5 Şubat 2016

Biopoint Full Nutritive Shampoo..

Yaz sonu gibi Beliz Kozmetik'den aldığım paketin içinden çıkan Biopoint şampuanı yaklaşık 1.5 ay kadar kullandım. Daha önce de hakkında olumlu şeyler okuduğum için benim de beklentim biraz yüksekti.
Biopoint Full Nutritive Shampoo
Öncelikle bu şampuan kuru saçlar için, benim saçlarım ise bir garip, saç derim kuru, uçları kuru ama genel olarak da çabuk yağlanan ince telli ve sönük bir saç yapım var.  Bu nedenle bana neyin iyi geleceği neyin gelmeyeceği gerçekten hiç belli olmuyor.

Biopoint Full Nutritive Shampoo

Saçlarım aynı tarifteki gibi çok kuru değil ama mat ve kırılgan, bu nedenle bu matlığa en azından çözüm olur diye umuyordum. Şampuanı tek başına kullandığım zaman aslında o matlık azaldı, hatta saçlarım daha bir canlı durdu ama tek başına kullanıldığında saçlarımı çok sertleştirdi. Mutlaka bir krem, maske veya sonrasında  durulanmayan saç kremi istedi. Bunlardan bazı sıvı saç kremleri hariç herhangi biri ise zaten saçımı direk ağırlaştırıyor benim. Belki kendi kremi ile kullanılırsa daha iyi olabilir diye düşünüyorum.

Biopoint Full Nutritive Shampoo

Onun dışında kokusu güzel ama çok yoğun değil. Ayrıca instagrama da yazmıştım saç diplerimde kaşıntıya veya kepeklenmeye sebep olmadı ve ekstra bir saç dökülmesi ile de karşılaşmadım kullandığım süre içinde.

Kısaca orta halli memnun kaldım diyebilirim. Bir sonraki deneyimi normal ya da yağlı saçlar için olan şampuan ve kremi ile birlikte yapmak istiyorum. Biopoint ürünleri Watsons ve Rossmann mağazalarında bulunabiliyor.
Sevgiler..

46 yorum:

  1. ben de böyle farklı ürünler denemeyi istiyorum ancak bir türlü cesaret edemiyorum ancak sizler sayesinde fikir edinmiş oluyorum, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Saç tipimiz birbirinin tam tersi o.O (bu gereksiz bilgiyi de paylaşayım dedim, arada lazım olur :)))

    YanıtlaSil
  3. watsons a uğradığımda bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk bak canım iyi şampuan saç tipine göre bir kremle kullanırsan faydası olur bence..

      Sil
  4. Bir kaç memnun kalmayan yazısı okumuştum markayla ilgili.. bence saç bir şampuanla alışınca hep onu istiyor :( yani benim durumum öyle gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi olabilir herkes memnun kalmıyor tabi beklentiler istekler farklıdır.. hep alıştığım bir şampuan yok zaten o şampuan bir süre sonra bana kötü gelmeye başlıyor keşke öyle sürekli iyi gelen bir şey bulsam da kullansam ne iyi olurdu..

      Sil
  5. Yağlı saçlar için olan deneyiminizi bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Benimki de kuruyor çabuk. Bu ara havalar soğuk diye maske olayını ihmal etmiştim felaket oldular...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ay o maskeleri hiç ihmale gelmez benim de saçım taraz taraz olur yapmazsam :((

      Sil
  7. şampuanda pek maceraya girmiyorum artık, ama bununla ilgili hep olumlu şeyler okudum, merak etmiyor değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ah böyle memnun kaldığın sürekli bir şampuanın varsa ne mutlu sana ben denemeye devam valla :)

      Sil
  8. bu marka bana yaramadı maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüven olabilir tabi herkese olmayabilir :(

      Sil
  9. Ben bebek şampuanı kullanıyorum ve gayet memnunum ama tabi böyle markalarla ilgili fikir edinmek güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı ah o bebek şampuanı benim saçımı keçe gibi yapıyor inanılmaz bir şey :((

      Sil
  10. Şampuan seçimi benim içinde oldukça zor.Dediğin gibi uçlar kuru dipler yağlanmaya müsait olunca ne kullanacağını şaşıyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ah sorma neredeyse uçlara ayrı diplere ayrı şampuan kullanacağım o derece yani :((

      Sil
  11. Bu markayı merak ediyordum ben de. Şampuanını denememek doğru bir tercih olmuş ama bi indirim zamanı maskesini deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bakımvealışvetişblogu evet maskesini şöyle bir inceledim de fena değil sanki

      Sil
  12. Herkese etkisi farkli oluyor. Benim de sacima göre ürün bulmam zor oluyor. Bu markayi duymamistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygül o kadar zor ki gerçekten bulana kadar denemeye devam ne yapalım :)

      Sil
  13. açıklayıcı, güzel bir yazı olmuş, bu markayı merak ediyordum, bir sorun çıkartmamasına, orta halli de olsa memnun kalmana sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli evet krem ve maske ile daha iyi sonuç alınacağını sanıyorum :)

      Sil
  14. benim saçlarım da çabuk kırılan cansız bir yapıya sahip oldukları için her ürünü deneyemiyorum aslında.. Bazen neyin iyi geleceğini bulmakta çok zorlanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet getçekten neyin iyi geleceği de belli olmuyor ki çok zor seçmek :(

      Sil
  15. Güzele benziyor . sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siyahkuğu evet aslında başarılı iyi bir ürün

      Sil
  16. Hepimiz hayallerimizdeki şampuan arayışına devam ediyoruz ben en çok otacı limonlu şampuandan memnun kalmıştım yumuşacık yapmıştı saçlarımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi ne güzel saçına iyi gelen şampuanı bulmak gerçekten :)

      Sil
  17. ben de arayış içersindeyim saçlarım o kadar kurudu ve mat ki taranmıyor resmen işkence saç kremi bile fayda etmiyor artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fundaöztkn o zaman bol bol bakım yağı banyo öncesi sonrasında ise maske ve durulanmayan bakım kremi şart olmuş

      Sil
  18. Bende durmadan şampuan değiştirerek en iyisini arıyorum bu ürüne de bakacağım sağol:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi en iyisini bulana kadar denemeye devam :))

      Sil
  19. Kuru ve yıpranmış saçlara mucize olacak bir ürün yok sanırım. Ya da biz çok şey bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi ay var aslında da benim kuaförde sadece :((

      Sil
  20. şampuan seçimi gerçekten çok zor :(

    YanıtlaSil
  21. Memnun olunacak şampuanı bulmak zor maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme ben hala arıyorum :-((

      Sil
  22. Matlığa iyi gelen şampuan denince gözlerim parlıyor. Aslında içinde sülfat yoksa aklımda olsun, çünkü benim saçlarım direkt kuru (işlem görüdğü için) ve kırılgan. Kremler falan pek ağırlaştırmıyor :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ah o matlığa ben de bir türlü çare bulamadım önce iyi gelen şey bir kaç kullanım sonra işe yaramamaya başlıyor saçımın çok işlem gördüğünden diye düşünüyorum ama boyasız da duramıyorum...

      Sil
  23. Sertleştiren şampuanları hiç sevmiyorum bende (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası daha doğal içeriğe sahip şampuanlar mutlaka bir sertleştiriyor onlara krem şart..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...