11 Şubat 2016

Maybelline Push up Drama Mascara..

Maskara denemelerim son sürat devam ediyor. Geçenlerde Brandium AVM.'de sanırım Cosmo Shop açılışından %50 indirimle 12.50 Tl.'ye aldığım Maybelline Push up Drama Mascara'dan bahsedeceğim şimdi.
Maybelline Push up Drama Mascara
Normalde maskaranın tombik fırçalısını severim. Satış görevlisi bana bu maskaranın kirpikleri yukarı doğru kaldırıp hacim vereceğini benim de ihtiyacımın bu olduğunu söyleyince hadi dedim seni mi kıracağım, alayım zaten yarı fiyatına şu anda ve ambalajını da sevmiş bulundum.

Maybelline Push up Drama Mascara

Evet fırçası yine diken gibi tarak fırçalardan, kirpikleri yukarı doğru tarayarak uzatıyor ve ayırıyormuş. Tabi bu kirpikleri zaten ok ok şahıslar için geçerli olabilir. Benim kirpiklerim hem kısa hem de seyrek.

Maybelline Push up Drama Mascara

Neyse tarayarak biraz yukarı kaldırma işini başarı ile yapıyor ama bence ne hacim veriyor ne de uzatıyor. Kendi kirpiklerim biraz daha yukarıda ve siyaha boyanmış yani belirgin oluyorlar.  Yani hacim ve uzunluk kesinlikle alamıyorum. Ancak altına bir maskara bazı ile kullanırsam daha güzelce, biraz uzamış ve hacimli kirpiklerim oluyor.

Kirpikleriniz zaten uzun ve hafif de dolgunsa yukarı kalksın ve bütün gün inmesin ayrıca da dökülme yapmasın diyorsanız alabilirsiniz.
Sevgiler..

64 yorum:

  1. Hacim vermiyorsa sınıfta kaldı benim için de hacim çok önemli, sağol canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer bana hiç vermedi maalesef :-((

      Sil
  2. Ya ben bu rimelin hacim vermesini ve kirpikleri kaldırmasını sevdim; ama uzatmasından verim alamadığım gibi kirpiklerimi yapıştırmasından nefret ettim. Ama hacim ve renk o kadar güzel geldi ki, üstünden ikinci katı tek tek ayıran bir rimelle (Maybelline Lash Sensational gibi) geçtiğimde tam takma kirpik etkisi aldım. Ama tek başına kesinlikle insanı sinir eden bir rimel, o konuya katılıyorum :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik benim kirpiklerim cidden incecik ancak böyle bir siyaha boyayıp kaldırıyor üzerine bir de uzatan rimel geçeyim bakayım nasıl olacak..

      Sil
  3. ben testerını denedim çok da beğenmemiştim ama herkes de farklı olabilir diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet kişiden kişiye ve beklentiye göre değişiyor tabi..

      Sil
  4. Genel olarak kullananların bu maskaradan memnun kalmadığını anladım. Kimi okusam pek sevmemiş. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet seven çok az kişi duydum ben de..

      Sil
  5. Bu maskaradan memnun kalan çok az insan var sanırım kişiden kişiye etkisi değişiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen evet kesinlikle öyle beklenti ile alakalı bir şey..

      Sil
  6. Merak ettiğim bir üründü,okuduğum yorumlar ve kullanan arkadaşlarımın yorumlarına bakınca , tabiki senin yorumlarında benim için önemli :) sanırım sınıfta kaldı almam....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayselvrl teşekkürler bana göre olmadı gerçekten benim kirpik yapıma hiç uyan bir maskara değilmiş..

      Sil
  7. Denemeden bazı ürünlerin nasıl olduğunu bilemiyoruz değerlendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilmodadüşleri evet kesinlikle öyle deneye deneye bulacağız :-))

      Sil
  8. Bilgilendirici yazı için için teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. kirpikler makyajı gösteren faktörlerden, süpermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk bence de kirpik ve maskara makyajı gösteren en önemli şey :-))

      Sil
  10. benim kirpiklerim uzun ama benimde çok yapıştırmıştı o yüzden sevmemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet kirpiği uzun olanları da yapıştırmış anladığım kadarıyla :-))

      Sil
  11. ben de merak ediyordum bunu,hacim yoksa hiç almıyım o zaman :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali senin kirpikler ok ok yani iyi de gelebilir sana :-))

      Sil
  12. Hangi maskarayı denesem olmadı benim kirpiklerim de istediğim gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi bir tek show by dior oluyor bana harika o da çok pahalı ama :-((

      Sil
  13. Bu ürünün farkına şimdi farkettim. Bugün sosyal medya da oldukça fazla paylaşılmıştı. bAŞAK'ın dediği gibi kirpikleri yapıştırıyorsa en sevediğim şey, direk kaç :)
    Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet son bir kaç gündür paylaşıldı :-)) teşekkürler ..

