15 Şubat 2016

Nascita Profesyonel Makyaj Fırçaları..

Fırça aşkım hız kesmeden devam ediyor, gerçekten bu kadar fırça gerekli mi derseniz ben hepsini kullanıyorum. O nedenle de uygun fiyatlı ve kullanışlı fırça gördüğüm zaman gerçekten kendimi tutamıyorum. Hayır bir Nars fırçaya bunların toplamının 2 katı vereceğime en azından bu şekilde daha çok fırça denemiş oluyorum, bu da bir teselli.

Nascita Profesyonel Makyaj Fırçaları
Neyse son zamanlarda fırça işine el atan Türk firmaları da var, bunlardan biri Doğuş Kozmetik, bizim mağazalarda bildiğimiz adı ile Nascita fırçaları yapan firma.  Profesyonel makyaj fırçaları adı altında 11 yüz ve 7 adet de göz fırçası çıkardı.

Nascita Profesyonel Makyaj Fırçaları

Ancak bunlardan sadece 5 tane yüz fırçasını Watsons mağazalarında Nascita olarak satışa sundu. Geri kalan fırçalar sanırım sadece kendi sitelerinde satışta bulunuyor.  Bu fırçaların fiyatları da 10 TL. ile 25 TL. arasında değişiyor. Ben Watsons'da gördüğüm 5 fırçadan 4 tanesini denemek için aldım. Sırayla onlardan ve memnun kalıp kalmadığımdan bahsedeceğim.

Nascita Profesyonel Üçgen Açılı Fondöten Fırçası

Fırçaları aldım, epey de oldu instagram hesabımda görmüşsünüzdür, #gününyardımcıları taginde neredeyse sürekli bu fırçalar da vardı.  Hepsini sürekli kullandım ve yıkadım. Artık haklarında yorum yapabilecek durumdayım. Fırçaların en ilgi çekeni bu V şeklindeki "üçgen açılı fondöten fırçası olarak tanımlanan fırça sitede hem tek başına hem de  tüm ürünlerin yer aldığı bir set içinde mevcut. Şeklinden ötürü en dikkat çeken fırça da bu oldu ve hakkında çok soru geldi.

Nascita Profesyonel Üçgen Açılı Fondöten Fırçası

Doğuş Kozmetik bu fırçayı burun, çene gibi kenarlı alanlara fondöten sürmek için tasarladığını belirtmiş. Tabi sadece bu alanlar için kullanılması halinde son derece gereksiz bir fırça olabilirdi. Ancak ben fırçayı son derece kullanışlı ve  pratik buldum. Bu dediğim yerlere kolay uygulama yaptığı gibi yüzün her yerine de rahatça kullanabildim. İç açısı sayesinde göz çukuru, çene, burun, kaş üstü, alın bölgesi, yanak ve elmacık kemikleri gibi yerlere çok çabuk ve pratik bir şekilde uygulama yapabiliyorum. Hem likit hem de köpük fondöteni iyi uyguluyor. Kılları sert ama acıtmıyor. Nispeten az kıla sahip olduğu için kolay temizleniyor. Yine de bu şekilde sık kıllara sahip her fırçada görüldüğü gibi 2 gün üst üste temizlenmezse üçüncü gün yüzde iz bırakmaya ve beni temizle demeye başlıyor. Numarası 117,  fiyatı 20 TL. gibi diye hatırlıyorum.

Nascita Profesyonel Makyaj Fırçası 113

Aldığım 4 fırça içinde almasaydım da olurdu dediğim tek fırça, yine sitede tek başına ve   fırça seti içinde bulunuyor.  Bu fırçayı nasıl tarif edeceğimi bilemedim. Nascita bunu pudra ve allık fırçası olarak tanımlamış, numarası 113. Ben pudra için kullanıyorum daha çok o şekilde bütün yüze uygulama yapabiliyorum. Allık ise ancak uç kısmı ile alınırsa iyi oluyor. İşe yaramaz değil yarıyor ama ben almasaydım da olurmuş çok da gerekli değil. Bunun yerine bulsaydım şuradaki 112 numaralı fırçayı almayı tercih ederdim kesinlikle. Tüyleri yumuşacık, kolay kirlenmiyor, kıl dökmüyor, yıkandığında zor kuruyor.

