23 Şubat 2016

Candace Bushell'den Monika'yı Öldürmek..

Sex and the City, Ruj Ormanı, Carrie Günlükleri kitaplarının çoksatar yazarından ün, aşk ve aptallık üzerine, bağımlılık yaratacak bir hikâye.

Candace Bushell Monika'yı Öldürmek



 Sex and the City ile televizyon ve moda dünyasında benzersiz bir akımın öncüsü olan Candace Bushnell, hayranlarının uzun zamandır onu dört gözle beklediği edebiyat sahnesine geri dönüyor. Başrolünde yine nevi şahsına münhasır kadınların yer aldığı Monica’yı Öldürmek, Artemis Yayınları tarafından yayınlandı.
ÇÜNKÜ HER KADININ MUTLU SONU AYNI OLMAK ZORUNDA DEĞİLDİ. Candace Bushnell, yeni romanı Monica’yı Öldürmek’i şöyle anlatıyor: “Monica’yı Öldürmek, tamamen kimlikle ilgili bir roman. Monica, kadınların kendi içlerinde ‘daha kusursuz hallerini hayal ettikleri’ fikrinin metaforu aslında. Yirmili ve otuzlu yaşlarımızda, bizim için çalışan bir persona yaratırız, ancak kırklarımızda bu artık işe yaramamaya başlar. Tıpkı kaşındıran bir süveter giymek gibi. Bu durumda bir kadın ne yapar? Monica’yı Öldürmek, insanın kendisini yeniden keşfetmesi ve hatta gerekiyorsa kendini yeniden yaratmasıyla ilgili bir roman. Ayrıca iç sesinizi yeniden bulmanız için gereken cesarete de değiniyor. Bana kalırsa çoğu kadın, genç yaşlarında gerçek kimliklerini kaybedip bir süper-kadın olmaya soyunuyor ve her şeyi birden başarmaya çabalıyor. Başkalarını umursarken de kimliklerinin bir kısmını kaybediyorlar.” “Bushnell denenmiş ve yüzde yüz doğru sonuç veren tarifine bağlı kalmış: Seks, mizah, kadınların kadınlarla dostluğu, aptalca kararlar veren zeki kadınlar ve heyecan verici hikâye düğümleri. Ayrıca Bushnell en iyisini sona saklıyor.” –Booklist “Müthiş... Çok tatmin edici bir finali var.” –USA Today


TÜM SEÇKİN KİTABEVLERİNDE  Yazar : Candace Bushnell G.Yayın Yönetmeni : Ilgın Sönmez Toydemir Editör : Yeliz Üslü İngilizceden Çeviren : Beril Tüccarbaşıoğlu Uğur 



*Basın Bültenidir.

8 yorum:

  1. Benim gibi kitap kurtları için alternatif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak benim de ilgimi çekti tam yazlık bir okuma olabilir :-))

      Sil
  2. Kapağı da çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @naz evet ben de sevdim :-)) ilgiyi çekiyor hemen..

      Sil
  3. Yeni okunacak kitap arayışındayken denk gelmesi iyi oldu. İnceleyelim bakalım.... Sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bizimevinmutfağı evet ben de tatilde okuyayım diyorum..

      Sil
  4. Okuma listeme aldım bu kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet ben de yaz için aldım listeye...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...