4 Şubat 2016

Sevgililer Gününde Sunset'de Brunch Keyfi..

Yılın en romantik günü 14 Şubat’ı unutulmaz kılın…

Sevgililer Günü’ne, Sunset’te eşsiz Boğaz manzarası eşliğinde muhteşem bir brunch’la başlamaya ne dersiniz? Sunset’in bu güne özel hazırladığı Sevgililer Günü Brunch’ında, sizleri sevdiklerinizle birlikte romantik anlar paylaşacağınız zengin bir açık büfe bekliyor.
14 Şubat Pazar günü için, Sunset’te yerinizi ayırtmayı unutmayın.
                                                                Açık Büfe Brunch: 195 TL.       
                                                                                                                 

            



 1 kadeh Moet&Chandon Rosé eşliğinde Brunch: 225 TL*
                                                              *Kişi başı fiyatlara limitsiz alkolsüz içecekler dahildir.                                                                   **Akşam yemeği rezervasyonları a la carte olarak alınmaya devam etmektedir.

Rezervasyon ve bilgi için 0212 287 03 57


*Basın Bültenidir..

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet işin içine Boğaz ve sevgililer günü girince böyle oluyor :-)))))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet ben sevdim olabilir yani bana bu :-)))

      Sil
  3. İstanbulda olmak vardı.

    YanıtlaSil
  4. Ben umutsuz vakayım :-( Adama sevgililer gününden ne yapacağız diyorum, makarna yaparız diyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak hahaha çok güldüm gerçekten güzel cevap vermiş...

      Sil
  5. Keske orada olup gidebilsem. Istanbul u cok özlüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul en kısa zamanda bekleriz İstanbul'a o zaman :-))

      Sil
  6. evet fiyatlar biraz tuzluymuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet hem boğaz hem sevgililer günü öyle oluyor tabi :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...