19 Şubat 2016

Catrice Ultimate Shine Gel Color Orangina..

Catrice ülkemize geldiğinden beri sevgimiz sonsuz, bu kadar beklemişiz her ürünü denemek istiyoruz. Rossmann'da geçen haftalarda bir tanışma kampanyası yapmıştı, bir ürün alana ruj/maskara veya oje hediye diye, ben ne aldım hatırlamıyorum ama hediye olarak bu ruju seçtim.
Catrice Ultimate Shine Gel Color Orangina
Ruj en kolay en rahat kullanıp, hakkında en çabuk karar verebileceğim bir ürün aynı zamanda.  Ayrıca böyle güzel bir rengi de kaçırmak istemedim. 

Catrice Ultimate Shine Gel Color Orangina

Rujumuz Ultimate Shine serisinden 030 numaralı Orangina, kabınca parlak turuncu duran bir ruj. Ayrıca çok pigmentli olmayacağını da hemen belli ediyor. Daha çok sheer yapılı bir ruj olduğu için hafif renk verecek, dolayısı ile o parlak turuncudan korkmamıza gerek yok.

Catrice Ultimate Shine Gel Color Orangina

Tam düşündüğüm gibi çok hafif tatlı bir turuncu hatta şeftali rengi bile diyebilirim buna.  Çok tatlı bir sheer yapıda ruj ama dudağıma tam rengini veriyor. Ayrıca nemlendirmesi çok iyi, tabi çok kalıcı değil. Bir şeyler yeyip içildi mi çıkıyor tamamen ve tazelemek istiyor. İyi yanı çok kolay tazeleniyor ve dudak kenarında toplanma veya birikme yapmıyor.

Catrice biliyorsunuz Rossmann'da satılıyor ve artık ara ara indirime de girmeye başladı.
Sevgiler..

54 yorum:

  1. Rujlarda en nefrettiğim dudak kenarında toplanma ve birikme yapmasıdır, rengide çok tatlıymış :)) indirim olduğunda almak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen evet ben de hiç hoşlanmam o toplanma durumundan bunda öyle bir sorun yaşamadım neyse ki..

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi gerçekten çok tatlı. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş ne yazık ki ten rengime bu renkler uymuyor kendime yakıştıramıyorum. Güzel günlerde kullanın❤

    YanıtlaSil
  5. Genelde sheer rujlar, özellikle de böyle açık renkse dudak kenarına toplanır, beni sinir eder. Bu güzelliğin öyle kötü bir huyu olmaması süpermiş! Renk de harika! Aklımızda olsun, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet bunda böyle bir sorun yaşamadım renk de süper yaz ayları için iyi olacak bu teşekkürler Başakcım :-))

      Sil
  6. Açık tenli bayanlara bu rengi çok yakıştırıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş açık ve buğday tenlilere de uyar bu bence..

      Sil
  7. rengi bana yazı hatırlattı çok güzelmiş gercekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen yaza saklayayım dedim ama dayanamadım tabi ki :-))

      Sil
  8. şeftali tonlardaki renklere bayılıyorum çok güzelmiş, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden evet ben de severim hatta direk turuncu rujum bile var :-)) teşekkürler..

      Sil
  9. Çok iddialı gibi görünüyor renk sanki. Ama elindeki hali ile o korku yok oldu.
    Ve bronz tende düşündüm bir an çok hoş durur gibi. Sen ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı kesinlikle öyle iddialı bir renk değil bence çok hafif bir şeftalilik veriyor dudağa.. evet yazın bronz tende güzel olacak bence de :-))

      Sil
  10. pasparlak değilmiş sevdim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer yok değil rahatça kullanılabilir..

      Sil
  11. Renk hafif olduğu için günlük makyaja çok uygun olacaktır güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  12. Çok güzel görünüyor güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  13. Ben rengini beğendim seftaliye kaçık bir renk. Marka olarak da güzel. Rossmannda bakıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet şeftali gibi tonu :-))

      Sil
  14. Tam bir yaz rengi. Bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet yazın sık sık kullanacağım bir ton...

      Sil
  15. Renk bana göre tam yazlık bu serinin 130 numarası aklımda kalmıştı şimdi tekrar hatırladım :)Ben bu markanın tekli farlarını ve ojelerini çok başarılı buldum, özellikle fiyatlarına göre ojeleri çok iyi :)sence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayselvrl evet ojeler ve farlar çok başarılı bence de :-))

      Sil
  16. Sheer yapıdaki rujları seviyorum, risksiz ve kullanışlı oluyorlar günlük makyajlar için. Bu da tam bahara yakışır bence, rengi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet çantamda her an böyle joker bir rujum hatta bir kaç rujum bulunur benim mutlaka :-))

      Sil
  17. Bu rujların o şeffaf,jelibobumsu görünümleri çok çekici.Sanırım sonunda bir tane de ben alacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin :-)) doğru bak aynı jelibon gibiler çok şeker..

      Sil
  18. Tam yazlık, rengi de çok enerjik. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  19. Yaz için harika bir renk. Birikme yapmaması da çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet tam yazlık değil mi..:-))

      Sil
  20. Mat rujları daha çok sevsem de rengi çok hoş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler mat rujların kalbimizdeki yeri ayrı :-))

      Sil
  21. Rengi süper. Güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  22. Yazin bronz tende hos durur gibi. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  23. Rossmann'a arada uğrarım ama makyaj malzemelerine pek dikkat etmiyorum herhalde :) Rengi güzelmiş gerçekten, iyi günlerde kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergismevsimi çok teşekkürler Rossmann'da gerçekten çok güzel makyaj ürünleri var tavsiye ederim..

      Sil
  24. yaz için kaçırılmayacak bir renk
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  25. Rengini çok sevdim,güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  26. Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet yazın bol bol kullanacağım..:-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...