6 Şubat 2016

Online Alışverişe kozmium.com yeniliği..

Uzun zamandır internet üzerinden kozmetik/dermokozmetik sitelerinden alışveriş yaptığım için bol bol site gezip araştırma yapıyorum, ne nerede kaç paraya satılıyor hepsini tek tek inceliyorum.  Daha önce de alışveriş yaptığım kozmium.com'da bu açıdan bir şey almadan mutlaka incelediğim sitelerden biri.

kozmium.com




Öncelikle site oldukça fazla marka var bu markalara bakarken tabi özellikle sevdiğim ve sürekli kullandığım markalar var mı önce o kısmı iyice bir inceliyorum.  Örneğin sitede Caudalie, Avene, Bioderma,  Cosmed gibi sevdiğim ve sürekli kullandığım markalar üstelik sürekli de bir indirimle oldukça makul fiyatlara satılıyor. 



Sitede ayrıca fırsat ürünleri, kargo bedava  ve süper hızlılar gibi 3 ayrı ve güzel kategori bulunuyor ki bunları mutlaka incelemenizi öneririm. 


Bir de okumayı sevdiğim yerlerin başında bu kozmetik sitelerinin kendi blogları geliyor, burada çok faydalı bilgiler ve güzellikle ilgili ipuçları da yer alıyor. kozmium'un da tabi kendi blogu var ve inceleyince gerçekten insan her yazıyı okumak istiyor.

Online alışverişlerinizden önce siz de kozmium.comu incelerseniz karlı çıkarsınız. 
Sevgiler..

59 yorum:

  1. Özellikle blog kısmını çok merak ettim paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü çok ilginç ve faydalı bilgiler varmış blogda benim hoşuma gitti

      Sil
  2. Cildimden yana bir sıkıntım yok ama arkadaşım da bu cilt lekelerinden çok şikayetçi kızın gitmediği doktor kalmadı ben ona bu ürünleri de bir söyliyim belki denemek ister ;)

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü sitede pek çok leke karşıtı ürün varmış gerçekten faydalı olabilir

      Sil
  3. Daha önce kozmetik alışverişlerini internet sitesinden yapmadım ama öneriniz üzere bu siteyi not aldım :) Alışveriş yapacağım zaman kullanacağım ilk site olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir ben bütün kozmetik alışverişimi online yaptığım için siteleri inceliyorum tabi :)

      Sil
  4. Yeni bir internet sitesi vakti olmayanlar için çok iyi bu siteler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet alternatif olması da iyi bir şey bence :)

      Sil
  5. Güzel bir siteymiş az önce baktım, bilgilendirme için teşekkürler.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pastacaddesi rica ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  6. Kargo bedava olan siteler her zaman favorim bu siteyide inceleyeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet kargo free benim için de tercih sebebi :)

      Sil
  7. Ben adı değişmeden önce de alışverişler yapmış ve memnun kalmıştım. Hatta biodermayı en uyguna bu sitede bulduğum için tanıtıcı bir yazıda hazırladım bu yakınlarda. Senin tüm kategorileri paylaşman çok iyi olmuş ablam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sinempehlivan evet eski adı ile ben de alışveriş yapmıştım şimdi yenilikler de eklenmiş çok daha iyi olmuş :) beğenmene çok sevindim canım :)

      Sil
    2. kesinlikle bu hali daha güzel olmuş kategori hali çok kolaylaşmış :*

      Sil
    3. @sinempehlivan evet siteye girer girmez hemen aradığımı buldum bu sayede :)

      Sil
  8. Şimdi girip hemen inceliycem. Harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın çok güzel ürünler var incele bence de :)

      Sil
  9. Rahat bir zamanımda ben de bakayım bu siteye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu bakın tabi pek çok çeşit var :)

      Sil
  10. Güvenilir sitelere ihtiyacımız var aslında bu tip siteler çok ama hepsine güven olmuyor. Bu siteyi de mutlaka inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet aynen kullanıcı yorumlarını da dikkatle inceliyorum ben alışveriş yapmadan ;)