      Sil
  14. Bu maskarayla ilgili çok fazla olumsuz görüş okudum. Hiç ilgim kalmadı, siz de memnun kalmadığınıza göre denemeye değmez. Zaten çekmecem zilyon tane açılmamış maskarayla dolu... :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet benim de çok bekleyen maskaram var hala :-)))

      Sil
  15. ayy elim sürekli gidiyor geliyor ama bir fırsat verilesi bir ambalajı var ne yalan söyleyeyim :) benim düz olduğu için kirpiklerim belki doğal kıvrıklık olur. teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zerringönlüaçık düz ve uzun kirpikleriniz varsa memnun kalabilirsiniz gerçekten ..

      Sil
  16. Demekki bana göre hiç değil! Bilgi için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı kirpik yapımız aynıysa hiç yaramaz sanıyorum..

      Sil
  17. Ambalajına bayıldım tam alacakken ardı ardına yapışma ile ilgili yorumlar okuyunca vazgeçtim.Gerçi bugün yarın bayılarak anlatanlarda çıkar instagramda :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin alma alma ben getiririm sana denersin önce .. evet aynen öyle olur şimdi :-))

      Sil
  18. Ambalajı çok janjanli olunca bayağı merak etmiştim. Banada yaramaz demek uzak durayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme senin de çok uzun kirpiğin yoktu canım değil mi uzak dur o zaman.. bak bu maskara Nihal'e şahane olabilir ama .-))

      Sil
  19. Böyle ince fırçalı rimeller güzel oluyor ama hacim vermiyor dediğiniz gibi.. Ben pek sevmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şahikacivelek biraz kaldırıp biraz da uzatsaydı iyiydi hacmi zaten baz maskara ile sağlardım ben :-((

      Sil
  20. Genel olarak makyafla aram yoktur ama maskara kullanmayı (ara arada olsa) severim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ben makyajsız bile çıksam mutlaka az maskara sürerim bütün gözün havası değişiyor..:-)

      Sil
  21. Ben de 2-3 kere kullandım. Şimdi biraz kullanmayacağım, çok ıslak geldi. Biraz kurumasını bekliyorum. rimmel lash accelerator kullanmış mıydın? Kısa kirpikler için ince fırça daha iyi sonuç verebilir belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam nasıl ıslak yani bana hiç de öyle gelmedi çok şaşırdım :-(( yok kullanmadım sanırım yani bakayım hazır da indirim varken..

      Sil
  22. Bende Cosmetica.com dan sipariş verdim bakalım. Herkes aktığını söylüyor acaba akma oldu mu? Sırf merakımdan aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü hayır bende akma yapmadı en azından o iyiliği var :-)

      Sil
  23. Pek çok duydum bu aralar adını denemek lazım ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eceakdemir evet yeni sayılır sık sık adı geçiyor..

      Sil
  24. Hep merak edip ama hala almadığım bür ürün. Sanırım yazınızdan sonra da almayacağım. Çünkü benim kirpiklerim hem uzun, hem kıvrık ama aynı zamanda hafif seyrek. Yani benim için önemli olan hacim vermesiydi. Yazı için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esrayıldız alta dolgunlaştırıcı bir baz kullanırsanız süper olur size..

      Sil
    2. Hadi ya.. Ya şimdi de merak ettim tekrar :) açıkcası Lancome hypnose'un verdiği hacimi inanılmaz seviyorum. Eğer öyle yaparsa süper olur :)

      Sil
    3. @esrayıldız lancome Hypnose ayrı bir kategori onun gibi olacağını sanmam hiç bir şekilde :-(

      Sil
  25. Merak ettiğim bir üründü,artık merak etmiyorum :) denenmişi denemeyelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar ihtiyaca ve beklentiye göre tabi...:-))

      Sil
  26. İyi ki denk geldim bende almaya karar vermiştim
    Teşekkürler post için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @süslüpüslü sen bilirsin yine tabi pek memnun değil sanırım çoğunluk..

      Sil
  27. Bana göre bir rimel değilmiş demek, aklımda bulunsun. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lensmakyaj senin kirpiklerin kısa ve seyrekse kesinlikle olmaz..

      Sil
  28. ikisi de yeterli değilse işime yaramaz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün canım senin kirpiklerin de çok hacimli değildi değil mi sana pek olmaz bu evet..

      Sil
  29. çoğu kişi beğenmiyor, aklımda şüpheydi ama sende beğenmediysen almaya hiç gerek yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli evet çoğunluk beğenmemiş :-((

      Sil
  30. Özelikle benim gibi kirpik fukarası olanlar hacim bekler. Kaç tane mascara denedim bilmiyorum ama benim de denemelerim sürüyor. Flört ettiğim mascaralar var ama aşk yaşayacağım bir mascara arayışındayım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı aynen ben de öyle denemelerim devam ediyor :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...