Nascita Açılı Fondöten Fırçası 115

Yine kıllarından dolayı çabuk kirlenen bir fırça açılı kontur veya fondöten fırçası. Bu arada aslında bu serideki çoğu fırça bir kaç amaç için kullanıla da biliyor o nedenle daha avantajlılar. Yine de bu fırça ile kontur çekmenin fondöten sürmekten daha kolay olduğunu belirtmek istiyorum.  Sert ve sık kıllara sahip ve keskin hatlarda kontur çekmek isterseniz tercih edebilirsiniz. Ayrıca krem allık, aydınlatıcı ve bronzer sürüp dağıtmak için de uygun bir fırça. Numarası 115 miş. Yine neredeyse her gün temizlik isteyen bir fırça, kılları sık ve yoğun yıkandığında zor kuruyor. 

Nascita Profesyonel Kapatıcı Fırçası 120

Yine benim sevdiğim ama elinizde varsa da almasanız da olabilecek bir fırça, kapatıcı fırçası, kılları çok sık, çok yoğun hemen kirleniyor. Neredeyse her gün temizlenmek istiyor. Göz altına kapatıcı uygulayabileceğiniz gibi sivilce ve izler üzerine de uygulama yapabiliyorsunuz.  Numarası 120 ve fırça sitede 25.15 TL.'ye satışta bulunuyor ama ben sanki Watsons'dan daha uygun bir fiyata aldım diye hatırlıyorum. 

Genel olarak alınabilecek ve çok amaçlı kullanılabilecek, uygun fiyatlı fırçalar olması sebebi ile sevdim ve hepsine geçer not verebilirim. Ayrıca göz fırçalarını da denemek istiyorum.
Sevgiler..

75 yorum:

  1. Bu markayı bende merak ediyorum özellikle üzgen açılı fırçasını. BU bilgiler iyi oldu almak istediğimde değerlendireceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer işine yaramasına çok sevindim :-))

      Sil
  2. Ya bu fırçaları herkes çok beğeniyor. Ben de oval far fırçasını aldım siteden, çok da memnun kaldım. Yüz fırçalarından da düz kontür fırçası ve senin yazdığın kapatıcı fırçası radarımda! Güle güle kullan şekercim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler Başakcım :-)) ben de senin aldığın oval far fırçası ve karıştırma fırçasını istiyorum. Fiyatlarına göre başarılı olmuş fırçalar hepsi gayet rahat kullanılabilir..

      Sil
    2. Basak' a baya bir övdüm, benim tum seti deneme fırsatım oldu İrem'cim ve ben bu fırcalara bayıldım. Cogu high end fırcama nerdeyse es deger hatta bazılarından cok daha iyi performansları. Ben kapatıcı fırcasına ayrıca bayıldım. Pek kullanmadıgım bir kapatıcıyı inanılmaz guzel uyguladı ve aydınlık bir goruntu elde etmemi sagladı. Sitede satılan geniş fondoten fırcasını ise tek geciyorum. Hiç iz bırakmadan adeta yok gibi puruzsuz sekilde uyguluyor fondoteni. Duz kesimli kontur furcası da cok basarılı.

