çok sevdim ben de yapılarını, hafif kokulu olmaları da artı oldu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet kokudan hoşlanmayanlar için de uygun bu şekilde :-))

      Sil
  31. Tırnak bakım kremini merak ediyorum oraya bi bakayım ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı tırnak bakım rutinim yazısında yazacağım o kremi resimleri hazırldım geliyor :-))

      Sil
  32. Ayak kremini bende çok seviyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet başarılı bir krem gerçekten :-)

      Sil
  33. bir zamanlar kullanırdım ama farklı markalara geçtim hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet yeni markalar denemeyi ben de seviyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...