1 Şubat 2016

Sevgililer Günü Hediyesi Alma Teoremleri...

Sevgililer günü; kalpli çikolata satışlarının tavan yaptığı, havada kap kalp baloncukların uçuştuğu, bolca kırmızı rengin kullandığı sevimli bir gün olarak hayal edilse de dürüst olduğunuz zaman pek de öyle sayılmayabilir! Sebebi ise sevgililer günü hediyeleri..

www.epttavm.com

Sevgililer günü gelmeden en az 10 gün öncesinden hediye stresi başlar! İsterseniz 5 günlük sevgili olun isterseniz 5 yıllık, hiç fark etmez. Uygun hediyeyi bulmak her daim zordur.
Teori 1: Yeni sevgili iseniz kadın ya da erkek fark etmez. X, Y, Z denklemini çözmeniz gerekir.
X: onun zevki (hoşlandığı renk, tuttuğu takım vs)
Y: Onun hobileri (futbol mu basketbol mu, müzikten mi hoşlanır, resimden mi)
Z: Sizin bütçeniz
Bu denklemi tutturduğunuz an mükemmel sevgililer günü hediyesini bulacaksınız demektir.
Teori 2: Çok yıllık sevgili iseniz de farklı bir X, Y, Z denklemi çözmeniz gerekmektedir.
X: Daha önce almadığınız bir hediye (her sene parfüm alamazsınız)
Y: Süreç içerisinde birlikte büyüdünüz kabul edin (5 yıl önce kalpli ayıcık işe yarıyordu 5 yıl sonra değil)
Z: Sizin Bütçeniz
Tüm bunların dışında sevgililer günü hediyesi olarak bir gül yeter sanıyorsanız da yanılıyorsunuz. Eğer kafanız çok karıştıysa merak etmeyin tabi ki bir çözümü var.

ePttAVM hazırlamış olduğu Sevgililer Günü Hediyeleri kampanya sayfası ile kadınlara ayrı, erkeklere ayrı hediye seçeneklerini sizin için buluyor bütçenize uygun fiyattan size teslim ediyor. Üstelik en güzel haber sevgililer günü arifesi süresince sosyal medya hesaplarından hediyeler dağıtıyor olacak. 


*Basın Bültenidir.

16 yorum:

  1. Ben sevgililer günü olayına karşıyım. Biraz fazlaca tüketim odaklı bir gün. Sevgimizi günlere kıstırmayalım bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu böyle günleri ben seviyorum fazla abartılmadığı sürece eğlenme vesilesi oluyor..

      Sil
  2. Ben sadece özel günlerde (doğum günü) hediye alarak bu sorunu çözmüş bulunuyorum :) herkese tavsiye ederim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam :-))) benim taktik daha iyi o zaman ben hediye almıyorum ama eşim alıyor :-)))

      Sil
    2. Tartışmasız daha iyi. Gerçi ben de kozmetik mağazalarından çeşitli yaramazlıklar yapıyorum (gözlerini kapatan maymun emojisi)

      Sil
    3. @siriyaşam :-)))) ben de dün muhtelif yaramazlıklar yaptım ..

      Sil
    4. Ben indirim haberlerini bekliyorum. zira geçen hafta Sevil'e makyajsız gittim yüzüme bakmadı sayın güzellik danışmanı

      Sil
    5. @siriyaşam mutlaka yaparlar indirim de makyajsız gidince aslında üzerine atlamaları lazım onu da satalım bunu da verelim diye hhahaha büyük hata yapmışlar..

      Sil
    6. Dangalaklar işte. Bizim buradaki Sevil çalışanları sanki maaşlı eleman değil, dioru Türlkiyeye getiriyor

      Sil
    7. @siriyaşam bir de onlar sattıkları üründen komisyon alıyorlar diye biliyorum hata etmişler .-D

      Sil
  3. Teoriye dökmen işi bi harika olmuş. ePTTAVM ye bakmak gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın böyle değişik esprili hediye arayanlar için tam da yeri bence..

      Sil
  4. Hediye alma heyecanı başladı değil mi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti haha aynen hele de yeni sevgililer için..

      Sil
  5. Biz teori 2 yiz ve artık hediye vermekten sıkıldık boşa para harcamamak gerek kafasındayız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi yine de minik de olsa bir hediye alınır bence insanın hoşuna gidiyor çünkü :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...