      Sil
  11. Yer imlerime ekledim hemen :)) teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen rica ederim beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  12. Ben de uzun zamandır pek çok ihtiyacımı internet üzerinden sağlıyorum. Zamandan tasarruf oluyor, hem de daha uygun fiyata ürünleri satın alabiliyorum. Böyle güvenilir siteler öğrenmek iyi oluyor. Çok teşekkürler... :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak o siteler olmasa ne yapardık hem uygun fiyat hem de çeşit var :)

      Sil
  13. Bu tarz alışveriş sitelerine bakıyorum ama alışveriş sonrası sorun yaşanırsa çözmek zor olur diye güvenemiyorum. Büyük kolaylık aslında, bloglarında da faydalı bilgiler varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergismevsimi köklü eski sitelerde problem yaşanmıyor pek :) blog gerçekten güzelmiş ben de yararlanacağım :)

      Sil
  14. Ben genelde lilakutu'dan alışveriş yapıyorum ama başka güvenilir siteleride denemeli aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı lila kutu benim de sevdiğim ve alışveriş yaptığım bir site ama karşılaştırma yapmadan da almam ..

      Sil
  15. paylaşım için çok teşekkürler
    şimdi bende incelemeye başlıyorum siteyi de blogu da

    YanıtlaSil
  16. Girip bakacağım şimdi. Makyaj malz. Het siteye güvenemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @annegüncesi evet kesinlikle gerçek olduğuna inanmazsam hiç bir şey almam ben de..

      Sil
  17. güzel bir site ama tercihim görerek almak :) sevgiler cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı görmek incelemek başka tabi ama hem vakitsizlik hem de fiyat avantajı nedeni ile online tercih edilebilir..

      Sil
  18. Blogunun olmasını sevdim hele birde kargo bedava ürün seçenekleri hemen göz atayım ,teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme blogu özellikle çok faydalı buldum ben rica ederim canım :-))

      Sil
  19. The post is fantastic!

    theprintedsea.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @irenethayer thank you .-)) your blog is also nive I followed you...:-))

      Sil
  20. İlk defa duydum bu sitenin ismini bende hemen inceliycem.. Bu arada caudalie benim de favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selinartun site isim değiştirdi belki de ondan duymamışsındır :-)) caudalie 'yi çok severim çok..

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası güzel şeyler bulacağına eminim canım .-))

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. @bademlebuduk çok güzel ve uygun fiyatlı bebek-çocuk ürünleri de var canım :-))

      Sil
  23. bilgilendirme için teşekkürler inceleyeceğim

    YanıtlaSil
  24. Merhaba... Ürünlerinin orijinal olup olmadığından nasıl emin olabiliriz acaba? Ben de La Roche güneş kremi almayı düşünüyorum da... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sanemgürocak bu tarz şeyleri kullanıcı yorumları ve şikayet var'dan kontrol edebilirsiniz.. herhangi bir site bir kez bile orijinal olmayan ürün gönderse hemen duyulur bu sitede öyle bir sorun yok kesinlikle..

      Sil
  25. Kozmetik sitelerinin güvenirliliği çok önemli nokta.Kargo da bedava olunca cazip geldi.Hemen inceliyorum ;) Bakalım neler bulacağım :))
    Tavsiyeniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalmedyakafecom evet gariptir ki yüzlerce liralık ürün bile alıyor olsam kargo bedava lafı beni de cezbediyor :-)) rica ederim..

      Sil
  26. Ücretsiz kargo avantajlı siteler candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi aynen öyle bayılırım :-))

      Sil
  27. Sartlari uygunmus türkiyede yasasam mutlaka alisveris yapardim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul aa değil misin ben türkiyede sanıyordum seni :-(

      Sil
    2. Yok canim avusturyadayim ben :) ama bloglar sayesinde günün yarisini türkiyede geçiriyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...