      Sil
    3. @beautifulandsweets o zaman senin dediğin fırçalar da aklımda olsun :-)) yorumun için çok teşekkür ederim canım sevgiler :))

      Sil
    4. Beautiful and sweets, ben de bugün Watsons indirimden geniş fondoten fırçasını aldım 17 tlye geldi, yorumunu okuyunca acayip sevindim normalde düz fondöten fırçalarını sevmem ve hep çizgi çizgi uygulama derdim olurdu , eğer dediğin kadar varsa çok mutlu oldum kıllarının yumuşaklığı da beni ayrıca mest etti :))

      Sil
  3. Bayılıyorum ben de fırçalara. Bu aralar kendimi dizginliyorum yoksa durum fena. Üçgen açılı olan fırça çok ilgi çekici gerçekten, aklıma girdi :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler :-)) bulabilsem benim radarımda en az 4 fırçası daha var..

      Sil
  4. Geçen gün siteden allık fırçasına bakmıştım. Şeklen değişik olan fırça acaba dedirtmişti. İncelemeyi okuyunca vazgeçtim. Acaba allık uygulamak için başka uygun fırçası var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet var benim bulsaydım yerine alırdım dediğim ve link verdiğim fırça yani sitede oval yapılı pudra fırçası olarak tanımlanan fırça allık için daha uygun bence..

      Sil
    2. O zaman onu not alıyorum, bulunca değerlendireceğim. teşekkürlerrr.

      Sil
    3. @ilkeataş rica ederim :-))

      Sil
  5. bende geçen gün sitesinde bu fırçaları increlemiştim sanırım bikaç tane sipariş vericem kalitelerine göre fiyatları uygun gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedoşunblogu evet fiyatlarına ve ihtiyaca göre hepsi kullanılabilir güzel fırçalar.

      Sil
  6. Sizdeki bu fırça aşık beni de cezbediyor..Bayılıyorum bu fırçalara..:) Hepsi de birbirinden güzel.. Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti çok teşekkürler evet çok seviyorum fırçaları gerçekten de :-))

      Sil
  7. Güle güle kullanın :) 113 ve 115 numaralı olanları çok beğendim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar çok fırça çeşidi var. Üçgen açılı ilginçmiş mesela..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet favorilerimden o kesinlikle artık :-))

      Sil
  10. paylaşım için teşekkürler güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü rica ederim beğenmenize sevindim :-))

      Sil
  11. Çok kaliteli ürünleri gerçekten. Yan açılı fırçayı aldım ve çok memnunum. Birde pudra ve karıştırma fırçasını almak niyetindeyim.Güle güle kullanın sizde.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplalişeplali teşekkür ederim o pudra ve karıştırma fırçalarını ben de istiyorum :-))

      Sil
  12. Ben de 2 tanesini aldim gayet guuzeller fiyata gore güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buketboydaş evet ben de beğendim teşekkür ederim :-))

      Sil
  13. Çok merak ediyordum bu fırçaları. Yazını okumak bana bir fikir verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi ne güzel beğenmene çok sevindim :-))

      Sil
  14. fırça kullanamıyorum ama denemeye de korkuyorum , hayırlısı bakalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kitapeylemi o zaman gerçekten uygun fiyatlı olan bir kaç ana parça fırça ile başlamanızı öneririm ..

      Sil
  15. bazıları şekil olarak piyasalardakinden çok farklı bu yüzden çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet özellikle o şekli değişik olanları denemek istemiştim ben de ilgimi çekti iyi bir taktik olmuş -))

      Sil
  16. Kapatıcı fırçasını çok istiyorum :-) Umarım bulabilirim.
    Çok faydalı, güzel bir yazı oldu bu, çok teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blana teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :-) kapatıcı fırçası Watsons'da var ..

      Sil
  17. Profesyonel Kapatıcı Fırçası almayı düşündüğüm bir fırça
    sizde güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara teşekkür ederim o fırça watsons'da var...:-))

      Sil
  18. Bu aralar bu fırçaları çok görmeye başlamıştım yüz değil ama göz fırçaları aklımda idi. Ama senin yorumlarından sonra 120 numarasını ve düz kontur fırçasını da alınacaklar listeme ekledim cnm :) tşk ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @æyselvrl ben de göz fırçalarından far fırçasını ve karıştırma fırçasını denemek istiyorum :-))

      Sil
  19. kapatıcı fırçasını alacağım bende doğumdan sonra uzunnn bir listem var şımarmak benimde hakkım değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülsendoğan tabi ki de canım bütün listeyi al bence doğumdan sonra :-))

      Sil
  20. Ne farklı fırçalar. Çok güzeller. Fircanin önemine vardım gerçekten sahip olduktan sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet iyi fırça kullanmak gerçekten de çok önemli bence.. :-)

      Sil
  21. fırçalar çok güzel fiyatları da, denemek istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi fiyatlarının uygun olması zaten en güzeli :-))

      Sil
  22. Bu fırçalardan kullanıyorum. Çok kullanışlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @emoşundünyası evet gayet iyiler bence de .-))

      Sil
  23. Üçgen açılı fırçayı ilk kez görüyorum ayy ben kendimi cahil gibi hissettim ya şimdi :)) fırçalar kullanışlı gözüküyor her biri ayrı güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet o fırça şekli tamamen yeni ve güzel bir fırça :-))

      Sil
  24. Fırça delisi olarak bayıldım yazıya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eceakdemir fırça sever kişilerin beğenmesi harika teşekkür ederim :-))

      Sil
  25. oval fondöten fırçasını ve oval pudra fırçasını çok severek kulanıyorum ben de. Far fırçaları ilgi alanımda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün pudra fırçası ve göz fırçalarını ben de denemek istiyorum :-))

      Sil
  26. Son Zamanlarda En çok Öne Çıkan Marka En kısa Zamanda BEnde Alacağım Yazı için Teşekkürler :) Güle Güle Kullanın :)

    YanıtlaSil
  27. Ay ben bu fırçaları çook merak ediyorum ilk fırsatta bende alıcam sanırım:) güle güle kullan beybi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şebnemkayaol teşekkürler Şebnemcim al dene mutlaka güzel fırçaları var canım :-)) sevgiler..

      Sil
  28. Şahane bir inceleme olmuş, ayrıca bize teselliye bahane çok (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @æslınındünyası tabi canım almak istedikten sonra :-))

      Sil
  29. İnci Hanım (pearlistanbul) dediği muhteşem kapatıcı fırçası bu mu ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet sanırım bu başka kapatıcı fırçası göremedim ..

      Sil
    2. İzmir'de yerel bir kozmetikçide nascita ürünleri yıllardır var, ben gidiyim o zaman o.O

      Sil
    3. @siriyaşam ne güzel git incele bakalım hangiler varmış :-)

      Sil
  30. fark ettiğim kadarıyla bir fırça delisisiniz.. bunları da güle güle kullanın çok beğendim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan evet her fırça yazımda yazıyorum bunu :-))) teşekkürler :-))

      Sil
  31. bu markayı çok duyar oldum ve hazır fırça ihtiyacım varken tercihim olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali mutlaka ihtiyacına göre şans ver canım çok beğeneceksin...

      Sil
    2. Bir tek ben mi memnun değilim anlamadım bugün profosyonel seride bir allık fırçası aldım ilk yikamam da acayip bir şekilde kıllar döküldü aldigim mağaza ise fircaların yikanmayan seride olduğunu söyleyerek iade almadı yani fırça yikanmiyorsa nasıl temizlecek ve kullanılacak almayiniz aldirmayiniz

      Sil
    3. @betülkılıçarslan hangi mağaza o dalga mı geçiyorlar ne demek yıkanmayan seri hangi seriymiş o direk Nascita'ya yazın bence.. ben bu aldıklarımı sürekli yıkadım hiç bir şey olmadı bundan başka sadece 1 fırça daha aldım o da sağlam rahatça yıkayıp kullanıyorum ama bambu serisini bronz saplı olanları falan denemedim ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...